Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2012

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 20:58


En underbar låt


Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 20:10


Usch ja för stalkers... De är minsann inget roligt.. De börjar en ny serie på tv3 lite senare som handlar om just stalkers.


Ett av mina förhållande va lite på de sättet, ja de slutade med en polisanmälan men jag har inte varit utsatt som dom här som de handlar om ikväll. 


Missa inte de på tv3 kl 21. 



Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 18:41


Jag tror inte att jag har fått detta mail tidigare. Att de har kommit så man ska aktivera från Swedbank brukar trilla in då o då.. Men nu är de ett från dom här;


 


Som ni ser vid den röda pilen så är de en konstig webadress....  slovakiya.net osv osv... Gå inte på detta, uppge inte några uppgifter. Hör istället av er till Master Card om ni har frågor.



Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 17:16


Ja jag slingade ju håret i förra veckan, de blev jättebra men jag fick slinga om de mitt uppe på skallen.. Sagt o gjort så är jag fortfarande mycket nöjd att vara blondin igen... Jag har aldrig varit så mörk i huvet som jag va nu när jag klippte mig...

O vad hände ???

Var i helsingland är mina krullor ?? Dom är borta !!!

Jag är så lessen ska ni veta, för jag trivdes jättebra med dom. Jag älskade mina korkskruvade krullor... Nu är de bara lite vågigt o de gillar jag inte =(


Ja de lär inte komma tillbaka heller, jag hade tur som fick ha dom lite drygt 1 år... Farväl älskade krullor..


Ja här ser ni den osminkade versionen av mitt jag idag... Förstår inte varför de ska vara så svårt att le på korten ? Men jag har fortfarande svårt att vara på den sidan om kameran... 


 


Teddy ligger o gnisslar i min säng, han har varit ute o gjort sitt o han har fått mat så de är väl kärlek han vill ha.. Eller så vill han in till mormor för han hör henne i köket,, han tror nog att hon bakar =)

Nä nu blir de en liten omelett till mig, jag orkar inte göra nåt annat.. 

Är lite trött o tung i kroppen idag..


Hoppas att de blir träning i morgon, de blev inget i tisdags ...


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 16:47


En liten pojke frågade sin pappa:
- Vad är det mamma har mellan benen?
Pappan svarade:
- Paradiset.
Pojken frågade igen:

- Vad är mellan dina ben pappa?
Pappan svarade:

- Nyckeln till paradiset.
Sonen säger: 
- Ett gott råd pappa, byt lås, för grannen har en extranyckel...

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 13:12


En kvinna har tagit med sig sin älskare hem under dagen, medan hennes man är på sitt arbete. Utan hennes vetskap har hennes nioårige son gömt sig i garderoben.

Hennes man kommer överraskande hem, så hon gömmer älskaren i garderoben, där den lille pojken redan är.

Pojken: – Det är mörkt här inne!!
Mannen: – Ja det är det.
Pojken: – Jag har en baseboll.
Mannen: – Det är ju bra!
Pojken: – Vill du 

köpa den?
Mannen: – Nej, tack.
Pojken: – Min pappa är utanför.
Mannen:- Hur mycket?
Pojken: – 2500:-
Mannen: – Ok.

Någon vecka senare, händer det igen att pojken och mammans älskare är i garderoben tillsammans.

Pojken:- Mörkt här inne.
Mannen: – Mmm.
Pojken: – Jag har en basebollhandske.
Mammans älskare minns förra gången och frågar:
- Hur mycket?
Pojken: – 7.500:-
Mannen: – Ok.

Några dagar senare säger pappan till pojken:
- Hämta handsken och basebollen så går vi ut kastar lite.
- Jag kan inte. Jag har sålt dom.
- För hur mycket då?
- 10.000:-

Pappan blir upprörd:
- Det är inte snällt att ta så hutlöst betalat av dina vänner. Det är många gånger mera än de kostar nya. Du får följa med till kyrkan och bikta dig för prästen. 

Dom går till kyrkan och pappan placerar pojken i biktbåset, stänger dörren och sätter sig att vänta utanför.
Pojken säger: – Mörkt här inne.
Prästen: – Börja inte med den där skiten nu igen …

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 12:59


Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.
Okänd
 
 

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 23:10


Kära make.
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott. Jag tycker jag har varit en god hustru i 7 år och tycker inte jag har fått något för det. De sista veckorna har varit ett helsike!! När din chef ringde och sa att du sagt upp dig då rann bägaren över. Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig över huvud taget. Jag har klippt håret och fixat naglarna. Jag har 

lagat din favorit mat och till och med haft på mig ett raffset, men du kommer hem kastar i dig maten och sätter dig i soffan och tittar på sporten, sen lägger du dig och sover. Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig, så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre. Hur som helst är du ute ur mitt liv för alltid. Om du försöker få tag i mig, glöm det. Jag har flyttat till din bror! Hoppas du får ett bra liv. Din ex-fru.

Kära ex-fru
Inget har gjort mig gladare än ditt brev. Visst vi har varit gifta i 7 år men du har varit allt annat än en god fru. 
Jag tittar på sporten för att slippa höra allt ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...
Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte på är att du såg ut som en kille. Naglarna håller du jämt på med. Min mor har lärt mig att jag inte ska säga något, om jag inte har något snällt att säga. Du måste ha förväxlat min favorit mat med min brors, jag tycker inte om fläsk. När du hade raffsetet på dig såg jag att du glömt ta bort pris lappen och såg att den kostade 499:- . Jag tappade lusten eftersom min bror lånat 500:- i förrgår, jag hade hoppats det var en tillfällighet men tydligen inte. Jag har trots det älskat dig och tyckt att det fungerat ganska bra mellan oss. 
Så när jag vann dröm vinsten på lotto i helgen kunde jag kvittera ut drygt 90 miljoner och blev jätte glad för vår skull. Jag sa upp mig idag och höll på att beställa en jorden runt resa till oss, men när jag kom hem läste jag ditt brev....allt händer väl av en anledning antar jag. Jag hoppas du får det liv du önskat dig hos min bror.
Jag har pratat med en advokat efter som du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten. Så ta hand om dig.

MVH Rik som fan, fri som tusan.

PS Jag har nog aldrig berättat för dig att min bror Evert var född som Eva men det är väl knappast något problem. DS
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards