Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 27 april 2012 22:47


I en stor årlig simtävling på en älv i Finland, var Pekka från de djupa skogarna

som vanligt den store favoriten. Förutom att han hade god simteknik, var han

synnerligen välutrustad.

  En bit efter starten såg man plötsligt hur Pekka blev allt långsammare och kom i

mål som 79:a. Efter att ha vunnit de senaste fyra åren var sensationen ett faktum

och speakern frågade Pekka varför han plötsligt tog slut:

   -Jo, jak fikk se tre nakna flikkor på stranden, okk då plötsligt gikk den ner till botten.

   -Varför vände du dig inte och simmade ryggsim då?

   -Jo men, sa Pekka, du vet broarna.


Av Anneli Gustavsson - 27 april 2012 22:30


Då va snart fredagens Let ´s dance slut.. Jag har inte sett alla ikväll men jag såg ju min lilla Anton. Jag hörde däremot inte vad dommarna sa till honom..  Men poängen blev bra.. Men de va nåt mer som hände ikväll som jag inte hängde med på när alla paren dansade..  Anton fick inga poäng på den sista valsen,, hmmm nu är de bara att hålla tummarna att Anton inte åker ut.. De tror jag inte att han gör för han är så duktig.


Jag håller fast vid att jag vill att Camilla Henemark ska ut för hon är sämst av dom som är kvar. 


Jo jag såg Camilla Läckberg dansa o de va riktigt bra oxo. Men hon har läskiga ögon  =/


Om vi tar detta samtalet med Camilla Henemark att de de har varit så synd om henne för att hon har varit hemlös o allt där där som de tjatades om... Men jag förstår inte varför hon har varit hemlös ? Hon har ju föräldrar, eller i alla fall en mamma som t o m har suttit i publiken o hejat på henne. 

Som mamma borde man väl ändå ta hand om sitt/sina barn så att man inte ska behöva vara utan bostad ? Jag skulle aldrig låta Marcus eller nån jag känner stå där o inte har någonstans att ta vägen. 


Nä nu ska dom berätta vilka som ska få dansa vidare.  


Den som åker ut är ;  De är ju fan löjligt att de ska stå mellan Pernilla o Anders....... VA Pernilla åkte ut ?

De borde varit Henemark som skulle ut ikväll igen. Fy fan för svenska folkets röstning. 


Men så är de när dom vill röra om i grytan. De borde inte få gå till på detta sättet , att dom som är bättre ska åka ut än dom som verkligen suger.


På tal om ärtsoppa, jag tycker inte att Marcus Schenkenberg är snygg, jag tycker att han ser ut som en gubbe =)


Jaja,,, hur ska de nu gå mellan Pernilla o Marcus ? Blir dom ett par eller inte =)

Av Anneli Gustavsson - 27 april 2012 13:27


Solen skiner o de bra mycket bättre väder än de har varit dom sista dagarna.  Sitter o njuter av mitt kaffe , Teddy sitter vid mina fötter filosoferar..


Snart kommer mitt lilla huligan-troll.. Ja han kommer idag istället för i morgon. De blir nog att han stannar till söndag istället. Vi får se..


Marcus o Nina ska till den nya lgh o kolla när dom bes. den.  Hoppas dom får nycklarna direkt så dom kan börja flytta.


Har hunnit dammsuga lite, men har sovrumet kvar. De tar jag snart. Vi ska åka ner o handla lite på "fammoos affär" , de blir bra då får jag hjälp,,,,,,,, att spendera pengar i alla fall =)


Ni får ha en trevlig helg allesammans. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Visste Ni Att ;


Saltet i våra tårar kommer ifrån maten vi äter. Det är genom blodomloppet som det transporteras till ögats tårkanal.



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards