Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 22:31


Jag vet inte om ni har läst/hört talas om att det har varit bröllop uppe på A6 idag. Det var en tävling som man kunde vinna, o där var min kusins son & hans flickvän med o tävlade... Ja alltså tävlingen var att dom fick allt i bröllopets tecken.. 

Dom gick o vann så idag vigdes dom... Jag kunde inte åka o titta för jag hade ingen hundvakt, men mamma o Eva var där o det hade varit så fint.  Eva hade fotat/filmat med sin mobil så jag fick se o höra lite av bröllopet. 



”My darling, I've hungered for your touch” sjunger trubaduren, strax därefter sa Mathias Gardhage och Sofia Lithman ja till varandra. Det var ett historiskt bröllop, vigseln ägde rum på Soya Express och aldrig tidigare har ett brudpar vigts på A6 center.

 

Ni kan läsa om bröllopet HÄR ..

 

         


Mamma syns även på den här bilden... 


Ja ni var jättefina o de hade varit roligt att vara där o se erat bröllop. Jag önskar er allt gott ♥



Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 22:05


Det är faktiskt så dåligt att vi som bor här i Jönköping inte har tillgång till en veterinär om det skulle behövas. Vi måste åka ett par timmar för att ta oss till närmsta veterinär o det är INTE alltid att man kan. Man har kanske inte den tiden det tar innan det är för sent. 

 

Jag vet själv hur det är när man har behövt få komma till en veterinär då hunden inte har kunnat andas. Min hund har sen han var 5 månader satt i halsen o det är ingen som vet varför han gör det. Nu ska han fylla 12 år så nu har både jag o Teddy lärt oss hur man "tacklar" detta utan att bli livrädd.. Det är flera gången han har varit på väg att svimma för mig, men han har alltid klarat av det. Ja tillsammans har vi klarat av det tack o lov. När en sån här sak händer då han inte får luft så hinner jag inte låna en bil, sätta mig o köra ett par timmar för att komma o få den hjälp som behövs,, därför har jag skrivit under det här.. Jag hoppas att ni oxo gör det för vi behöver en veterinär hela dygnet.

 

Även om ni inte bor runt Jönköping så snälla hjälp oss att skriva under i alla fall. Vi behöver verkligen veterinärer som man kan få komma till när som helst på dygnet...

 

Enligt djurskyddslagen är man som djurägare skyldig att ta sitt sjuka/skadade djur till veterinär så fort som möjligt. Man får inte utsätta sitt djur för lidande mer än nödvändigt. För att detta ska vara möjligt för oss djurägare i Jönköping och dess kommun behöver vi ha en veterinär med jour dygnet runt, året runt. Detta finns inte i nuläget. Närmsta är Blå Stjärnan i Göteborg. Djur lider i onödan i Jönköping. Hjälp oss att uppmärksamma djurens behov genom att skriva på denna namninsamling. Denna ska vi sedan delge Jönköpings veterinärer, Jordbruksverket och Jönköpings kommun. 

 

HÄR SKRIVER DU UNDER

 

 

Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 21:15


Nr 8 Sean Banan 


Nr 1 JAAAAAAA  Ricky Martin kopian Anton.


Nr 6 Hoffsten 


Nr 5  Eric o Tone


Nr 2 Felicia


Ja dom har gått vidare.


Ja Joacim Cans,,, jag trodde på dig, hoppades ju på dig.. Tråkigt att du måste åka hem ,, men det var fel låt.. ♥


Nu när jag lyssnade på Felicia så tyckte jag att låten var bättre än första gången. 


Tänk att jag ska ha de så jädrans svårt att fatta vad dom gör nu ? 


Läcker dansuppvisning av Danny o Gina..


Hahaha den Göteborgs "familjen" stämmer in på mig.. Jag är precis likadan när jag går här hemma o joddlar =) Jag kan t o m sjunga i duschmunstycket =)

Hahaha när jag går runt o dansar som en galning så får Teddy spelet o skäller på mig.. 


Nu kära Sverige, vi har ett resultat.....


Ja men fram med dom då ...


Anton måste bara gå till final.



Till finalen är ;


Nr 8 Sean Banan Baaaaah,, ja det visste jag ju redan.  Jag förstår inte varför man måste lyssna på den igen. Den har ju redan gått till finalen, det räcker väl.


Andra chansen är ;


Nr 1 Anton. Nä va fan han skulle gå direkt.. 

Nr 5 Eric o Tone.


Vem går till Finalen ;


Nr 6 Hoffsten. Ja hon är duktig, det är hon värd.. 


Jaja de var kvällens schlager. 


Tack för mig ;o)



Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 20:44


Ja jisses, hur ska detta sluta ?

Han är absolut ingen favorit.............


Han kommer ALDRIG att bli vuxen.. Tänk att vara gift med honom. *ryser*  Fast Liam skulle tycka att det hade varit roligt för han gillar bananen. 


Ja det är en sån låt som kan komma hur långt som helst. Han är ju alltid färgglad o positiv, o det gör mycket. Han har ju texter som är lätt att sjunga med.. Ja låten kan komma till final. Men inte om jag får bestämma. 



Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 20:39


Ja hur ska detta gå ? Jag är inte så förstjusit i honom som sångare, men det kan ju gå bra. Han är en jättebra skådis o säkert en sjutusan till människa.. 

NEJ, han ser ut som en halvtaskig clown som ser sig lite förvirrat om på scenen.. Han låter mest anfådd o det tycker jag inte att han behöver vara för han sjunger ju inte, han pratar fram låten.. Ok han tog några toner där.. 

Texten är fin låten skulle vara lyckad i ett annan sammanhang. Men inte som en schlager. 

Baaaaaaah!!!



Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 20:34


Louise är en underbar sångerska. Hon har en väldigt speciell röst o stil. Ja hon är bara underbar. Hoppas att det hon ska framföra nu funkar .... 

Låten är bra, hon sjunger bra, men det känns som att det skulle kunna vara lite mer go i den. Att dom skulle sjunga ut lite mer.. Jag kan inte förklara. Men den är bra o den kan ta sig till final. Jag gillar munspelet. 


Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 20:29


Dom är så söta tillammans..  Det känns nästan som om låten är bekant på nåt sätt ? Är den lik nån annan ?

Oh vilka röster dom har ,, var för sig men även tillsammans.  Dom kommer att gå långt både på sina utseende, stilar, röstmässigt men även för att låten är bra. 

Hittills ligger den här på första plats för min del....................... ♥

Heja heja...





Av Anneli Gustavsson - 9 februari 2013 20:24


Det är ju rätt bra gung i låten o den är ganska bra. Detta är en schlager o jag tror att dom kan komma långt med den här låten. Ja den var ju bättre än dom andra, så vi får hoppas...



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards