Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 14 januari 2013 22:15


Innan när jag var o tränade så var det redan två kärringar där.. Oh dra mig baklänges vad dom tjattrade, om hus, pengar o om att den enes man inte ville flytta för han var snål. Jag tänkte säga till henne att det kanske är dags att byta ut karl ,,, men jag sa ju inget.. Jag har lite svårt att vara tyst, men jag klarade av det idag. 


När jag satte mig på cykeln så säger den ena tanten ;


Tant - Du kanske ska sänka cykeln för du är väl inte lika lång som mig ?

Jag - Jo men jag har alltid på den här höjden , så de är alldeles perfekt.

Tant - Jaha du är ganska lång oxo då ?

Jag - Nja, det vet jag inte men den passar mig.

Tant - Den här cykeln (hon pekar) har bredare sadel, men den är inte så skön.

Jag - Nä det kanske den inte är, jag har inte testat den.

Tant - Men den är till för dom som väger 150 kg, så du kanske ska testa den.

Jag - Eh nä de behöver jag inte, den här passar mig utmärkt !!!


VAD menade hon med det ?  Det går bara att tolka på ett sätt, kärringfan. 


Jag förstår inte hur människor tro sig ha rätten att säga till andra människor vad dom ska o inte ska göra ? Att dom tro sig ha rätten att såra andra människor ? VEM tror dom att dom är ?


Men jag sa inget,, inte den här gången. Hon var lite högfärdig ,, nästan så hon skrapade näsan i taket. 


Jaja, det finns alltid människor som inte tänker sig för utan rapar ut sig precis vad som helst. 


Vad hon inte vet är att jag har gått ner 48 kg o jag kämpar som bara den med nåde vikten o min värk ( fibromyalgi ). Javisst det syns inte utåt hur jag försöker kämpa varje dag så jag kan inte begära att alla ska förstå det. 

Men det tråkiga är ju att hon ser bara det hon såg som idag, o då är jag fortfarande väldigt överviktig.. Tack o lov är jag inte skitviktig !!!


Nä, tänk er för vad ni säger innan ni säger något. Ord sårar, men det gjorde det inte på mig idag. Hellre lite överviktig än att vara dryg o högfärdig.


Nu ska jag snart lägga mig o försöka få lite skönhetssömn, det behövs i massor.  Snart, snart kommer mina troll o det ska bli så roligt. 


Dröm söta drömmar..


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 14 januari 2013 19:44


Jisses i min låda vilken värk jag har i bla ryggen. Ja, jag tänker inte räkna upp var värken sitter för den sitter ta mig tusan i hela kroppen. Ja då fick ni veta de i alla fall =)


Har precis varit ute med Teddy, de är skönt ute men lite svårt att gå.. Jag undrar om det är nån som ser mig, eller rättare sagt hör mig hur jag pratar med Teddy..  Jag pratar nog rätt mycket med mig själv, hmm de har jag inte tänkt på innan men det gör jag nog =)


Nu är det inte många timmar kvar tills,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, trollen kommer hit =)))))


Dom ska komma hit i morgon eftermiddag för mamma o pappa är lite upptagna, då ska dom vara hos mig några timmar. Det blir allra första gången som jag får ha lille Jack själv... Ja att han kommer hit till mig så jag får rå om honom o Liam ensamma.. 

Ni vet ju hur jag älskar att få ha dom.. Jag ska hämta in köksstolen till Jack så han oxo kan sitta med oss vid bordet o mysa.. 


Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det lite film o fb... Har gjort nåt nytt där inne,,, igen. Lägger ut det snart.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 14 januari 2013 15:55


  1. Anneli Gustavsson
  2. 14 januari 2013 - 15:52
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:20:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cyklade 1 mil på 19;46
    Redskapen + en ny grej till gäddhänget =)
    Gåbandet 5 km på 55 min

    Det var tungt men det gick.. 

    140 min

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards