Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 23:51


 

Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 23:11


Då kör vi väl inlägget en gång till. Efterlyst behöver DIN hjälp !!!



Vi behöver din hjälp!
Dela och sprid bilden på dessa tre efterlysta personer så polisen kan ta sig vidare i utredningarna.

 

 

Klicka på bilden för att komma till EFTERLYST facebook-sida.

 

 

Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 19:57



Har precis varit ute med Teddy o de är ganska kallt, men skönt i luften. Den är inte så tung som den har varit innan. Dom är så dåliga på att skotta här på vägarna, vad är det dom inte förstår ? Att vi får snö varje år ?


Oh jisses, nu kom jag på vad jag har drömt inatt hahahaha... Jag drömde om att jag träffade en gammal klasskompis, ja han gick i A-klassen o jag gick i B-klassen.. Hur som helst så bodde han snett över mig så han började komma o hälsa på mig, det blev oftare o oftare o till slut så hade han väl försökt tala om för mig att han ville bli tillsammans, men han blev ledsen en dag för att jag inte fattade detta. Ja på något sätt sårade jag visst honom, men att jag var trögtänkt =)

Ja de var mer som hände men det är lite snurrigt.. Det blev vi till slut i alla fall.. Hmm kanske de blir så i verkligheten =)   NÄ de tror jag inte, vi är varandras motsatser ...


Har inte hunnit fixa med bilderna, men jag ska göra det.. Dom flesta bilder blev så bra, lite sämre bilder på Liam för han har lite svårt att vara stilla  =)


Pratade med en "vän" i telefonen innan, han sa att han älskar mig o de visste jag väl hahahaha.. Jag älskar honom oxo, o de har jag alltid gjort.


Nu får ni ha en bra kväll.. Jo, ikväll börjar Mia på Grötö på tv4,, Jag älskar henne hon är underbar...

 

Nåväl ....

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 17:39


Här har man kämpat innan med zumba som bara den för att kunna hänga med lite, så kommer den här lilla sötnosen o rockar blöjan av sig hahaha


Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 17:03


"Den största lyckan är att veta att någon behöver en."
Antony Ceterell
 
 

Av Anneli Gustavsson - 16 januari 2013 00:50


Vilken underbar o rolig eftermiddag o kväll jag har haft.. 

Det var allra första gången som jag hade Jack hos mig.. Självklart var ju Liam oxo med. Han var så duktig

o hjälpte mig både med Jack, men även med att duka till middagen.

Han åt som en häst, det blev lax med potatis o sallad. 

När vi hade ätit så ville Jack sova lite, så jag sövde honom o mamma tog med sig Teddy ut på en rejäl runda så att jag kunde sitta o mysa med Liam..

Sen vaknade Jack o det var full rulle, Jack tittar så efter Liam o han bara ler.. 

Dom var hos mig mellan 15 - 19;30, sen blev det väldigt tyst o tomt.. 

Båda två har varit så duktiga, hoppas jag får ha dom snart igen.


Titta här på mina små skatter.. Fammoos trollungar.


Liam är klart den allra coolaste killen som finns ♥

 


Jack han är precis lika cool som bror sin.. Han pruttade så gott med munnen, sen skrattade han ♥


Ja de var min dag.. Nu ska jag krypa ner o försöka sova. Hoppas att dagens upplevelser o tankar blir till härliga drömmar..

I morgon eller idag rättare sagt ska jag fixa till lite bilder o filmer, så det kommer mer =)


Var rädda om er o varandra. Dröm sött.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards