Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 8 maj 2012 22:45


Jaha då har jag varit inne hos mamma en stund.. Hon tyckte att de va dags för mig att gå in till mitt nu för jag tjatade visst på henne... 

Jag förstår inte varför jag ska behöva vara så orolig av mig, de är verkligen jobbigt. Visst är mamma lite nervös men hon ser ju verkligen fram emot detta.. O de gör jag för hennes skull oxo.  Men som jag sa till henne att jag kommer inte kunna njuta av de förrns hon är hemma igen,,, eller när jag vet att hon har landat o mår bra o är hos Sanna.. 


Ja, sen är de ju "bara" hemsresan oxo... Vem har sagt att de är lätt att vara den oroliga dottern ?


Jag fick henne att ringa till syrran o beställa väckning i morgon kvart i 6 i fall vi skulle försova oss. Jag har oxo ställt mina mobiler så dom ringer då, men jag ligger kvar en stund innan de är dags att åka vid 7-tiden.


Nä nu ska jag spela lite på fb o slappna av,, känner mig lite orolig i magen faktiskt..


Hoppas att vi får varmt o skönt väder i morgon så de inte är så kallt som de har varit idag. 


 


Visste Ni Att ;  Världhistoriens kortaste krig utkämpades den 27e augusti 1896 mellan Storbritannien och Zanzibar. Det varade i 38 minuter...


Av Anneli Gustavsson - 8 maj 2012 21:15


Ja nu är de inte många timmar kvar tills mamma åker ENSAM till Boston.. Hon ska åka dit o hälsa på sitt barnbarn Sanna som har varit där sen i aug förra året. Hon jobbar som au pair.. Jag är jätteglad för mammas skull, men jag kan nog inte glädjas riktigt förrna hon kommer hem...


I morgon kl 8 ska jag köra henne in till stan , hon ska åka till Danmark o flyga från Kastrup..  Sen på torsdag flyger hon från Kastrup till Island o sen till Boston o där står Sanna o väntar på mormor.. 


Sanna,, ta hand om mormor nu så hon kommer hem helskinnad igen. 


Jag ska snart gå in till henne en stund o prata innan vi lägger oss. Ja hon lägger sig hos sig själv såklart o jag hos mig så nu får ni klara er på egen hand =)


Puss I Pannan  ♥



Visste Ni Att ;  Danmark har världens äldsta flagga.



Av Anneli Gustavsson - 8 maj 2012 18:33


Var är sommaren ?? Är detta normalt ? Ja vad nu normalt innebär, men ordet normalt som vi ofta använder.. Fryser inte ni ? De blåser o är så kallt ... Jag måste i alla fall säga att jag fryser hellre än att gå o svettas som en gris som jag gjorde innan operationen... Men nu får jag så ont i musklerna o lederna, de fick jag inte innan. 


Jag har varit o handlat lite + att jag åkte till apoteket men jag får åka tillbaka i morgon för my sexy doktor har inte skrivit några recept idag de gör han i morgon så fel av mig =)


Cykel killarna får ju jord från kommunen som dom gör hopp av.. Nu sist så slängde dom av jorden så nära vägen o killarna har inte gjort som jag har sagt till dom att göra.. Alltså att flytta in högen. Dom fick ju högen för att dom skulle göra nya hopp o inte göra den stora till ETT hopp... Jag har sagt till dom flera gånger att dom ska snabba ryck o jobba undan  (oj vilken rap teddy la hahaha) högen så de inte händer en olycka. MEN,,, hände de nåt då ? 

NÄ,, är de så konstigt att jag blir en tjatig kärring då ?  NÄ för jag vill INTE att de ska hända dom något. 


Hur får jag dom att lyssna o göra som jag säger ?  Dom verkar inte bry sig ett dugg, ena killen sa till mig att då kan ju  kommunen komma o hämta jorden igen. Baaaaah...... Sur jag blir... 


Att inte deras föräldrar tycker till för dom borde ju se var deras barn håller till o då ser dom att ena hoppet ligger precis vid vägkanten............ Men näää föräldrarna bryr sig Inte !!!

Snart skiter jag oxo i de... Nog om de.


Nu ska jag njuta av mitt goa kaffe. Idag fanns de nåt jättegott på Ica som jag köpte... Vattenmelon,,,, mumma.. Hoppas den smakar krispigt o mycket,,, den ska jag slurpa i mig.. Jag köpte en hel,, ja dom är inte stora men de räcker i några dagar...


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan  ♥



I dagens horoskop står de ;


En vän eller en kompanjon kommer att innebära stor glädje i ditt liv. Om du är singel, kanske de väljer att ta med dig ut eller presentera dig för någon som har stor möjlighet att lysa upp ditt kärleksliv. Om du inte är singel, kommer du snart att en underbar träff med vänner.


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards