Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 23:22



 



Visste ni att ;


Lår- och skenben kan utsättas för en lodrät belastning på upp till 1 ton utan att knäckas, dvs vikten av en personbil.


Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 21:45


Man blir glad i hela kroppen när man ser detta.  


Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 20:34


Hittade den här nu , jag måste bara dela med mig av filmsnutten. Ni kanske redan har sett den men den är värd att se om igen...


Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 19:55


Eftersom de regnar ute så hade jag tänkt zumba lite, MEN de blir inget med de. När jag hade varit ute med Teddy så fick jag så ont igen så jag avvaktar tills i morgon o hoppas på bättre väder. 


Tänk om man kunde få massage precis när man ville o behöver de.. Visst skulle de vara underbart ?!.


Den här handen tillhör Lukas. Jag fotade den för några år sen o "lekte" lite med =)  


Jag ringde till Liam innan o grattade honom på Marcus-dagen. 


Liam - Men fammoo jag fyller inte år.

Jag - Nä de vet jag att du inte gör, men du o pappa har namnsdag idag.

Liam - Näää för de har jag inte. 

Jag - Jo, både du o pappa har de.

Liam - Pappa har jag de ?

Marcus - Ja de har du.

Liam - Ja de har jag idag.


Jag pratade ca 30 min med Liam i telefonen. Han ska ju oftast visa mig sina saker, så de gjorde han igen. Han tog med sig telefonen in till sitt rum o visade hur dom har packat inför flytten. 


Liam - Ser du fammoo ?

Jag - Jaa men titta...

Liam - Ser du där då ?

Jag - Ja jisses så tokigt

Liam - Ja de är de.


Jag ser ju inte vad han visar mig, men de har jag inte hjärta att säga till honom. Oftast säger jag rätt så han blir nöjd oxo.. 


Till helgen ska vi åka o handla lite lördagsgodis , sen om de blir fint väder ska vi ha en picnic,,, ute.. De tyckte Liam va jättebra..


Jag längtar så till lördag när han kommer hit.. Då ska vi ha mys i stora lass.. 


Dagen har varit fruktansvärt seg o varit lång. Men nu börjar de närma sig läggdags snart..  Ja de är ju några timmar kvar innan jag hoppar i säng. Jag tänkte se på Miss Secret Agent 2: Armed and fabulous.. Älskar Sandra Bullock o hennes filmer, jag har sett den hur många gånger som helst. Men den får de bli.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥ 




Visste ni att ; Jack Nicholsons Mamma var egentligen hans mormor och hans riktiga mamma var hans syster, något som han inte fick reda på förrän hans "mamma"/mormor och "systern"/mamman dött.


Hängde ni med ? 


Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 18:17


Hahaha detta får ni bara inte missa.. Vilken unge =)


Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 13:48


Natten har varit bra, jag har drömt men jag kommer inte ihåg vad de handlar om.. Men jag har den där känslan att jag ska komma på de snart.


Sitter i vanlig ordning o njuter av mitt kaffe. De regnar ute o är riktigt trist väder.  Får se om jag ska ta nån promenad sen när mamma har kommit hem .. Teddy får bara följa med på en kortare runda eftersom han blev så flämtig igår..

Jag tänkte försöka ta mina promenader nu idag, torsdag o fredag för sen på lördag till måndag kväll kommer Liam .. Självklart blir de promenader men i hans takt.. Sen blir de massor med bus oxo, så lite motion får jag där =)


Nä kaffet är slut så jag tror att jag tar en liten promenad , jaha jag skulle precis säga att de inte regnar men de började precis. F-n oxo... 

Jaja, de blir väl en liten senare då,,, om jag har tur.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan ♥


 


Visste ni att År 1665 fanns det 23 läkare i Sverige....



Av Anneli Gustavsson - 25 april 2012 13:45



"Det är den som går vilse som finner de nya vägarna."
 Niels Kjaer

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards