Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 15 februari 2013 22:02


Jag o Teddy var ute o gick lite innan. Jag kunde inte sitta still för jag har så jädrans ont så vi tog på oss o traskade ut. Vi gick lite rundor här omkring.. När jag rundar av in på Parkvägen så hör jag hur flera killar ropar - ANNELIIIII..

Jag blir full i skratt.. Det är cykelkillarna o den enes syster som är ute o har byggt en stor snöborg.. Dom har snöbollskrig men dom hann ändå se när jag kom gående.. 

ANNELIIII HEEEEEJ ropar dom så det ekar på gatan =)


Jag stannar o pratar med dom. De är så härligt dom är alltid så glada o fulla av liv för att inte tala om bus.. Jag frågade om dom kom ihåg vad dom ska göra nu innan snön försvinner o det gjorde dom.. Dom ska spara snöbollar i frysen för vi ska ha snöbollskrig i sommar.. Jag har ju sparat snöbollar i flera år o jag vet inte var jag har fått det ifrån, det bara kom.. 


Så nu ska vi ha både vattenkrig o snöbollskrig i sommar, så dom får allt passa sig =)

Ja de kanske är jag som får passa mig =)


Hur som helst så blev jag väldigt glad av min promenad med Teddy o när jag mötte ungarna ute fulla av bus ...


Känns lite lättare nu.. Ska se om det är nån mer skit på tv;n ikväll eller om det kanske är något bra =)


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 15 februari 2013 18:56


Det har inte varit nån rolig natt. Jag somnade fort men jag vaknade nog ännu snabbare.. Jag är lite trött på min värk nu, den tar mycket på mina krafter o min ork. Jag är trött i hela kroppen, jag vill så mycket men det funkar inte.


Det känns som om något fattas i kroppen för jag har små kramper så gott som hela tiden. Ja, jag kanske ska vara glad för att dom är små o inte så kraftiga som jag brukar ha, det hade ju varit hemskt. Så ja, jag får väl vara glad o tacksam för detta nu då. 


Den jag är mest tacksam mot är Teddy,, världens bästa , goaste, underbaraste hund. Han är mitt allt. Han läser mig rätt upp o ner. Hela natten,, ja precis hela natten har han suttit jämte mig i sängen o tröstat mig. Ja hans tröstande går ut på att jag ska klappa honom, vara nära honom o han ska helst stå på mig. Hans små tassar gräver sig ner i musklerna o det gör så ont, men det är ändå så skönt. Jag är så glad att jag har honom, jag har snart haft honom i 12 år o jag hoppas innerligt att han får stanna kvar många friska år till, för jag vet inte hur jag ska klara mig utan honom. Jag menar allvar, när den dagen kommer så blir det inte roligt.


Han är min sambo, min vän, mitt stöd, mitt allt o han är underbar, o framför allt han är MIN.


Tänk att den här lilla skiten kan göra så att jag känner mig trygg, glad , att jag får en massa kärlek. Han ger mig så mycket utan att han själv vet om det. Jag önskar så att jag kunde tala om det för honom o att han förstår vad han gör för mig. Det kan göra mig ledsen många gånger att jag inte kan säga det till honom. Men jag vet ,, att han vet att vi har det bra tillsammans. Han vet att jag gör precis allt för honom. 


När jag är uppe o går runt i lägenheten av smärta så sitter han i min säng o väntar på att jag ska lägga mig, att han finns där när jag känner att jag klarar av att lägga mig. Jag kan hoppa upp o ner utan att han blir störd.. Det kan jag inte i vanliga fall för han vill sova. Så visst märker han, visst känner han av mig helt o fullt. 


Min Bästa Vän ♥


     



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards