Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 23:08


Jag har suttit o kollat lite på gamla inlägg på min andra blogg. Jag började ju blogga på expressens bloggportal för många år sen, fast det känns som igår. 

Om jag har fått med alla inläggen från expressen så började jag blogga den 23 februari 2007.. 

Mao har jag varit bloggare i sex år.. Inte illa.. Jo det kanske det är för er som läser den, men jag älskar att skriva min gallematias..

 

Alltså har jag varit bloggare i sex år... Jag har inte sex bloggat heller, måste ju få skoja lite   

 

Tur att man kan skratta åt sig själv o sin taskiga humor hahaha..

 

Nä det är lika bra att jag lägger mig nu o försöker sova lite.. Har varit dåligt med det några nätter nu..

 

Sweet dreams, var rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

Jovisst ja, jag började redan  2007 att skriva puss i pannan "kuvl" va =)

 

Vill ni läsa lite mer från expressen bloggen finns den HÄR.

 

Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 21:16


Går vidare ;

Nr 7 State of Drama  

Jag gillar låten, den är mysig, kramgo.. Hade jag haft en tändare nu så hade jag diggat med hahaha...

 

Andra Chansen;

Nr 5 Martin .. Grattis lilla gubben.

 

Nr 6 Ugglas.. Bra grattis

 

Går vidare ;

Nr INTE gubbarna.. Inte Gubbarna.. INTE Gubbarna  

 

VA finns det ingen jävla rättvisa ??? Nr 3 gubbarna gick vidare det är fel fel fel fel fel FEL helt jävla FEEEL.. 

 

Jaa tack för ikväll, jag fick ju med mig en låt som jag ville ha det är inte illa pinkat. 

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 21:00



Nr 7 State of Drama  Ja de var bra.


Nr 6 Ugglas Det var inte riktigt bra, skulle den vinna så kommer dom andra länderna inte rösta på henne. 


Nr 5 Martin Ja låten var bra.. 


Nr 3 Gubbarna NEEEEEEEEEEEEEJ dom ska ut !!!


Nr 8 Janet Hon är duktig, men jag ville ha med Amanda.


Rösta rätt nu för jag tänker inte rösta o slänga några pengar på den här skiten ;o)



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:44


Vilket härligt hår hon har. Det vill jag ha .. En söt tjej. 


Det är ju rätt gung i låten, jag sitter här o diggar med..  Ja låten är bra, hon sjunger super, kanske något enformig ?!.

En jädra pipa har hon i alla fall. Jo den borde få gå vidare.. Det är tur att inte jag ska se till så att rätt låt gå vidare =)



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:39


Ett gäng coola killar.. Söta pojkar .. Sexiga boys =)


En lugn härlig låt. Det är nästan så man kan se filmen framför sig, man drömmer sig bort med låten. Jag gillar den här låten.. Ja jag gillar den mycket... 


Den borde få komma till final............


Känner mig nästan lite kärleksfull nu =)



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:33


Ja Ugglas nu gäller det.. Sätt den ...


Hon är som hon är o det gillar jag med henne.  Hahaha hon o hennes tvångstankar ,, hon är för skön. 


Jag gillar hennes röst, hon lever sig in i musiken, hon är musiken. Hon kör med lite "gymparörelsegrejs" på scenen =)


Det känns nästan ibland som man är på en teater när man ser o lyssnar på henne. Låten är jättebra o hon framför den fantastiskt. 


Men skulle hon ta hem det här så vet jag inte om dom andra länderna skulle förstå henne som vi Svenskar gör. Hon är en vinnare i mina ögon även om hon inte går vidare. 



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:29


Här har vi en liten sötnos =)


Vem var det som stod i en glasbur sist ? Var det Saade ? Kunde han inte hitta på nåt annat ? Nä det känns som jag har hört låten innan o jag gillade inte deras scenuppträdande, den påminner om Saades.. 


Låten är bra, jättebra o han är så duktig. Han sjunger bra, rösten är fantastisk ... 

Ja den kan ligga bra till.... 


Ja tell it to me baby,,, tar du hem detta ?



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:24


Är det dags för nästa att skämma ut oss nu ???


Hon ÄR bra i vanliga fall, men nu är det ju schlagerfestivalen o där samlar dom all skit. 


Jag älskar hennes röst o hennes sätt att ta scenen.  Det är nästan så hon älskar med kameran. Jag gillar hennes kläder o henne stil. Hon är skön o hon borde komma till finalen tycker jag. Låten är bra, det kanske inte är nån direkt schlager men den är superbra !!!


Hon SKA vidare !!!  Skulle hon vinna så skulle inte Italien rösta på henne,, dom hänger inte med musiken =)



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards