Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 5 maj 2012 22:18



Är du utan bh idag?? Frågade mannen.

-Jaa!!?? Svarar hon

-Det borde du göra oftare..

-Åhhhh!!!!!!!! Tycker du brösten är fasta nog för det?

-Nja.......Men de slätar ut rynkorna i ditt ansikte.
 
 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
 

En bonde på den engelska landsbygden sa sig ha förklaringen till Galna Kosjukan. Så BBC beslutar att skicka en kvinnlig reporter för att intervjua honom.
Reporten åker ut till farmen som ligger i Stoke upon Trent.
När hon kommer fram hittar hon bonden vid kornas inhägnad.
- Du säger att du vet vad Galna Kosjukan kommer från? säger reportern.
- Tjuren, svarar bonden.
- Nu förstår jag inte, replikerar reportern.
- Tjuren betäcker korna 1 gång om året, svarar bonden.
- Vad har det med Galna Kosjukan att göra????
- Vi mjölkar korna 4 gånger om dagen, svarar bonden.
- Nu förstår jag inte alls vad du menar säger den kvinnliga reportern.
- Om jag sög på dina bröst 4 gånger om dagen, men bara satte på dig 1 gång om året skulle inte du också bli tokig då???


Av Anneli Gustavsson - 5 maj 2012 20:45


De blev inget dammsugande i dag heller. Jag har ,,eller rättare sagt jag fryser o har ganska ont. Men de blåser o är kallt ute så de är inte konstigt...


De har inte hänt mycket här idag.. Jag ringde till Liam innan o pratade med honom o sonen... Jag hörde Marcus säga till Liam ett par gånger om nåt o han ville inte lyssna på sin pappa.. 

När Liam skulle säga till sin pappa så lyssnade inte han på Liam så jag sa till Liam att du får säga så här till pappa ; 

- Lilla pappa nu får du faktiskt lyssna på vad jag säger....


Sagt o gjort,, han sa precis så o jag skrattade... Liam är en envis liten huligan,, men en mycket mysig sådan.. Han berättade att de är lördag i dag o då får man äta godis.. Han hade flera klubbor, men dom skulle visst handla nåt litet mer..


Nina jobbar helg så hon va inte hemma.. Men dom mår alla bra o dom trivs i sin nya lgh.. Tack o lov..


Inatt sken månen upp hela lgh så jag tog med mig kameran ut o tog lite bilder.. De är så läckert, jag förstår inte varför jag älskar att fota månen o molnen ?  De ser så vackert ut i mina ögon , medans ni kanske tycker att de är mitt vanliga gamla skräp som jag lägger ut =)


 

Den här lille krabaten siktade in sig på kattens mat som mamma hade ställt ut på altanen. Dom är fräcka dom små jävlarna =)

 
Har fotat med lite olika inställningar.. De är inte lätt o jag får absolut ingen rättvisa på månen eller molnen men jag gör så gott jag kan.

 
De ser ut som en snögata på himlen.

           
Himlen o molnen ger såna underbara färger,, de skiftar i olika vita, blåa osv....

 
Lille snutten som nosar på allt..........

 
De är så mycket vitsippor ute o de är så vackert. Synd att dom vissnar så fort när man tar in dom. Dom är vackrast där dom står...


Nu blir de duschen o sen hoppas jag att de kommer någon bra film.  De är ju Alla talar om Grace o den har jag sett x-antal gånger, men den är ganska bra.. Ja de är inte mycket mer på mina kanaler i alla fall..


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan  ♥


Visste Ni Att ;   Långa människor är mer kvicktänkta. Man har nämligen kunnat visa att långa människor lyckas bäst vid intelligenstester.


 

Av Anneli Gustavsson - 5 maj 2012 16:16



"Ingen armé kan motstå styrkan hos en idé som kommer när tiden är mogen för den."
Victor Hugo

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards