Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2013 21:33


Ja då har vi varit på 17 års kalas hos Linus hahaha nu fick jag tänka till igen. Jag kallar Linus för Liam o tvärtom. När jag skulle skriva grattis kortet till Linus så fick jag sitta o tänka, Linus Linus Linus linus =)  ,, ja de blev rätt.


Vi har ätit gott, haft trevligt sällskap.. Men jag kände att jag inte var riktigt på hugget för jag har sån jädrans värk. Så i morgon blir det ingen träning, det blir nog tisd & fred... 


Hur som helst,, syrrans svärmor bakar alltid en maräng tårta o den är så jädrans seeeeg o goooo så jag tog 2 ggr. Ja, jag vet att jag inte skulle gjort det, men nu gjorde jag det. 


Tilda har två små söta råttor o Teddy vill inget hellre än att äta upp dom. Han blir precis galen när jag eller någon annan håller dom så man får passa sig så dom inte smiter, då blir dom mat.  Huua ,, hemska tanke..


Självklart blev det lite bilder i dag oxo.. Tilda hjälpte till med dom 6 första bilderna som jag är med på. Så här kommer sötnosen.. Ja råttan är oxo söt hahaha nää jag skojar ju... Det ÄR lilla musen som är söt,, eller rättare sagt musarna, för det kommer en till lite längre ner =)



   

Titta så söt den här ♥

Nu när jag kom hem o tog av mig kläderna så hade jag lite rått bajs i min bh,, ja det är sånt som händer =)


     

Dom är snabba som bara den.


Jag snodde lite gurka till dom, de va smaskigt.


   

Goda pajer ... Ja mammas den runda var god i alla fall. Den på plåten var ju min tonfiskpaj o jag tyckte att den smakade lite tafatt.. Trots att jag kryddade den ganska mycket. 


   

Lille Ewwwiiiik  han är så söt så,,, han kom med den här gången. Kul att se dig Erik =)


 

Teddy lider verkligen för det var så varmt i huset. Undra vad dom har i el-räkning ?


 

Pluttenyttetytte..


 

Se så söta dom är.. Men dom ska alltid envisas med att sticka åt varsitt håll =)


 

Jag blev så ledsen när jag såg att jag bara hade fått med halva musen,, han var så söt här..


 

Här är han en liten pälsboll =)


 

Jaja ett tappert försök att ta bild på mig själv. Tvi.


 

Ingen panik,, jag har både bh o linne på mig. 


 

Födelsedags killen Linus.. Han är mosters gull ♥


 

Snyggingen ♥


 

Lilla Tilda som inte ville vara med på bild.. Mosters lilla gull ♥


Ja det var min dag o den har varit bra. Den kunde varit ännu bättre om jag inte hade så förbannat ont, men det går snart över o blir en normal värk igen. 


Nu ska jag släppa ut Teddy för han ligger o små gråter.. Ja han vill nog ha lite mat oxo,, det blir inte exakta tider när man inte är hemma..


Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2013 14:20


Ja de har verkligen varit en hemsk natt,,,,, igen.


Jag somnade till o sov en liten, liten, pytteliten stund sen vaknade jag o hade så fruktansvärt ont i nacke, axlar, rygg, korsryggen, ja fan hela kroppen... Det körde upp i huvudet så det var bara att gå upp o ta en liten pylla för jag ville inte ha migrän igen. 


Jag gick uppe en stund, sen la jag mig skönt i ca 5 min innan det började värka igen. Jag satte mig upp o tittade lite på tv;n... La mig, satte mig, gick runt, la mig, gick runt o satte mig... Det började en film som jag slötittade på lite. Jag höll på att somna MEN det började värka så in i norden...


Jag höll på att börja gråta för jag är så trött på att ha ont. Jag satte på tv;n igen, satte den på timern men inte somnade jag. Jag låg vaken till klockan var 6 i morse sen somnade jag... När jag väl hade somnat så drömde jag om att jag hade träffat en kille, vi skulle ut,, min kusin Anders skulle oxo med men vi var tvungna att skaffa biljetter o det kunde man bara göra på ett visst ställe som hette Mjulak.. Jag har ingen aning om ifall det finns nån sån butik eller inte..  Vi hann dit o fick våra biljetter. Hem o skulle göra oss i ordning.. 


Min kille kom o han hade med sig sin lilla bebis o jag skulle hålla honom. Men jag hade ingen ork i armarna så jag höll på att tappa bebisen hela tiden. Den lille stackaren slog i huvudet i dörren, bordet o överallt.. Jag var så ledsen för att jag inte orkade hålla bebisen.. Men jag var oxo rädd för att han hade gjort sig illa när han slog i huvudet. 


Usch vad hemskt, jag gjorde så den lille fick blåmärken o ont.. Men vilken tur att det bara var en dröm,, en mardröm. Om vi kom ut den kvällen vet jag inte för jag vaknade...


Nu ska jag hoppa in i duschen för lite senare ska vi till syrran o fira Linus som har fyllt 17 år.. 


Ha en bra dag allesammans. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2013 14:06


"Den första kärleken är som den första snön, man ser spåren tydligt."
Suzanne Doucet
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards