Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 23:21


Jag blir förtvivlad när jag läser om djurplågare,, ja alla slags "plågare".. Nu läste jag om en kvinna,, eller rättare sagt en kärring från Norge som plågar djur.. Hon köper dom o sen plågar hon dom till döds. 


 
Detta är den Norska kärringen Aud som plågar djuren... 


Har ni djur som ska säljas/skänkas osv så kolla upp VEM den nya ägaren är.. 


LÄS MER INNE PÅ AFTONBLADET.SE





Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 21:46


Ja de gjorde de verkligen. Som jag har skrivit om innan så finns de ett "gangstergäng" DirtKidz som håller till på fotbollsplanen här i området.. Dom bygger o gräver hopp så dom kan hoppa o göra konster med sina cyklar.. Ja jag är lessen men jag kan inte deras språk när de gäller hoppen så de får bli en "kärring" förklaring =)


Idag så fick dom hjälp av den ena killens pappas vän att flytta den stora jordhögen dit dom ville. De har blivit mycket gjort för dom.. 


Den här killen Robban (sa killarna att han heter) ställde upp på sin fritid med detta.. De tog några timmar så dom fick slita hårt.. 


Tack Robban för din hjälp... 


Jag gick ner o tittade när dom kämpade, o självklart blev de "några" bilder MEN jag har lagt in dom på Kidzens Blogg.. Klicka HÄR för att komma dit.


Men jag måste ju lägga in några av bilderna för dom är så söta.. De finns ytterligare en liten,,, då menar jag liten kille som är där med dom stora grabbarna.. Han cyklar så jag förstår inte hur benen hänger med... Han trampar i ett, även när han kör över hoppen.. Jag har en bild på honom men jag är osäker på att dom har frågat om lov så jag lägger inte ut den.. Men han är en riktig sköning =)


 
Längst ner till vänster ser ni den lilla lilla röda cykeln.. De är den söta tuffingen som hoppar för fullt. Jag ville bara visa er den cykeln så ser ni på ett ungefär hur liten han är.. Ja jag menar inget illa, utan han är mindre än dom stooora killarna...

       

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 13:25



Liam älskar att gunga, ju högre desto bättre. De är därför han vill sitta i bebisgungan för där går de undan =)



 

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 13:23


Jag älskar att höra Liam skratta.. Jag fick inte med dom värsta skrattanfallen för jag började filma efter de.



 

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 13:17


Liam har tjatat länge om att han vill gå ut med mina foppatofflor nu fick han äntligen de.. Han ser så söt ut i sin lilla pyjamas o dom alldeles för stora tofflorna... Texten på filmen "förstora" har visst blivit ett ord , jag orkar inte ändra de så de får vara =)



 

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 13:13


Liam är en liten herre med stark vilja ska ni veta.. Jag tycker att de är charmigt på alla sätt o vis. De är de som gör honom till den lilla trollungen han är.. 




 

Av Anneli Gustavsson - 2 juni 2012 12:14


Inatt har jag varit ute o rest igen.. Först var jag i Spanien, sen åkte jag till Italien o bodde på att lyxhotell.. Men som vanligt va jag trött o somnade hela tiden.. Jag började prata med en läcker kille som jobbade där, vi skulle precis gå o bada när de börjar knacka... Någonstas knackar de o jag förstår inget... 

Teddy börjar skälla, först då förstår jag att de faktiskt knackade på riktigt. På min altandörr.. Yr som bara den hoppar jag ur sängen o öppnar.. 


Där ute står 2 av cykelkillarna som lämnar ett visitkort till mig. Jag tackar så mycket, dom går o jag stänger dörren.. Läser på kortet att den här kvinnan vill bli kontaktad.. 


Jaha de är lika bra att göra så, men kan jag göra de nu när de är helg eller ska jag vänta tills på måndag ?

Jag vill ju inte störa mitt i helgen.. Jag får se när jag hör av mig till henne. 


När killarna kom så glömde jag fråga när dom fick visitkortet, men de kan jag göra sen för dom är väl ute o hoppar med sina cyklar =)


Ska ner o handla lite frukt , mjölk o nåt mer som jag inte kommer ihåg nu.. Tur att de finns lappar som man kan skriva. 


Ska sätta på lite kaffe strax så jag vaknar till ordentligt. 


Javisst ja,, konstigt att jag drömde om att jag va utomlands i värmen för jag har frusit precis hela natten. Jag har 

t o m fått ligga o flåsa under täcket för att bli varm.  Tokigt som vi säger jag o Liam =)


Ha en härlig Lördag allesammans. Va rädda om er o varandra..


Puss I Pannan  ♥


Ps,,,,,, snart kommer filmerna upp på Liam.........


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards