Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2012 23:23


De är så roligt att läsa horoskopen på olika sidor, så gott som allt stämmer in så bra på mig.. De är nästan skrämmande.. 

Fiskarna

Från 19/2 till 20/3.

 

Fisken är fantasifull, lyhörd och ytterst mottaglig för intryck vilket gör att fisken har en djup förståelse och medkänsla för sina medmänniskor. Många fiskar är därför dessutom i höggrad mottagliga som medium. Fisken är en mycket god lyssnare och genom sin förmåga att sätta sig in i andra människors känslor kan fisken få den mest problemtyngde medmänniska att må bättre bara genom att lyssna. Fiskar är tilldragande för de flesta tecken men passar bara ihop med ett fåtal. Fisken är oerhörda känsliga och sårbara vilket gör att de ibland kan dölja sina äkta känslor och spela upp en roll som de tror att omgivningen vill se eller att de drar sig undan och verkar avståndstagande, helt enkelt för att de kan uppleva andras känslor och problem som sina egna vilket kan vara katastrofalt för den känsliga fisken.
.
Fisken kan verka förvirrad och råka i ett tillstånd av oordning. Men på något sätt brukar deras orationella sätt ändå få saker och ting lösta ändå. Fisken har en stark kreativ ådra och de kan nå mycket långt om de hittar sitt rätta område.
.
Dock funkar fisken bästa när de får jobba ensamma och grupparbete är oftast inte rätt melodi för en fisk, fisken klarar helt enkelt inte av så mycket intryck som den behöver sålla med för många kockar i samma projekt. Däremot så passar fisken ypperligt men att hjälpa andra, djur eller människor eller med att skapa, dansa och kreera. Kreativiteten funkar många gånger som rena terapin för fisken och få har en sådan förmåga att skriva lyriska texter som en fisk.
.
Fiskar passar genom sin anpassningsförmåga och möjlighet att spela roller även utmärkt som skådespelare, bara fisken kommer över sin naturligas blyghet som många i detta tecken lider av. Detta gör dessvärre även att fisken är en oerhört skicklig lögnare, men de flesta lögner en fisk diktar ihop är vita och kikar man närmare på dem är de oftast avsedda att värma snarare än att förleda.
.
Fisken är en sann romantiker som gärna visar sin partner kärlek och uppskattning. Fisken är trogen och lojal men deras önskan att leva i ett kärleksförhållande kan ibland göra att de inte ser brister eller fel hos sin partner. Detta kan leda till mången tårar för fisken och krossade förhoppningar men när fisken återhämtat sig fortsätter den ihärdigt söka efter sann kärlek. 

Lämpliga yrkesval: Allt som har med konstnärlighet att göra, ex. Konstnär, dansare, poet, skådespelare, eller där intuitionen kan användas som tex. medium. Även vårdande yrken passar bra till exempel veterinär eller sjuksköterska. 

Känsligaste kroppsdel: Fötterna

Fiskarnas bra egenskaper

Medkännande och beskyddande    ( Japp )
Fantasifull och känslighet      ( Japp )
Osjälvisk och förstående      ( Oh yes )
Djup och filosofisk till läggningen    ( Ja de oxo )
Mycket romantisk och kärleksfull    ( Jaa då )
Intuitiv och mottaglig     ( Absolut )
Vänlig    ( Hoppas jag )

Fiskarnas mindre bra egenskaper

Obestämd, på gränser till likgiltig    (stämmer inte )
Kan verka vag och förtegen     ( Nää )
Ibland svag och lättledd     ( Naeee )
hemlighetsfull      ( Stämmer )
Tendens att leva i en drömvärld     ( Oh yes )
Dåligt självförtroende     ( Stämmer verkligen )
Opraktisk    ( Stämmer inte )
Blir lätt förvirrad     ( va ,,, hahaha )

 

 

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2012 18:26


Välkommen till tele2 bla bla bla bla

Är du  kund hos oss tryck 1


Jag tycker 1


Va vänlig o tryck in ditt personnummer  & #


Hej o välkommen till tele2,, är du ny hos oss va vänlig tryck 1......


Va fan jag är inte ny o jag har redan tryckt de jag SKA...


Gäller ditt ärende telefoni bla bla  

Gäller ditt ärende mobilt bredband bla bla bla

Gäller ditt ärende fakturor tryck bla bla bla


Jag trycker o trycker men kommer likt förbannat inte dit jag vill o dit dom lovar.

Jag är så mäkta trött på tele2 så jag skriker snart högt. Jag blir aldrig av med dom.


Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.


De har nu gått 6 minuter o de låter;


Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.

Din telefontid är beräknad från 6 till 10 minuter.


Nu har de gått 9 minuter o min kötid är beräknad med mindre än 10 minuter.


Tack för att du väntar.


Jag har sagt upp mig från tele2, dom har fått reklamera mitt mobila internet för de har inte funkat allt sista tiden. De har varit skitdåligt sen jag skaffade de o nu är jag riktigt arrrrrrg !!!

Jag betalade in förra månadens räkning o nu idag fick jag en till.


Efter 3 försök kommer jag äntligen rätt o jag fick prata med en mycket trevlig tjej. De va lite strul o hon hörde fel men jag skrattade bara åt de. Hon trodde att jag va född 36,, men de är 66,, nåja de är lätt att höra fel. 


Hon hjälpte mig med räkningen jag hade fått + den som jag råkade betala in förra månaden som jag inte skulle betalt, så den kommer att betalas tillbaka. 


Nu äntligen har jag avslutat mitt internet med dom.. 


Tack o hej.


Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2012 16:55


Ja de va ingen lång stund jag slumrade men skönt va de.. Så härligt väder nu, men nu ska jag fixa nåt att äta sen får jag se om jag går en runda med Teddy. Han är rätt seg idag.. Han tycker inte alls om värmen. 


Ha en härlig dag, va rädda om er o varndra.


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2012 00:34


"En av hemligheterna med livet är att kunna förvandla stötestenar till stenar att kliva på."
J.P
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards