Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2013 22:30


Liam - Fammoo kan du lyfta mig i den här stolen ?

Jag - Näää vet du vad, du är för stor. 

Liam - Men jag vill ju det.

Jag - Men Liam , jag klarar inte av det. 

Liam - Men om jag vill det då ?

Jag - Jo jag förstår vad du menar, men att lyfta både dig o stolen kan jag inte.

Liam - Jag ska tala om för mamma o pappa att du är olydig.

Jag - Är jag olydig ?

Liam - Ja de är du faktiskt för du lyssnar inte på mig..

Jag - Jo det gör jag visst det din lilla tokunge.. 


Här börjar Liam skratta för fullt o det är glömt att fammoo är olydig,,, jag får nog börja lyssna lite mer på honom o göra som han säger =)


Vi låg o tittade på tv;n i sängen innan det var dags för honom att sova. Det är så mysigt o varva ner på det sättet. Han vill ligga i min säng trots att han säng står jämte min. Han är först som en virvelvind som har svårt att sluta snurra, sen får han muskelryckningar o blir fnittrig.. Jag smeker honom alltid på pannan, ögonbrynen o ut på hans näsa, samtidigt som jag håller honom i handen med min andra hand .. Jag trycker lite lätt i handen o jag känner hur han slappnar av mer o mer sen sover han gott. Det tar inte många minuter innan han slocknar. Men han hade ju varit på dagis idag oxo, så han hade gått upp tidigt.


Han frågade mig när han kom hit om jag hade saknat honom ? O de sa jag ju att jag hade gjort jättemycket.. Ja det gör jag faktiskt, jag saknar min andra lilla trollunge oxo. Men snart är den dagen kanske här då jag får ha honom igen,, ensam hos mig.. Jag kan inte förklara varför det betyder så mycket för mig att få ha dom hos mig. Men jag tror nog att ni förstår vad jag menar. 


Nu ska jag ta lite pilleknarkare o sen får det bli sängen. Jag har så fruktansvärt ont o kroppen o det känns som korsryggen ska luckra upp o smulas sönder. Jag måste ringa till min läkare så han får kolla upp detta.. 


Dröm söta drömmar. Var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2013 19:34


Med den här filmen hoppas Liam på att han kan få vara med och tävla på ballong jakten.. 



 

Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2013 17:32


"Det är bara otur att inte bli älskad, men det är en olycka att inte kunna älska."
Albert Camus
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards