Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 23:05


Pratade en liten stund med mamma innan ikväll. Hon skulle följa med Sanna o ett av barnen på karate. Vad dom skulle göra efter de vet jag inte men nu har jag ju fått min rapport idag oxo så jag är nöjd o lugn..


Måste hålla lite koll på vad tanten gör, eller rättare sagt vad Sanna gör med mamma =)


Jag tror att mamma behöver ytterligare en semestervecka när hon har kommit hem from Boston... Hon lär vara helt slut ,, men på ett härligt sätt...


Mamma fixade i alla fall själv att sätta på skypen för Sanna va inte på hotellet, men hon hade lite svårt att stänga av så jag fick mig ett gott skratt.. Jo då,, hon lyckades till slut.. Man kan om man bara tar de lugnt =)


            
Här frågade hon var hon skulle stänga av, hon ville ha hjälp men hon fick ta reda på de själv =)


   

Nu hittade hon de =)


Detta blir mitt god natt till er.. 

Hoppas ni har haft en bra dag. Va rädda om er o varndra..


 

Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 20:00


Sue är 43 år o har redan 15 barn..  Jag hann inte se hur gammal Ian är hennes man.


Visst kan man skaffa många barn men man behöver INTE överdriva som många familjer gör.

De är så många av dessa föräldrar som utnyttjar sina äldsta barn så att dom ska ta hand om dom som är mindre bara för att föräldrarna inte kan eller hinner med... De är fruktansvärt.. 

Man ska INTE skaffa fler än man klarar av .. Punkt Slut !



Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 18:00


En man läste tidningen och fick syn på en intressant annons. “Sprillans ny Ferrari! endast 2 500 kronor”, stod det med stora bokstäver. Mannen tänkte att det här måste ju vara en ploj, men tänk om det inte var det. 2 500 för en ny Ferrari var ju löjligt billigt. Det var faktiskt värt en chansning. Så han åkte till adressen som var angiven i annonsen och fick träffa en trevlig kvinna som visade honom bilen. Och visst, där stod faktiskt en närapå fabriksny Ferrari.


- Ojojoj. Sa mannen. - Är det okej om jag tar en provtur.


- Javisst, svarade kvinnan. Ferrari var underbar att köra. Den låg som klistrad vid asfalten och motorn spann som en katt. När han sedan kom tillbaka till huset frågade han kvinnan varför hon sålde den för ynkliga 2 500 kronor.


Kvinnan log.


- Min man har lämnat mig för en annan kvinna och han sade att jag kunde behålla huset och möblerna. Hans enda krav var att jag skulle sälja Ferrarin och skicka pengarna till honom...........

Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 17:30


Sture gick på maskerad, spritt språngande naken, så när som på en flaska som han hade trätt på apparaten. När sällskapet hade hämtat sig från den värsta chocken tog värdinnan mod till sig och frågade:
- Men vad i allsin dar ska du föreställa?
- Brandlarm.
- Hur skulle det där kunna vara ett brandlarm?
- Pröva själv… slå sönder glaset och dra ett par gånger så kommer jag..!

Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 16:01


Nu är jag hemkommen från läkaren o de gick jättebra.. Proverna va jättebra o han sa att jag va "frisk" ... T o m mitt leverprov är så gott som normalt nu.. Tänk er själva fet-levern som har fått ta mycket styrk år efter år så de är jag nöjd med med...


Hann handla lite innan jag åkte hem, jag passade på nu när Rohde hade Teddy.. Tack snälla Rohde för hjälpen.


Jag ska fortsätta med mina tabletter, utan min blodtrycksmedicin som jag tar för att förebygga migränen.. Den ska jag sätta ut o se om de funkar. 


Jisses vad de blåser ute,, de är nästan storm. Inte skönt alls att vara ute. 


Ska fixa lite att äta nu o sen ska jag slappa lite,,,,,,,,,,,, igen =)


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 14 maj 2012 12:29


Natten har varit bra, jag har sovit gott men jag har drömt knasigt...

Har varit ute med Teddy o de blåser nästan storm idag mer behöver jag inte säga om de.


Sitter o äter lite musli o yoghurt o väntar på att klockan ska gå så de blir dags att ge sig av till läkaren. Rohde kommer strax innan Ett.... 


Idag är de "bara" 50 dagar kvar till HEMLIS o jag längtar så jag vet inte vilket ben jag ska stå på =)

De ska bli roligt att berätta de för er oxo, men jag kan inte göra de förrns den dagen.. Tyvärr ...


Nu ska jag göra de sista.. Ni får ha en bra dag hela dagen..


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards