Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2013 22:31


Jag sitter o kollar runt lite inne på fb när mamma ringer ;


Mamma - Hej, gå in på jnytt o kolla på gilla.

Jag - Va ? Var är du nu ?

Mamma - På JNYTT!!!

Jag - Ok,, men var är du där ?

Mamma - Man ser bilden på mig där. Kan alla se bilderna nu då ?

Jag - Jo men det är ju självklart när man gillar en sida så ser man ibland sig själv eller sina vänner.

Mamma - JO men kan alla se mina bilder nu ?

Jag - Vilka bilder ?

Mamma - Bilderna på min sida ? Jag kan ju se dom...

Jag - Jo men det är bara för att du är inloggad.

Mamma - Ja men då kan ju alla se dom ?

Jag - Nej ..

Mamma - Jo men dom jag har i albumen   ?

Jag - Va ? Vilka album ?

Mamma - Alla bilderna som är tagna från Usa o allt....

Jag - Har du lagt ut dom på fb ?

Mamma - Ja men dom ligger ju där, det vet du ju.

Jag - Nä det vet jag inte. Var då ?

Mamma - Jag har ju flera hundra bilder det vet DU !!! Jag vill ju kasta många av dom..

Jag - Men inte på din fb-sida. Dom är på din dator.

Mamma - Ja men det är ju det jag säger !!!

Jag - Nä du sa bilderna på din fb-sida.

Mamma - Kan nån se dom eller inte ??

Jag - Ingen kan se dom. Det är bara dina bilder som ligger inne på din fb-sida  ( nu börjar jag le lite , men jag ler väldigt tyst )

Mamma - Vem kan se dom då ?

Jag - Dina vänner som du har där kan se dom.

Mamma - Men jag vill plocka bort dom, jag vill inte ha alla där.

Jag - Men dom är i din dator. 

Mamma - Mmmm

Jag - Förstår du hur jag menar ?

Mamma - Njjjj,,,

Jag - Va ? Förstår du ?

Mamma - Ja det gör jag väääl .

Jag - Nä de gör du inte. 

Mamma - Men förklara då !!

Jag - Om du pratar med någon i telefonen o pekar på din soffa o säger något om den så ser inte den personen din soffa , eller om du vill visa dom bilen så ser dom inte det ..  Förstår du?

Mamma - Jag stänger ner nu.

Jag - Ska jag komma in o visa dig ?

Mamma - Nej jag skiter i det. 

Jag - Men jag kan komma in o visa dig.

Mamma - Nej jag stänger ner nu.. 

Jag - Ja ok (här skrattar jag högt)

Mamma - Nu skriver du Inte om det här !!!!!!

Jag - Joo det tänker jag göra.

Mamma - Det är väl inget roligt.

Jag - Jo jag tycker faktiskt att det är det hahahaha

Mamma - Hejdå.

Jag - Hejdå............


Det är faktiskt roligt, dom flesta gångerna hahahaha.. O jag tycker att det är ännu roligare att skriva om det. 


Jag ska visa dig mamma, men jag tror nog att du har fattat hur det funkar. Får se om hon vill prata med mig i morgon eller inte   


Nu go vänner är det snart läggdags. Hoppas ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2013 20:00


Jag har världens tålmodigaste hund =)

Han ställer upp på allt jag vill, ja ok nästan. Inom rimliga gräner, jag utsätter honom inte för nåt farligt eller dumt.


Sista veckan har han varit helt galen, lekfull o velat ha mycket bus o kärlek. Det bästa är ju sen när kvällen kommer o vi lägger oss, o han lägger sig jämte mig. Då infinner sig lugnet.. 


   

Med halvt öppna ögon o tungan hängande utanför munnen sover Teddy.


 

Här drömde han så ögonen började flacka =)


Stilig herre ♥


         

Jag bad honom att sitta stilla o han satt still tills jag tackade honom. ♥♥♥


 


En något kylig bild.. Man kan ju säga att vi har gott om snö.. Det är mindre roligt. 


Ja min dag har väl inte varit nåt att prata om direkt, som vanligt mao =)


Har fortfarande ont som bara den. Fick ta en ½ imigran innan för jag har sån huvudvärk o det kommer från nacken,, det är inte säkert att imigranen funkar men det är värt att testa.


Tänk om man kunde få önska sig något ?  Just nu skulle jag önska mig minimal värk.. 


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2013 11:44


"Det räcker inte med att lyckas. Andra måste misslyckas."
Gore Vidal
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards