Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 23:17


 


Ja jag höll nästan på att glömma bort min läkartid i morgon... Fick lite smått panik för jag har ju alltid mamma som tar Teddy åt mig då. Men eftersom jag missade att de redan va den 14;e så tänkte jag inte heller på att skaffa hundvakt.


Jag testar o ringer till Rohde o frågar om hon kan komma hit i morgon medans jag är där,, o de kunde hon. Hon hade något som hon skulle göra men hon skippar de o hjälper mig i stället.. Tack snälla Rohde... De är guld värt.


Vi har ju alltid hjälpt varandra med hundarna men de är inte lätt nu när hon har en hanhund. Teddy går inte ihop med den,, ja han går inte ihop med några hanhundar,, de finns dock några undantag men jag är hela tiden på min vakt.


Så jag kunde slappna av för de löste sig. Ja så går de när man inte lär sin hund från början.. Jag gjorde ju de men sen blev jag slappare o slappare o de lär jag aldrig mer göra om.


Undra om mamma o Sanna kommer ut på skypen innan jag stänger ner o lägger mig ? Hoppas de. 

Linus ligger inne hos Snobben inatt,, ja i mammas lgh.. Så han fixar morgonbestyren så de slipper jag.  Jag måste handla hem lite i morgon ,,, hoppas att jag kan göra de medans Rohde är här de skulle underlätta för mig. De går säkert bra.. 


Nu har jag i alla fall rakat benen,, de hade jag inte gjort förra gången jag skulle till läkaren.. Men jag hade ju aldrig trott att jag skulle få strippa av mig kläderna o bli grundligt undersökt.. PINSAMT värre...

Nu är jag förberedd så nu kan jag strippa utan att skämmas för att jag har päls på benen =)


Hoppas ni har haft en toppenhelg... Min helg har varit ok... 


Ha en bra vecka, va rädda om er o varandra.


 

Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 21:01


Ville bara ge er en liten nallekram,, nu ska jag titta på nån av filmerna...  

Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 20:10


"Ibland tror jag att det säkraste bevis för att intelliganta varelser existerar någonstans i universum är att inga av dem försökt kontakta oss."
Kalle & Hobbe

Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 18:28


Nu blir jag lite orolig för min dator har stängt ner både i går o nu.. Den ska väl inte gå sönder redan ?  Visserligen har jag min laptop men den är inte lika bra som den här. 

Får hoppas att den bara är lite "trött" så den inte brakar sönder.


Sitter o njuter av lite kaffe.. Har precis pratat med syrran o berättat för henne att Sanna o mamma mår bra.. 


Teddy sitter o gnisslar o vill nåt,, han har både mat , vatten o har varit ute så de är väl kärlek han vill ha nu så de är lika bra att ge honom kärlek i massor.. Sen ska jag fixa till min lilla fruktsallad...........


Ha en trevlig kväll..


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 12:37


Ena stunden är solen framme o de blir skönt för att sen gömma sig o då blir de inte alls skönt ute. De blåser o är inget roligt alls... 


Natten har varit ganska ok,, jag har fått gå upp ganska många gånger pga värken men jag har somnat om nästan så fort jag har lagt mig. 


Ska lägga mig en stund till o sträcka ut ryggen lite. Ha en härlig dag allesammans..


Puss I Pannan ♥




Visste Ni Att ;  Det tar 45 minuter innan ögonen helt anpassats till att se i mörker.



Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2012 00:11


Då har jag äntligen pratat med mamma o Sanna igen.. Dom har varit in till Boston hela dagen o nu va dom på väg till Sam för en grillkväll... 


De är så roligt att se mamma så glad.. Hon behöver få sig riktigt goa skratt.. 


Jag "printade" dom igen så här kommer lite bilder....


Ja förlåt mamma men du får stå ut med att jag lägger ut dom. Jag bara älskar bilderna på dig/er......


Dröm sött , va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


 


                 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards