Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2012

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2012 22:00


Svensk realityserie , jag satt o tittade en liten stund på den innan.. Vilken skit serie !!!

 

De är Johanna från Ensam mamma söker o hennes lille toyboy Jan... Jan dejtade ju en annan mamma o sen blev de visst några till innan han började dejta Johanna.. 

Undra vad han är ute efter ? Han är bara mediakåt o inget annat. 

 

Michela med dom fula läpparna.. Hur ända in i glödheta kan man slänga ut pengar på att få såna hemska ankläppar ? Hon ser hemsk ut. 

Jag har aldrig förstått mig på hur människor som betalar en massa pengar för att se HEMSKA ut.. Dom blir bra mycket värre än dom va innan ingreppen. 

 

Jag kan förstå att man vill ändra på saker o ting o de har man absolut rätt i att göra, de säger jag inget om. De finns olika anledningar till att man kanske vill göra en operation så de är bara bra. 

 

Men att se ut som man har köpt upp alla klädnypor på Ica o fäst dom baktill så att hela framsidan stramas åt är hemskt. 

 

De handlar ju bara om avdankade såpor ............

 

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2012 20:20


Han Har Öppnat Pärleporten,,, Ja så sjöngs de på tv3 nyss.. Vet inte va de är för skit dom visar,, jo de är nog Göta Kanal tror jag.. 


Har äntligen sugit upp all skit som vi drar in här, jag förstår inte hur allt kommer in när jag torkar av Teddy vid dörren o jag ställer självklart kvar mina skor där.. 


Jo de blir när han får gå ut via altanen såklart. Men så är de när man har djur.. 


Fick åka ner o köpa lite skinka till Teddy innan,, ja de blev lite till mig oxo men tror fasen att jag glömde köpa leverpastej till honom... Som tur är har jag lite kvar ,,, får se om jag kommer ihåg de till nästa gång jag ska handla.


Nu ska vi i alla fall ut en stund,, ska även försöka få tag i Rohde,,, hon är svår att nå idag =)



Lite onödigt vetande ;


Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag.

 

Puss I Pannan ♥

 



Av Anneli Gustavsson - 13 november 2012 17:53


Hoppas att de har gått bra för hunden.


Av Anneli Gustavsson - 12 november 2012 21:42



En jättefin låt.


Av Anneli Gustavsson - 12 november 2012 17:37


Men nu är dom väl inte riktigt friska nån av dom på FACEBOOK... Vad gör de OM man nu skulle "råka" gilla ett inlägg eller en sida ??

De är ju bara att ta bort de igen utan en massa krussiduller... 


Är de inte istället bättre om dom ser över hur man kan komma i kontakt med dom via mail eller ett bra mycket lättare system inne på fb ?!...


Idag får man fylla i en himlans massa skit för att sen läsa at dom har tagit del av de du har skrivit,, men de står INGET om att dom har tagit emot ditt meddelande o att dom hör av sig så fort dom kan...


De finns folk som mobbas på fb dagligen,,, vad gör dom åt de ??

INGET !!!


Eller dom som skapar falska konton o låtsas att dom är någon annan,, de är väl riktigt illa.. De är hur svårt som helst att ta tag i den saken ,, de har ju t o m varit på tv;n... Gör nåt åt de istället !!!


Är de inte bättre att se över såna saker än en sketen liten gilla-knapp ?? 


Vad tycker du ???




Av Anneli Gustavsson - 12 november 2012 17:20



  1. Anneli Gustavsson
  2. 12 november 2012 - 17:15
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 1:50:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cyklade 1 mil på 21 min
    Gå bandet lite drygt 3 km på 31 min

    steg 2998
    + alla andra redskap väldigt noga.

    De va lite tungt att träna idag bara för att jag inte tränade något förra veckan, men jag hade kunnat fortsätta men sjukgymnasten skulle iväg.. 
    Jag joggade t o m en liten stund,, men oj så tung jag är =)

    110 MINUTER.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards