Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2012

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:35


Cecilia är ganska ok i den här intervjun ,, men de är väl för att hon inte håller på att kyssa alla karlar som hon hade med. De va de som gjorde de så äckligt. 


Valet med Janne bestämde hon ganska snart,,, men är han kvar idag ? Eller har dom gått skilda vägar ?


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:06


Jennifer är ju en himla gullig tjej, hon har sånt gott skratt. De har Jenny oxo,, de är dom två tjejerna som jag gillar .. 


Varför hoppade Kenneth av ?


Är Kristoffer kvar i Jennifers liv ? Eller har hon en ny ?  ;o)


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:00


Hur går de med kärleken ? 

Är de Fredde eller Mc-Danne som hon träffar ? De får vi se i detta avsnittet =)

Ja de blev inte som jag trodde i alla fall =)))


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 19:49


Just när John och hans fru börjat älska, kommer deras sexåriga son in i rummet.

- Vad gör ni, pappa? Frågade han.

- Du vet hur du alltid har önskat dig en egen bror, svarade pappan.
Jag sätter just nu in en bror i din mamma, och han kommer att förenas med övriga familjen om nio månader.

Pojken tackade sina föräldrar och stängde dörren. 

Kvällen efter när far kom hem från jobbet så såg han sone

n stå och gråta utanför huset.

- Hur är det fatt min son, frågade pappan.

- Pappa, det gäller min bror som du satte in i mamma i går, svarade pojken.

Brevbäraren åt upp honom i morse...
 
 

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 16:25


Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande..

 

Goethe



Av Anneli Gustavsson - 5 november 2012 22:45


Har ni inte sett hur de gick för mammorna ska ni inte fortsätta läsa....




Cecilia valde sin Janne.. De va rätt val för hon hade nog "kört" över Micke, ja inte för att han kanske hade tillåtit de utan för att han verkar vara alldeles för snäll..  Sen tycker jag att dom verkar passa bra ihop.. 

Stackars Mikael, han blev så lessen.. Han verkar så mysig o gullig.


Jenny valde Kristian , jag tycker att  Kristian verkar läskig, de har jag alltid tyckt.. Jag hade inte valt honom..

Fredde va alldeles för tafatt,, varför tar dom inte för sig ?  Dom ville ju ha henne, men ändå ska de velas hit o dit..


Jennifer valde Kristoffer, dom verkar vara gulliga mot varandra.. Jag trodde först att hon skulle välja den yngre killen ..  


Jaja,,, de är bara att önska dom lycka till...  I morgon får vi se VEM de är Jenny har gått i blivit kär i =)

Vem tror ni ??? Är de någon från programmet ?? 

Jag tror att de är antingen Fredde eller Mc-Danne.............



I morgon kommer ännu ett avsnitt.. Missa inte de !!!


Nä nu blir de hopp o skutt in i duschen.... 


Puss I Pannan ♥


Pst,,,, jag kan tänka mig att vara med i programmet när dom har Ensam Fammoo Söker =)))






Av Anneli Gustavsson - 4 november 2012 21:29


När jag va hemma hos mina barnbarn sist så gick vi till Konsum för att leta efter pumpor, men vi hittade ju ingen. Dom va slut..

När jag frågar Liam 4 år om de är nåt mer vi behöver så ställer han sig i sin "funderarställning" o hummar lite.... 


Liam - Hmmmm hmmmm ja fammoo vi kan väl köpa en cosmopolitan   till mig ?

Jag - Ja de skulle vi kunna göra men dom har nog inte de här..

Liam - Nähää , då kan vi väl köpa lite godis ?

Jag - Ja men de går ju inte heller för att de är inte lördag idag så idag ,,,, här avbryter Liam mig.

Liam - Jaa idag inventerar dom , de glömde jag ... 


Inget mer snack om den saken, men när Liam sa att han ville ha en cosmopolitan så stod de ett par i övre medelåldern o gubben han blängde till på mig o tyckte säkert att jag va en hemsk fammoo... Men jag sa inget för jag behöver verkligen inte förklara mig inför okända människor när jag vet med mig själv att de inte är nån fara ...

Liam har fått smaka alkoholfri cosmopolitan o den gillar han... 


Men jag blir alltid full i skratt när han vill ha en o jag blev ännu mer full i skratt när jag såg gubben hur han reagerade =)


Idag har jag tack o lov kunnat sova mig igenom så gott som hela dan. Vaknade med sån migrän så jag fick ligga o nypa mig själv i pannan o hela ansiktet för att känna en annan smärta.. Även att jag har sovit mycket så tycker jag att dagen har gått sakta, men snart är den äntligen över o de börjar en ny vecka. 

Hoppas att de ska bli fint väder den här kommande veckan så jag kan ta mig lite promenixar för de har de inte blivit nåt den här veckan. 

De har bara blivit träning hos sjukgymnasten 2 ggr o de känns inte bra, jag är inte nöjd med de. 


Nu ska jag snart krypa ner i sängen o hoppas att John Blund knockar mig fort o att jag får sova gott hela natten utan mardrömmar. Ja de kanske är för mycket begärt, men de är vad jag önskar mig.


Hoppas att ni har haft en bra helg.. Va rädda om er o varandra. Dröm sött.


Puss I Pannan ♥



 


Av Anneli Gustavsson - 2 november 2012 18:24


Hmmm ,, om-slingning ? Jo de är precis de jag ska göra om en liten stund. 

Jag va inne hos mamma o slingade håret igår.. De brukar inte bli bra fram vid luggen för den brukar alltid bli mörkare. Men den här gången blev den lyckad o mitt på huvet blev mörkare..

Hon drar ut håret jämt o de kan inte bli bättre så jag förstår inte hur de kan bli så ojämt ?


Jag sa till mamma innan att jag kanske skulle vänta med att slinga de ett par dagar , men hon tycker att vi ska köra ikväll så de är lika bra att göra de.

De kan inte bli värre än att jag tappar håret,, eller att de blir lika piss-gult som de blev när jag skulle göra min gastric bypass... Då såg jag för jävlig ut =)))

De verkar som att mina älskade krullor håller på att försvinna o de vill jag Inte att dom ska göra  =(


Shit happans =)


De är skitväder, o jag längtar till våren. Men de lär ju dröja ett bra tag till.. 


Skulle behöva lite massage, inatt har jag haft ganska ont. Men de är ju för att jag tränade som jag gjorde i går så de hade jag väntat mig. De är bara lite tråkigt att jag måste "betala" för allt jag vill göra. Nog om de.


Kl 22 ikväll på tv1 är de Erin Brockovich.. Den har jag sett x-antal gånger men den är bra. De är de enda som går att titta på ikväll,,, ja för mig som inte har alla braiga kanaler =)

 

Usch vad de luktar cigg-rök ,, de är nog nån utanför som smygröker =)))

 

Nu får ni ha en mysig kväll. Va rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards