Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 23:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 22:45


Oh fy fasen vilken kramp jag fick i magen... De bara small till ,, jag försökte lägga mig men de gick inte. De gjorde ont i mellangärdet o drogs upp mot axlarna o nacken.. De va precis som allt krampades, de va väl jag som spände mig så, så att de blev krampaktigt i axlarna oxo....

De gick över efter ca 10 min,, men jag lovar att de va hemskt. 


Nu är magen " öm " efter detta, o jag hoppas att de inte kommer tillbaka. 


En gång några månader efter min gbp-operation så fastnade maten ,, jag åt revben... De gjorde fruktansvärt ont. Jag höll på att få ringa ambulansen, men jag lyckades att få upp de själv. Jag kräktes i 2 timmar sen va jag helt slut.


Nä inga mer kramper tack.......




Visste Ni Att ; Bajset färgas brunt av bilirubin, ett färgämne i gallan. Annars är bajset grått.


Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 20:16


Jag hittade bilderna som jag "printade" igår när jag pratade med mamma o Sanna på skypen... Dom hade hamnat i en mapp utan att jag hade sparat dom.. Kuvl kuvl =)


Sanna hade oxo lagt in en bild på henne o mamma på fb o den snodde jag direkt för att lägga ut här. Den blev jättebra på dom...


Loggade även in på mammas fb o la ut den där o de vet hon inte ,,,,än. Men de lär hon märka =)


Puss I Pannan ♥


       


Titta så fina dom är.  Dom ser ut att ha de så mysigt...

Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 17:58


Jag har ju lagt in om mamman som misshandlar sin lilla bebis,,, där grät jag för jag tycker den filmen är HEMSK...


Den här filmen grät jag oxo men de va av glädje.. Missa inte detta.. 


Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 17:36


Jag måste ju bara säga att syrran ringde innan o sa att hon hade pratat med Sanna o mamma..

Mamma tyckte att de hade varit en riktig upplevelse igår när dom kollade Red Sox... 


Hoppas jag hinner prata lite med dom ikväll innan de blir dags för barbecue...........



Visste Ni Att ;   Man kan döda en skorpion genom att hälla vinäger på den.




Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 15:47


Inatt pratade jag ju med mamma o Sanna.. Dom va på mammas hotell o gjorde sig i ordning för att gå ut o ha skoj..

Sanna hade köpt biljetter till Red Sox utan att mamma visste om de. Hon har inget intresse av sport men hon tyckte de skulle bli spännande.. 


Jag skypade med dom så jag tog stillbildersom jag tänkte spara, men ack så de sket sig. När dom loggade ur så försvann bilderna.. Jag trodde att de skulle bli som när man tar printar på något men de va de inte. Jag blev lite lessen för jag ville så gärna ha dom bilderna, dom såg så glada ut + att dom va tillsammans.. Jaja,,, man kan inte få allt här i världen =)


Nu ska jag fixa till lite sallad, sen ska jag äta... Kan ju säga att jag helst hade velat ha på mig min vinterjacka idag,, fy fasen va de blåser.... Men nu tittar visst solen fram =)


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 00:15


Jag la in den här filmen igår o nu läser jag på aftonbladet att mamman har fått sitt straff o att barnet har kommit till en fosterfamilj MEN sen ska dom se OM mamman kommer att få tillbaka sin dotter när hon har avtjänat sitt straff....................


De får vi väl ändå hoppas att hon INTE får....


Oj nu ringer mamma på skypen måste sluta.................


Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 12 maj 2012 00:00


Ja då va fredagen slut o förbi ganska smärtfritt.. 

Vädret har varit som de vanligt,,, blåst o regn tråkigt ......... Får hoppas att de blir bättre väder snart så man kan vara ute. 


Idag har jag inte hört nåt från Boston, men jag hoppas att allt är bra med dom o att dom har de supermysigt o hittar på en massa skoj.


Dags att hoppa i säng o försöka sova lite... Låter datorn vara på i fall mamma ringer på skypen =)


Hoppas ni har haft en bra fredag allesammans. Va rädda om er o varandra.


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards