Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 23:14


Ikväll blev de en tripp till Irland o de va hur mysigt som helst.  Det slutade med mycket romantik o de gillar jag.. Eller rättare sagt de älskar jag..

Ja nu va jag ju inte riktigt där,, bara i fantasin. Men jag önskar att jag kan åka dit en dag..Kanske finns min friare där,, ja de vet man ju inte ?!.....


Jag har tittat på filmen Leap year o den va bra, lite knasig men de går alltid hem hos mig. Nu ska jag lägga mig o drömma mig bort medans allt är "färskt" i minnet hur de såg ut i tv;n så kanske de blir jag som går där nästa gång.. Ja i drömmen...


Jag känner av  min allergi lite,, men de är inte så pass illa att jag måste ta min medicin.. De har jag inte behövt göra på 2 år,, ja sen jag gjorde min operation.. Lite snuvig klarar jag väl av att vara, o nysa gör jag så gärna för de är en befrielse som skriks rakt ut =)


Hoppas ni har haft en bra helg.. Nu är de ny vecka o nya utmaningar... 


Hea,, lyckat ill med "ruset" i morgon.. Va rädd om dig. Håller tummarna ...


Va rädda om er o varandra. 


 

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 21:28


Nu kan ni som är singlar söka till tv3;s program Kontaktannonsen om ni vill hitta Mr Right =)

Vem vet,,, ni kanske hittar en jättetrevlig man... De kan ju bli riktigt kuvligt =)


Lycka Till ni som söker...




Härliga singlar sökes till nya programmet Kontaktannonsen


 

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 19:07


Syrran o jag ska åka någonstans så jag sätter mig i baksätet. Varför jag inte sätter mig där fram vet jag inte.. Hon kör som en galning, man kan nästan tro att hon har snott bilen. 

Vi åker på en motorväg så de går undan. När vi pratar så envisas hon hela tiden med att vända sig om o titta på mig o jag skriker på henne att hon måste kolla vart hon kör.

Hon lyssnar inte ett skit på vad jag säger... 


Rätt som de är så är vi ute på vägkanten o vi kanar mer o mer ner mot diket , men hon klarar av att styra upp bilen igen. De tar inte lång stund förrns hon sitter o tittar på mig o samtidigt som hon vänder på huvet så svänger hon åt samma håll. Hon klarar inte av att vrida huvet o köra rakt så jag skriiiiker igen att hon får skärpa till sig.


Jag blir fly förbannad o skäller ut henne efter noter, jag talar om för henne vilken hemsk bilförare hon är o att hon inte borde ha körkort. Hon borde bli av med de, o om hon fortsätter så här så kommer jag kontakta polisen för hon kan ju köra ihjäl någon oskyldig stackare som "råkar" gå där man får gå o hon kommer körandes.. Nä nu är jag riktigt arg o säger till att hon måste stanna bilen, men de vill hon inte. Hon tycker bara att jag är löjlig som tjatar på henne.


Sista gången hon styr ut mot vägkanten så krockar vi med räcket o hon bara skrattar. Jag säger högt till henne att hon är sjuk o behöver söka hjälp. Samtidigt som hon blir arg på mig så skrattar hon.. De hände inte så mycket med bilen så vi skulle fortsätta hemåt, men den här gången va de min svåger som skulle köra.. Tack o lov tänkte jag, nu blir de lite lugnare. Haaa trodde jag ja.....


Han hade blivit sur på mig för att jag hade tjatat så på syrran om hennes körning så han körde upp nära bilarna framför honom... Han "nosade" på bilarna o sen bromsade han.. Körde fram o knuffade till dom o sen bromsade tills han såg en riktigt vräkig bil.... Då tryckte han plattan i golvet o körde rätt in i baken på den snygga bilen o skylde på mig att de va mitt fel.


Jag va livrädd, nu hade dom båda två tappat allt förnuft.. Jag fick gå undan för både syrran o svåger skulle sätta dig mig för den här körningen men de va ju andra som hade sett att jag inte körde... 

Bärgaren kom o tog deras bil, samtidigt som dom lämnade en ny till oss.. Oh nej tack,, jag går hellre hem än åker med er............. Sen gick jag..............


Ja man ska köra försiktigt i trafiken, man ska alltid köra försiktigt... Tack o lov att de bara va en dröm.....


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 17:19


  1. Anneli Gustavsson
  2. 6 maj 2012 - 17:16
  3. Träning - Gång
  4. 3,01 km
  5. 0:33:00
  6. 10:58 min/km
  7. 0 / 0
  8. Visa detaljerad info om rundan
  9. Vad besviken jag är på mig själv.. Jag va tvungen att ringa så mamma fick hämta mig. Jag blev så matt o yr så jag visste att jag inte skulle klara av resten av promenaden. De är mitt egna fel helt o hållet eftersom jag inte åt innan jag gick ut. Jag tog bara lite yoghurt........... Jädrans skit..........

    3768 seg
    100,54 kcal

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 16:02


  1. Anneli Gustavsson
  2. 6 maj 2012 - 16:01
  3. Träning - Gång
  4. 2,92 km
  5. 0:34:00
  6. 11:39 min/km
  7. 0 / 0
  8. Visa detaljerad info om rundan
  9. Gick med Teddy,, han driver mig till vansinne med sitt nosande o pinkande efter tikarna baaaah.

    34 min
    3817 steg101,85 kcal

Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 14:37


Jag är med o tävlar om en IPAD 3 samt tröstpriser  inne på den   HÄR  bloggen ...

Varför inte göra desamma,,, de är plättlätt.. Har även lagt in hans video så ni kan se / höra hur de går till.


Håll tummarna för MIG  o ingen annan ;o)


 


Av Anneli Gustavsson - 6 maj 2012 00:04


Lördagen har övergått till Söndag.. De är dags att krypa ner i sängen o försöka få lite sömn.. 


Ha en bra Söndag.....


         


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards