Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 23:14


Ja nu är de inte lång stund kvar innan mamma är i Boston hos Sanna panna... Tiden har gått sakta ikväll, jag kollar klockan hela tiden.


Lite drygt 1 timme kvar tills planet landar.


Får väl sätta mig o titta lite på En stark resa på nätet.. Har inte sett de sista avsnittet.. 


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 21:55


Jaja de sket sig direkt när Läckberg gick vidare.. 

Nu kommer de att stå mellan Camilla Henemark o Marcus.............. 


O då går de säkert inte som jag vill den här gången heller att CAMILLA som får åka hem......



DEN SOM ÅKER UT ÄR ;   CAMILLA ÅKTE ÄNTLIGEN UT !!!   DE VA DAGS FÖR TANTEN ATT ÅKA =)


Men jag tycker att de är synd att inte Tobias får dansa mer.. Jag gillar honom... 



Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 21:23


Jaha då är vi redan på vem det står mellan...

Självklart står de mellan CAMILLA HENEMARK & CAMILLA LÄCKBERG....


Men sen är de ju så att Svenska folket inte riktigt vet hur man SKA rösta för dom röstar alltid med den lilla retauppletsdancetittarknappen =)))


Nu är det dags för Teddy att få gå ut o göra sitt , så nu tar vi en ,,,,,,, tango ut i regnet =)


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 21:15


CAMILLA HENEMARK -  NEJ inget vidare.


MARCUS SCHENKENBERG - ,,, han ser för hoppig ut, men annars ok.


CAMILLA LÄCKBERG - Men va fan har du höfterna,, svinga dom lite .. NÄ stel som en pinne.


MOLLY NUTLEY -  Riktigt bra,, hon flyger som en vante. Ja toppen... 


ANTON HYSEN -  Oh fy fan vilken dans... Han måste få 10 p här... Ja jädrans i min låda jag ryser.. Fan han är klart BÄST. 



MOLLY O ANTON KOMMER INTE ATT ÅKA UT......... Jag tror att de kommer att stå mellan ANTON o MOLLY I SLUTET..


Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 21:05


Jag har aldrig sett nåt liknande.. Detta är en väldigt magstark video där en mamma klår skiten ur sitt barn på 8 månader... De är inget fejkat , du får helt enkelt se slag på slag. Sparkar, o slag med nåt föremål som jag inte såg vad de va för nåt.... 


DELA DEN HÄR VIDEON SÅ ATT SÅ MÅNGA SOM HELST FÅR SE DEN.. 


Vad jag inte förstår är att någon står o filmer allt medans de står ytterligare ett barn o ser på.. VARFÖR stoppar inte någon den här hemska kvinnan ???

Hade jag varit i samma rum som henne så hade jag slagit skiten ur henne.... Detta är fruktansvärt. Man kan bara hoppas att hon på något sätt har åkt fast o att barnet har kommit till någon annan som kan ge den kärlek.


Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 21:02


ANTON HYSEN ÄR SVERIGES NYA GULLEGRIS ♥

Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 20:56


ANTON HYSEN -  " De känns inte bra att du gör de bakifrån"  Bra Anton =)

Sigrid vill att Anton ska kyssa henne,, men han får gärna komma hit o kyssa mig =)


Han för henne som han aldrig har gjort nåt annat.. Han är bestämd.. Tänk att få glida in med mitt ben mellan hans =)

Han dansar som en gud helt enkelt woooooooooooooooooooow vilket slut...... Ja jädrans i min låda vilken kyss.. Han satte den.... Han satte allt perfekt.............. Han kommer att vinna. Snyggt jobbat Anton.....


Nu är Tony avis på den lilla kyssen...

Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2012 20:45


CAMILLA LÄCKBERG -  Jag tycker att hon är stel, hon får inte med sig höftsvingen .. Nää de va,,, ja de va väl ok men inte mer.... Hon är stel ända från ansiktet o ner.... Idag va hon snyggt sminkad...  Kristjan eller hur namnet stavas är snygg =)


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards