Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Anneli Gustavsson - 28 september 2012 22:11


Sitter o har fixat lite med dagens bilder. Dygnet med Liam har varit jätte mysigt som vanligt. Han har varit duktig o bara varit lite "intevelatlyssnapåfammoo" men annars har de gått bra. 


Ikväll va vi hos Sanna o grattade henne, hon fyllde ju 20 år för ett tag sen då när hon bodde i Boston. Vi fick en god smörgåstårta, o en vanlig tårta med kaffe.. Jag åt oxo, de ska jag göra nu i helgen o sen blir de att jag kör några dagar till med nutriletten. 


Vi gosade även med Tildas nya små råttor eller musar =)

Dom är så söta, har glömt vad dom heter.. Charlie o Benji heter dom ju.. 


             


Här är dom sötnosarna.. 


Nu är Liam hemma hos sin mamma, pappa, lillebror o hund. De är väldigt tyst o tomt men jag träffar dom på söndag igen för då är de dags för Liams kalas.. 


Nä de är nåt fel på min dator de går knappt skriva så nu lägger jag ner detta.

Dröm sött, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 28 september 2012 15:27


"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt är att skjuta upp det."
Winston Churchill
 
 

Av Anneli Gustavsson - 28 september 2012 13:23


Jag står o fixar med lite mat i köket....


Jag - Vad gör du ?

Liam - Jag ska diska glaset

Jag - Nää inte nu

Liam - Joo för de ska jag visst de

Jag - Nä inte nu för du ska dricka ur de snart.


Liam går in till toan o ska diska glaset där inne..


Jag - Liam inte där inne de är ju äckligt, kom hit nu.

Liam - Nej jag ska diska glaset.

Jag - Lyssna nu vad jag säger.

Liam - Nej de tänker jag inte göra, för då flyttar jag härifrån........


Han blev full i skratt för han kom på sig själv vad han sa där hahahaha.


Av Anneli Gustavsson - 28 september 2012 08:52


God morgon. De har inte blivit många timmars sömn,, har legat vaken,, slumrat lite,, legat vaken o så har jag hållit på.. Ont i huvet, ont i kroppen o rädd för att jag skulle få kramp i magen för jag kände av de lite inatt.. 

Liam o Teddy har sovit gott.. Liam skrämde slag på mig när han satte sig upp i sängen o slog med handen på min säng,, han mumlade något så han drömde väl nåt.. 


När han satt o åt frukost så hade han gjort löksoppa till oss,,, ja på låssas fammoo som han säger.. De va jättegott men mycket varmt , så nu är jag mätt o go,,,, NÄ de är jag inte. Jag ska nutriletta idag oxo... Men jag vet inte om jag ska fortsätta för nu är de 5;e dagen o från igår har jag gått upp ½ kg o jag har inte ätit nåt utöver påsarna.. De känns inte alls roligt. Jo min frukt som jag har tagit på kvällarna.

Jag vet att de inte funkar så men jag vill bara ha en "kickstart" o sen att jag börjar äta lite igen.. Men hur ska de funka om jag inte har ätit nu o går upp i vikt när jag börjar äta ???


Fan på ren svenska vad jag hatar detta. Jag har gjort ett avtal med mig själv när de gäller lite gottigt till lördagen,, inte nödvändigtvis den här lördagen utan dom andra.. OM jag ska äta popcorn så ska jag cykla bort kalorier INNAN jag ätar nåt !!!!

Sen får de bli mina fruktsallader,,, dock inget överdrivet för de är inte heller bra men bättre än vanligt godis.


Nä jag orkar inte älta min vikt eller mitt mående mer, blir bara så lessen på mig själv o besviken så nu glömmer vi de.


Hur som helst så innan när vi satt o Liam åt frukost så tappade han en krita på golvet,, han blev sittandes en stund o blev knäpptyst ..

Jag - Liam vad gör du ?

Liam - Inget.

Jag - Jo,, de märker jag.

Liam - NEEEJJ de gör jag inte.

Jag - Du ritar väl inte på golvet ?

Liam - Jo de gjorde jag...

Jag - Men de får man inte göra ...

Liam - Men de gjorde jag.

Jag - Hur ska vi få bort de nu då ?

Liam - De går bort om några dagar.........


 


Jaha,, de va ju bra att veta.. Då slipper jag tvätta bort de =))

Skitungen  =)


Han har ätit sin frukost duktigt, får se vad jag gör för mat till honom sen ? För min del blir de nutrilett gott gott.


Nu ska jag fylla på mitt kaffe o ni får ha en bra dag. Vet ni vad ?  Solen skiner o de finns inte en droppe regn =)


Puss I Pannan ♥


"  liam tittar på pippi o berättar precis att hennes pappa är negerkung  =)  "


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards