Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

1 Äcklig Bild & Resten Goa Bilder I Repris / Foton

Av Anneli Gustavsson - 8 januari 2013 17:26


Nu har jag äntligen skrapat dom lotterna som går ut den 1 feb, jag vann 2 nya lotter o dom går inte ut förrns nästa år så jag har god tid på mig att titta på dom innan jag skrapar dom =)


 

2 nya lotter =)


 

En sån hemsk, äcklig bild på mig. Det var minsann inte lätt att leka med Liam innan jag hade gjort gastric bypass operationen.. Det går inte att jämföra då & idag.. Vi busar för fullt. 


  

Detta är en nytagen bild på Jack, men jag tycker om hans drömmande blick här. Så jag älskar honom ♥


 

Liam på hand dopdag,,, hela han är rund o go =)


 

Jag har för mig att han ringer o pratar med gammelmormor här. Han kunde tjata i telefonen =)


 

En go puss mellan Liam & Tilda ♥


 

En telefon i varje hand. Här pratar han inte med någon,, jo sig själv. 





Liam - AAaaaaaaaaAAaaaa


     

ttttjjjjooooooo =)


 

Hahaha så jag älskar den här bilden.. Ja jag älskar hela ungen ♥


 

Här kommer jag o en av våra hundar..Tror att den här hette Ajax ?


 

Sitter o tuggar på en smäll karamell,, de sitter lite på hakan =)


 

Den här bilden tycker jag om på mig.  Jag kan inte vara gammal här.. Vilka kinder jag hade =)


 

Marcus när han var liten, han älskade att "köra" bil.  Han liksom Liam älskade att hålla på med tungan både i o utanför munnen =)


 

Det här är MIN lille kille. Här hade han faktiskt varit o hälsat på hos farmor o farfar, det var julafton. Min pappa var med oss då.. Så de var jag, mamma o pappa som hämtade Marcus...Titta så söt han är ♥


 

Snobben nyårskvällen när dom smällde som värst.. Han var så rädd stackarn..  Teddy låg på golvet o sov gott, jag hade tv;n på för fullt så han hörde inte hur dom smällde utanför..


 

Så här söt blir man när man har ätit mammas spagetti o köttfärssås =)


   

Mmm gott =)


 

Här var vi uppe på Taberg topp o köpte glass, de va jättevarmt den dagen... Teddy fick en egen glass.


 

Jag hittade ett par solglasögon ute så jag satte på Teddy o även Iza dom.. Teddy in pink ♥


 

Sanna o Tilda ♥


 

Tilda kom in till mig en dag för några år sen o sa att jag skulle blunda.. Jag visste ju att hon hade något på gång, hon var ganska sprallig då.. Hon är något lugnare idag =)

Hon satte sig på knä o drog upp byxbenen så de ser ut som hon har så korta ben.. ( detta kortet är inte för att för dumma någon ) Det såg rätt läskigt ut för man vet ju att hon är längre än så här =)


 

Hahahaha vi hade tråkigt en dag, vi hade inget att göra. Så,, ja de var väl jag som kom på den här idén att sätta dit klädnypor på henne hahahaha.. 


 

Suck,,,,,,, längtar till våren...............


 

En liten o go Marcus ♥


 

Han älskade att suga på sina händer.. Tänk om jag kunde få tillbaka tiden bara för en liten, liten stund ♥


 

Lillskiten Marcus ♥


 

En nybadad Marcus, han älskade att hoppa på skötbordet för det svajade så =)


 

Ohhh här var han inte gammal, de är hemma hos farmor o farfar... Tänk att en så liten sötnos kan växa o bli stor o att dom får egna barn..  Jag tror att vi fick dom kläderna av min kusin Anders.. 


 

Detta är på Tildas födelsedag.. Jag skrattade så.. Jag kom på precis innan vi skulle upp till dom att jag skulle rita en jätteful teckning ,, slå in den o ge den till henne.. Hon ritade mycket till mig förr o jag älskade när jag fick teckningar från dom... Så innan hon öppnade den sa jag till henne att jag är så stolt för det är något jag har gjort alldeles själv o de tog jättelång tid.. Jag hoppades att hon skulle älska den.. Hon blev eld o lågor, men ni skulle se hennes besvikna blick när hon såg teckningen hahahahaha... Hon kunde inte dölja sina känslor o hon fick hållas en stund. Sen tog jag fram den riktiga presenten ,, då blev hon glad =)

Hon sa faktiskt att teckningen var fin... Hahahaha den var gräslig =)


Ja, de är roligt att titta på bilder från förr. Jag älskar att titta på bilder då Marcus var liten, tyvärr har jag inte så många bilder för det var ju mycket dyrare förr när man skulle framkalla dom o jag hade ingen bra kamera.. Tänk om jag hade lika många bilder på Marcus som jag har på Liam, de hade varit roligt. 


Jag måste komma ifatt mig när det gäller bilder på Jack, jag har inte alls många på honom än. 


Ja så ligger det till ,,, ja jag vet inte vad jag menar men nu måste jag resa mig för jag fick ont.. I morgon är det träning =)


Ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan  ♥





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards