Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2013 22:33


Tisdag till onsdag var ju Liam hos mig..Vi hade som vanligt mycket roligt o mysigt. Han är en bestämd liten kille, men det är det som gör honom så underbar ♥


Vi spexar o stojar hela tiden, han har börjat säga till mig att jag ska fota honom när han gör sina poser o miner o jag fotar ju självklart... Det är så roligt att ha bilder,, ja det är många bilder jag har.. Sen har jag lite svårt att bara lägga ut nån enstaka bild för jag kan inte välja vilka jag ska ta.. Så här kommer i vanlig ordning en hel radda med härliga bilder på Liam  ♥


     

Fammoo vi har det så busigt..


 

Två av mina goa killar ♥


 

Teddy älskar att pussas 


   

Fammoo jag är en stor kille, visst är jag cool ♥


 

Jaaa jättecool o lite läskig =)


Det slår aldrig fel,, Liams strumpor hanmar alltid på köksbordet så fort han kommer hit =)


     

Liam - Fammoo får jag tatuera dig ?

Jag - Ja de får du gärna göra.

Liam - Sätt dig här då.. Gör det ont ?

Jag - Jaaa de gör jätteont.

Liam - Men det gör faktiskt lite ont när man tatuerar sig, för det vet jag.

Liam ritar så fint på min arm...


Här pillar han på mina dekorationsstenar.. Dom är i guld o diamant..


     

Det vill till att ha tungan rätt i mun så det blir rätt =)


 

Titta en sån söt liten mun.. 


 

Underbara oskyldiga blå ögon ♥


 

Han kan verkligen skratta med hela ansiktet.


   

Titta fammoo råttan pussar mig. Han tycker om mig.


   

En gosig puss


 

Liam håller så försiktigt i lilla råttan..


   

Nu får du gå tillbaka till buren..


 

Hej fammoo här är jag,, säger Liam o ler med hela ansiktet igen.


   

Ja ok,, nu får råttan gå in i buren för nu är den trött. 


Ett dygn går så fruktansvärt fort, men vi hinner med ganska mycket ändå.. 


Nu ska jag strax hoppa in i duschen o sen blir det sängen.. Hoppas ni har haft en bra dag/kväll.

Dröm sött ,, var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥





Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2013 18:51


Ja ok, det är ju inte jag som tränar då men det kanske kunde varit det... Ja i ett annat liv =)

Kolla in vad säker han är killen, vilken styrka, han har total koll på sin kropp.. Amazing..


Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2013 18:22


"Det är ett mirakel att nyfikenheten kan överleva dagens utbildning."
Albert Einstein
 
 
 

Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2013 15:35


  1. Anneli Gustavsson
  2. 8 februari 2013 - 15:32
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 1:30:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cykel 1 mil på 22 min
    Redskapen
    Kunde inte ta min promenad på bandet för det var upptaget. Det är första gången som jag inte kan gå där alls.. Tråkigt men det lär nog hända flera gånger..

Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2013 11:51


Ja då var det fredag igen. Tiden går precis lika fort som sist när jag sa att den gick fort =)


Ska snart iväg o träna får hoppas att det går bra o inte blir alltför jobbigt. Har sån värk i kroppen, mest i axlarna o ryggen, ryggslutet.  Jag har inte ringt läkaren än, jag vet inte om jag ska göra det eller inte ?


Han kommer säkert säga att det är min värk o att dom inget kan göra. Men sen o andra sidan kan det vara nåt som kanske kan bli bättre, bara jag får reda på vad det är. Jag får se hur det blir efter helgen, blir det inte bättre så ringer jag o beställer en tid till snyggingen...


Jag har sovit ganska gott när jag väl somnade. Men jag har drömt en massa konstigt o snurrigt. Tex att jag har varit i Spanien, jag reste dit både med min gamla klass men även med mamma.. Det var så mycket mer som hände men det blir bara gallematias =)


Nu får ni ha en trevlig helg.. Måste ut med Teddy innan jag åker iväg. 

Ha en bra dag, var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards