Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 22:35


"Den som vill leva om sitt liv har inte levat."
Karen Blixen
 
 

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 21:05


Nr 2  Jaaa.. Nu fattas bara nr 1


Nr 4 Gosa


Nr 5 Eric Gadd


Nr 1 Jaaaaaaaaaaaaaa, jag visste väl de.. 


Nr 6 ,, ja den är oxo bra.. Den svenska Japanen ..


Ja nu är det ju så att jag inte fattar nåt av detta.. Har dom gått vidare utan att behöva sjunga mer eller hur f-n funkar det ???



Sverige Vi Har Ett Resultat ;


Den som går till final är ;


Melodi nr 1........ Det visste jag väl.. Grattis David Lindgren....


re;   Nu när jag har lyssnat på den vinnande låten så är det helt rätt som har gått vidare. Men det räckte att jag hörde det lilla innan.. Killen är söt, o han äger scenen..  Sjunger riktigt bra o kan även dansa. Grattis.

 

Två ska till andra chansen är ;


Nr 2,,, dom kunde ju fått gå direkt till finalen.


Nr 5 Eric Gadd.. ..


Final är ;


Nr 6,, Den svenska japanen.. Ja de var rätt ..

 

Afrika åkte ut. 


Det är allt detta som jag inte förstår mig på..  Nu skiter jag i detta, nu vill Teddy gå ut. Det är så snurrigt med alla turer på alla låtar =)


Puss I Pannan ♥


 

 






Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 21:03


Danny är en riktig sexig bit.. Han har vuxit in i kläderna rejält.. Han skulle vara med o tävla istället, då hade han tagit både sången o "movsen"...... 


Oj oj,, nu är det slut o vi ska få se vem som går vidare. 



Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 20:50


Ja men vad händer ? Jag skulle se reprisen.. Ja nu kom den igen..  Så de kan gå då =)


N1 ,, tack o lov för en bra låt.. Då behövde jag inte vara nervös.. Dom var jättebra,, ja de lilla jag hörde. Dom får 10 p av mig...


Nr2 var oxo bra,,, dom får 9 p av mig...


Då får vi se vem som går vidare,, det är det här som jag inte fattar o vill inte lära mig heller. Andra chansen hit o dit..



Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 20:43


Ja,, kom igen.. Ge oss en riktigt go låt.. 


Usch vad löjligt de är när dom springer in sådär.. Klappa händerna när du är riktigt glad klapp klapp =)


Yes, grym början..   Jag tycker att hon såg lite skitnödig ut i början, men det försvann ;o)

Hon är ju söt.. Men det känns nästan som en allraförstalåt som hon sjunger.. Jag kan inte förklara det.. Allt ser så inövat ut, hon är stel.. Ja där fick hon till ett litet gung med rumpen =)

 NÄÄ det var mer en barnsångs latjolajbansång. 


2 p från mig.



Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 20:39


Undra vad hon sa till sin mormor i början ?


En härlig början.. Men hon kunde ju lämnat pyjamasen hemma =)


What the ,,,,,,,,,,,men snälla nån.. Ska det fortsätta så här har vi inte en endaste chans att vinna.. Hmm det kanske är det dom är ute efter,, det kostar helt enkelt för mycket =)


NÄÄÄÄ skitlåt........


Kanske i ett annat sammanhang,, but not here............ 


1 p från mig.



Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 20:34


Oh herregud, vad fan sysslar dom med ?  Ja vi kommer inte att vinna på dom här artisterna,, eller låtarna rättare sagt. 


Han kan ta hem det för han har rätta looken.. O han sjunger faktiskt bra.. Jag har hört honom sjunga en låt innan o den va inte bra. 

Han tar för sig på scenen ... Det skulle varit lite mer go i låten, jag tror att den här kan komma ganska långt. 


7 p får han av mig.

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2013 20:29


Kom igen nu Eric,, svik oss inte..


För det första så ser han bra ut,, så det är ett +  ,, sen kan han ju sjunga .. Frågan är om han kan leverera här ikväll ?


Tja,,, låten är helt ok MEN det är ingen vinnarlåt....... Vad har Svenskarna för musiksmak ??


I ett annat sammanhang är låten faktiskt bra.. Men inte här o NU !!


Nä vi får hoppas att vi aldrig förlorar =)


5 p från mig... Ja, jag har mina egna points =)



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards