Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 2 maj 2012 22:15


Vilken underbar dag de har varit.. Så skönt väder,, synd bara att jag blev liggandes med värk + skallevärk.. Skit samma, de är som de är.


På eftermiddagen åkte jag o mamma in till Marcus, Nina o Liam till deras nya lgh.... När vi kom in på gården möttes vi av flera barn som va ute o lekte o där ibland fanns även Liam.. De va så roligt att se honom leka. De fanns bla en jättesöt tjej ,, Tilde . Hon o Liam gick jättebra ihop, hon är något äldre


Mamma hade bakat en söndagskaka som hon tog med, så jag har fuskat o ätit den.. Den är så god så den smälter i munnen... Synd att jag inte tog ett kort på den ,, kunde lagt ut en bild.. Men jag ska försöka ta ett kort nästa gång mamma bakar,, ja eller om jag kanske gör de =)


När vi skulle åka hem så sa jag de till Liam, då frågade han mig om jag skulle sakna honom jättemycket. Självklart gör jag ju de. Mitt lilla troll. 


Sitter nu o kollar på filmen Vid din sida,, jag har sett den x-antal gånger men den är precis lika bra varje gång. 

Har fixat med bilderna på Liam från de han va här i helgen + några bilder från dagen. Så nu blir de MÅNGA foton som läggs in här. Orkar ni inte med dom så blunda NU =)


 

En sån här cool bil ska Liam ha när han blir stor =)

     
De är så mysigt att se o höra Liam när han sover. 

 
De finns mycket man kan göra på en cykel.

   
Fammoo, skratta nu då =)

   
Här får du fammoo... 

       
Här tittar vi in för att se om Tomten är hemma,, de va han ju inte så vi får gå tillbaka nästa gång Liam är här igen.

       
Vi knackar o knackar men inte är Tomten hemma nu heller.

 
Så här söt blir man när man äter godis

   
Ärliga blå ögon...

 
Här sitter Liam o pratar med Anita i hörlurarna... 

 
Här har han tagit av sig hörlurarna o visar Anita sin svarta tunga. Han håller hörlurarna vid tungan o frågar om hon ser den =)

   
Lika busigt hår som pappa

       
Liam plockade lite blommor till Neta

       

De är smaskens med glass, särskilt när de är jättevarmt ute.

 
Håll i er mamma o pappa,, Liam klättrar alldeles själv =)))

     
Nyduschad sitter Liam o myser vid tv;n

 
Örat känns lite bättre med plåster.


Liam vaknade på natten o hade ont i örat, men han grät efter sina glasögon så dom fick jag hämta o tog på honom. Sen somnade han ganska snabbt efter han hade fått lite smärtstillande.. Lillsnutten åkte in till vc på måndagen, han hade öroninflammation o fick antibiotika.. Kommer inte ihåg om jag har skrivit om de. Men nu är han pigg o håller igång.

   
Här hjälper han mig så mycket så att golvet va genomblött.  Ser ni vattenstrålen som är avkapad o att de rinner ner en annan stråle från kannan =)


Lite fika sitter alltid bra.
 


Nu är vi hemma hos Liam ,, ute på gården...

         
Klart att Liam ska vara med o fånga bollen..

 
Jag blev lite full i skratt när jag tog detta kortet. Huset påminde mig om hotellet i Sällskapsresan =)


Liam är ute o leker med dom andra barnen..

       
Mamma Nina

 
Pappa Marcus

 
De går åt mycket att dricka när man håller igång..

 
Full fart igen =)


Undra om Liam ligger i sängen o "åker skateboard" nu i sömnen =)


Hoppas ni har haft en bra dag.  Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 2 maj 2012 20:11



"Fyll inte bara livet med år utan fyll åren med liv."
Okänd

Av Anneli Gustavsson - 2 maj 2012 00:07


Natten som va hade jag en snurrig dröm, men  just nu kommer jag inte ihåg så mycket av den. Men jag skrev upp ett ord som jag drömde om. 


Ledomran.. Jag sökte nu på google o de fanns Le doM RAn Collection - eco streetwear.. 


Ledomran va en ny medicin som jag fick av min läkare , varför jag fick de har jag ingen aning om.. Men lite roligt att just de ordet fanns att söka på.. Jag har ALDRIG hört talas om Le doM RAn Collection.. Jaja jag brukar ju drömma snurriga drömmar.


Idag onsdag ska jag o mamma åka o hälsa på Marcus, Nina o Liam i deras nya lgh.. De är spännande som bara den att se hur dom har de.. Liam kommer säkert visa precis allt han bara kan.


Jag har förresten sovit oroligt, men de är väl bara för att inte Liam har legat i sängen jämte mig. Jag har ju haft sån tur så jag har kunnat mysa med honom i 4 dagar o helt plötsligt ligger han inte jämte mig o Teddy. Men jag ska pussa på honom senare idag.


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


   
Här tittar Liams lilla fot fram mitt bland blommorna =)

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards