Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 9 maj 2012 23:51


 

Visste Ni Att ;   En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.



Av Anneli Gustavsson - 9 maj 2012 22:45


Fick ett sms av mamma innan. Hon satt i baren o väntade på en räkmacka.. Mmmm vad gott. De va längesen jag åt räkmacka.. 

Undra om hon har somnat än ? Vad hon gör ? 

Brukar alltid ringa o säga god natt till henne..  Jag tror att jag ska göra de snart, hoppas att jag inte väcker henne bara. 

Nu är de inte många timmar kvar tills hon träffar Sanna.. Jaaaa jag vet att jag tjatar, men jag blir lugnare bara hon har kommit till henne.


Nu är de inte många dagar kvar tills HEMLIS lalaaaalaaalaa =)




Visste Ni Att ;   Benen i människans kropp utgör 15% av kroppsvikten...


Av Anneli Gustavsson - 9 maj 2012 21:44



"Den som säger sanningen syndar inte men han skapar besvär."
Spanskt ordspråk

Av Anneli Gustavsson - 9 maj 2012 18:38


Regnet de öser ner, undra om de blir åska för de är kvavt ute ?!.... 


Jag ringde precis till mamma som låg o gottade sig på sitt hotellrum i Danmark.. Hon har blivit väl bemött överallt.. Hon har varit runt o kollat vart hon ska ta vägen i morgon , men även när hon ska ta tåget hem till La Suede igen.


Tilda hade sms;at till henne några gånger under bussresan o frågat en massa saker så jag är Inte den enda som är nervös =)

Allt går enligt planerna så jag kan vara lugn...  Hon ska checka in vid 12 tiden i morgon, sen går planet kl 14 till Island.. När planet gick därifrån kommer jag inte ihåg nu =)


Jag fattar inte att mamma vågar ge sig ut på en sån här lång resa själv. Hon som är livrädd för att flyga. Visst har hon flugit många gånger till närmare ställen som tex Spanien, Turkiet men då har hon haft vänner med sig. 

Jag vet inte om jag skulle fixa att åka själv som hon gör ?  Kanske , kanske inte ? De lutar nog mest åt kanske inte =)

Fast jag skulle våga flyga själv till tex Spanien osv då man inte behöver byta flyg o sånt. 

Jaja, nu har hon kommit en bit på väg. Hoppas hon håller sig i skinnet så hon inte blir portad i tid o evighet i Danmark =)


När jag hade varit ute med Teddy innan så hade jag missat att Liam hade ringt så jag ringde upp honom o pratade en stund.. Han är underbar den lille skiten, han går o visar mig sitt rum o sina saker. Han håller upp telefonen så att jag ska kunna se bättre (genom telefonen)... 

Jag berättade för Liam att Neta är i Danmark o att hon ska åka till Sanna i Boston. Han ropar på sin mamma o säger,,, mamma vi har en Sanna i Boston  =)


Idag är de "bara" 55 dagar kvar till HEMLIS =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 9 maj 2012 08:40


God morgon, hoppas ni har sovit gott. De har Inte jag gjort. Jag har sovit max 2 timmar, antagligen har jag varit orolig för att mamma skulle missa bussen men de gick bra. Syrran ringde o jag hade oxo ställt mina mob ... Jag gick ut o hämtade bilen strax innan 7 o sen åkte vi in till stan. De va ganska mycket trafik, men vi hade några minuter tillgodo.. 

Bussen skulle gått 7;45 men den körde inte fram förrns då.

Busschaffören - Jag ber om ursäkt men det krånglade med biljett(något)

Jag - Ja de tål att tänka på. Men du kan ju få hjälpa mamma att köra in hennes väskor då.

Busschaffören - Javisst kan jag de.. 


Vi kramades o sa hejdå... Mamma satte sig i bussen o jag gick till bilen. Jag hann inte sätta mig i bilen förrns mamma ringde o jag fick hjärtklappning..


Jag - Nää va är de nu ???

Mamma - Nä de är inget.

Jag - Men va är de då ?

Mamma - Busschaffören frågade mig om du menade allvar..

Jag - Nää gjorde han de ? Men du får säga att jag skojade med honom. 

Ja, jag började skratta både för att de va roligt men även för att jag blev nervös för att hon ringde o jag blev glad att de inte va nåt..

Vi pratar fortfarande i telefonen..

Mamma - Nu åker bussen

Jag - Ok

Mamma - Du ser nog bussen snart

Jag - Jaa nu ser jag den,, ser du att jag vinkar ?

Mamma - Ja, ser du att jag vinkar ?

Jag - Ja de gör jag.


Sen körde bussen iväg o jag körde efter.. 

Ja jag hann ringa en gång till innan vi åkte på skilda håll , o självklart ringde jag till mamma när jag kom hem för att tala om att jag va hemma så hon slapp vara orolig hahahaha.. De va mest på skoj. 


Än så länge har hon inte varit orolig,, jo lite orolig i magen men de blev hjälpt med lite vin =)


Jag hinner prata med henne x-antal gånger innan hon flyger till Boston,,, tur för mig, otur för mamma hahaha..


Nä nu ska jag försöka sova lite för jag är ganska trött. 

Ha en bra dag allesammans, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards