Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2012 23:39



Då har den här dagen smygit sig förbi oxo de är snart dags att stänga ner o försöka sova lite.. Jag drar mig för att lägga mig ,, jag vill inte ha dessa hemska mardrömmar jämt o ständigt.. 


Jag drömmer om Teddy att jag går med honom till veterinären för att ge honom en spruta så han får somna in ,, trots att han är frisk.. 


Varför gör jag de ?


Jag älskar ju min hund o jag vill ha honom kvar i evigheter.... Jag skulle aldrig drömma om att ge honom en spruta så han fick somna in utan att han va sjuk o då med veterinärens råd.. Aldrig,,, aldrig nånsin... 


Ett par gånger har jag även drömt om att jag skaffar en ny hund fastän jag inte vill ha nån annan än Teddy.. 


De bästa med mardrömmen  är när jag vaknar av att Teddy antingen gnäller lite o vill ut eller när han tar upp hela min säng.. Då är de underbart att få vakna o se honom där.. 


Bort med alla mardrömmar o in med dom mysiga... 


Dröm sött, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2012 23:05



- Har ni hört om norrmannen som köpte vattenskidor?


Sedan dess har han letat efter en sjö med backe.


Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2012 22:47



En bild jag gjorde härom dagen ...........


Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2012 17:56



"Att kunna läsa och skriva och lära sej saker är bättre än hundra burkar dunder-honung."
Bamse
Tänk så smart han är den där Bamse ;o)

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2012 16:56


Va ner till Ica innan o handlade lite mjölk, keso , skinka, vattenmelon, frukt  osv... Men när jag står o ska ta min keso så ser jag nåt nytt i hyllan o jag börjar skratta högt... 


Jag tar med mig den här produkten o visar Helena o jag säger att jag måste köpa med mig 2 hem. En till mig själv o en till mamma... 


Sagt o gjort , när jag kommer hem går jag in till mamma o ställer "den" på bordet. Men hon ser inte direkt vad de är för nåt... 


Sen såg hon va de va o frågade vart jag hade fått tag i den....


Hon började skratta o sa att jag måste ta ett kort o visa Sanna. Jag sa att jag redan hade tagit kort o att jag ska visa Sanna... 


Så här kommer "den" =))




 


Jag tänkte att de är lika bra att köpa den så inte mamma längtar tillbaka allför mycket ... 


När hon smakade sa hon att den är lite godare varm än kall. Men den är god.. Jag sitter o dricker den nu..


Undra när Starbuck kommer till Town ??


Ha en underbar kväll.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards