Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Dom Hade ÄNGLAVAKT

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2012 18:05


Mamma o hennes jobbarkompisar har samlat ihop sig o åkt till Ullared, dom har hyrt en stuga där över natten. Men innan dom kom fram dit så krockade dom.. 


Hon ringde hem o när hon sa de så blev jag iskall, de kändes nästan som jag ville slänga på telefonen för jag visste inte vad jag skulle få höra. 

Då hade dom kört på ett mellan stort rådjur.. Dom hade lika gärna kunnat väja över på fel sida men som tur va så reagerade R o valde att fortsätta mot rådjuret........... Tack o lov.......


Rådjuret dog, så dom ringde till polisen. Polisen ringer ju till jägarna bla bla nåt så dom tar hand om rådjuret. 

Bilen blev skador på men INGET hände med "tanterna"... 


Snacka om att dom hade änglavakt. De kunde lika gärna varit en älg, de hade slutat väldigt illa.


Det spelar ingen roll hur ofta man säger till den som ska köra iväg att man ska köra försiktigt. Även att man själv kör "lagligt" så finns de andra idioter eller djur som ploppar upp där dom inte ska vara. 


Tack gode gud att inget hände. 


De gäller att ha ögon i nacken, de gäller oxo att vara på "hugget" så man hinner reagera. Ja de är inte alltid man gör de... 


Så Kör Försiktigt ♥


 
 
Ingen bild

Eva

13 juni 2012 18:35

ÄNGLAR finns.!! Så skönt att det gick bra. Man vet aldrig vad som händer när man åker ut på vägarna.Såg föresten att ullared har ett nytt hotell.Ha en fin kväll gullpluttan;-) ♥♥♥kramar

Anneli Gustavsson

14 juni 2012 23:31

Javisst finns dom. Dom är vid oss hela tiden..
De gäller att vara vaken så man inte sitter o tänker på annat när man kör, de behöver inte vara jag som kör fel utan de finns gott om andra idioter =)

Jag har aldrig varit på Ullared men jag ska dit nån dag ... Får gå runt med bössan o se om jag kan få in lite pengar =)

Dröm sött kram kram ♥♥♥

 
Kaisa

Kaisa

13 juni 2012 18:44

Usch så otäckt!!!! Kram ♥.♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

13 juni 2012 19:46

Ja man blir lite rädd. Änglarna va med dom.
Kram kram ♥

 
Helena

Helena

13 juni 2012 20:34

Så skönt att det gick bra..jobbigt med alla dessa djur som ska springa på vägarna..usch
Och älgar och vildsvin vill man inte köra på..huuuuaa
Kramizar i massor

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

14 juni 2012 23:33

Ja de va tur i oturen.. Jag blev så rädd men nu är dom hemma o dom mår bra tack o lov.
Man får passa sig för alla djur som ränner runt för att inte tala om idioterna som finns i trafiken ...
Kram kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards