Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2012 23:45


Dom som mamma saknar mest är barnbarnen, sen kommer snobben o sen kommer vi barn =)))


Så här har du lilla mamma några bilder på Snobben + några filmer där han njuter för fullt.. 


Ja Snobben älskar att bli borstad o gosad med...


     



 
Nu är de dags att krama kudden o hoppas på att jag får mer sömn den här natten..

Va rädda om er o varandra.

Dröm sött.....

Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2012 22:58


När jag va ute med Teddy innan så va de några grabbar ute o cyklade,, eller rättare sagt dom hoppade med cyklarna som dom gör.

Jag hade kameran med mig så jag tog lite bilder + att jag filmade en liten truddilutt oxo =)

Sen frågade dom om jag kunde göra en sida till dom o självklart fixar jag ju de, de är bara roligt om dom själva vill . Sagt o gjort nu har dom en egen blogg men inläggen länkas till min fb o de vill jag inte att de ska göra.. Antingen löser jag de eller så får jag göra om bloggen igen... 


Jag kan ju tala om att jag har hållit på i 2 timmar med att ladda några bilder/filmer + lite på själva bloggen o de tar i vanliga fall mindre än 30 min... Jag skulle klara av de på 15 min, men inte nu tack vare mitt jädrans bredband....


Vill ni kolla in deras blogg gör ni de HÄR ....


Take o look ;o)


Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2012 18:21


Hemsk natt, hemsk dag. Jag kunde inte sova mycket inatt pga orolig mage o toabesök, sen va de lite annat oxo + ryggen på de.. 

Jag skulle varit hos Liam idag några timmar medans Marcus o Nina skulle ut o mysa,, men de gick inte.. Toan ,,, ryggen,, toan o ryggen.  Jag blir lessen ,, så lessen för de är viktig tid för mig som jag kan få tillbringa med Liam, Marcus o Nina... 


Tack o lov hade dom kommit ut i alla fall, jag tror nog att mormor o morfar va hos honom så dom hade de mysigt.  Nu fick jag inte se hans nya cykel, men de kan jag göra snart hoppas jag.


Jag har fortfarande väldigt svårt att ta mig runt på sidorna,, den laddar hur länge som helst sen händer de inte mycket mer så jag gör just ju inga större försök att truga mig in hos er.. Kommer jag in så är de roligt men jag kommer att få ha de så här ända tills den 1 juni... DÅ mina vänner är mitt "bredband" påfyllt igen.. Sån skit, Marcus sa till mig igår att de finns inte en möjlighet att jag kan ha förbrukat så mycket..

Jag gör ju inte mer än blogga, kommentera , fb , spelar nåt spel på fb o fixar med mina bilder.. That´s it....


De enda tänkbara är att någon har fibblat in sig på MITT nät, men då är de STOPP med de NU... Jag ska ändå säga upp dom om de fortsätter så här för de har strulat hela tiden ... 


Ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan ♥





 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards