Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 23:41




Visste Ni Att ;  Utan färgmedel är Coca-Cola grönt .......



Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 21:55


Jaha då är de dags för ett par att åka ut igen...


NÄ fan tror ni inte att Camilla Henemark gick vidare. De är så fel.


Jaha nu är de åt skogen galet.


Nu står de mellan Molly o Anders ............


Den som åker ut är ;


Anders Timell.   Jag trodde faktiskt att han skulle hänga kvar ett tag till, men ack så fel jag hade.  De skulle varit Henemark !!!


Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 21:22


Jag tycker inte att Marcus Schenkenberg va bäst i maratondansen, men de har ju ingen betydelse vad jag tycker =)


Ikväll står de mellan ; 


CAMILLA HENEMARK , jag kan inte bestämma mig för om de är ANDERS TIMELL eller CAMILLA LÄCKBERG ?


CAMILLA HENEMARK & CAMILLA LÄCKBERG...............


Jag tror att Anders ligger bra till hos svenska folket..


Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 21:07


Jag har nog inte hört Marcus prata så mycket som han gjorde ikväll innan/efter sina poäng.. Jag har bara hört honom mumla o de är de värsta jag vet när folk inte kan prata ut ordentligt.


Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 21:00


MARCUS SCHENKENBERG - De kunde lika gärna varit Thorsten Flinck,, utseendemässigt =)

Hon är vacker Maria, o klänningen är snygg. Hon viskade precis nåt till Marcus. Undra om hon sa vilken fot han skulle börja med =)

Ja de funkar ganska bra för honom.  Han ser lite tafatt ut...  Jag vet inte, han har inte varit nån favorit hos mig heller. 

Får se om han får stanna kvar.


Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 20:54


CAMILLA HENEMARK - Jag kan förstå att hon tar åt sig av den negativa kritiken som skrivs.. Jag är ju en av dom som skriver negativa saker.  Men hon BORDE inte vara kvar i tävlingen, hon skulle åkt ut för länge sen.  Jag tycker inte att de är rättvist att andra som är bra mycket bättre får åka ut före... Hon dansade bra, men va i otakt några gånger... 

Hon ska vara en av dom som hänger löst ikväll...


Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 20:46


Hur fan kunde Tony vara så snål o bara ge Anton en 8;a ???

De är nog som dom sa att Anton har nobbat Tony,, kan inte tänka mig nåt annat =)




Av Anneli Gustavsson - 3 maj 2012 20:39


ANTON HYSEN - Ja nu kommer min favorit,,, ohhhh jag ryser.. Fy fan va läckert, jag vet inte vad jag ska skriva. Sigrid är så snygg, ja dom är snygga tillsammans. De är hur bra som helst, de ser ut som dom snart ska börja älska med varandra. Herregud de är så håret på huvet reser sig på mig... Jag sa redan första programmet att Anton ska ta hem allt o de kommer han att göra. Tänk att få greppa tag i Anton´s häck =)

Han kommer INTE  att åka ut.. 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards