Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 23 april 2012 22:59


Har suttit lite med bilder o filmer på Liam.. Ja de va ju inget ovanligt eller så, men jag tänker som vanligt dela med mig av några..


De lär blir många fler till helgen som kommer, då han ska vara hos mig lörd - månd  =)))


 
De tog nog 2 dagar innan jag la märke till mina gåstavar som låg bakom gardinen. Liam har parkerat dom där, ja de brukar han göra =)

 
När han inte tänder lampor så släcker han dom för att sen tända dom igen =)

       
  
Titta fammoo på min lypsylklubba.. Nu blev jag fin va ?

   
Liam plockade lite blommor till mig.

 
Liam tycker jättemycket om sin kikare som är en gammal hushållsrulle .. Stackars barn. Har ni nån kikare över så

skicka den gärna till mig =)

 
   
Här sitter han o kollar på tv, jag vet inte vad han skrattar åt. Blir galen på dessa suddiga foton.

     
Titta fammoo, foten har kameraväskan på sig.

 
En underbar barnahand...

 
Undra om Liam kommer att bli en känd pianist eller en mycket duktig fotograf =)

     

Liam har pappas mössa på sig.


Sen är ju Liam så duktig så han löser det mesta på sitt lilla sätt.  De är minsann inte lätt när lilla skon åker av från fammoos gåstav.. 




 

Dröm sött, va rädda om er o varandra.,


Puss I Pannan ♥



Visste ni att de inte finns ett Svenskt ord som rimmar på Silver.......


Av Anneli Gustavsson - 23 april 2012 20:32



"Det är alldeles för mycket sport inom idrotten."
Percy Nilsson
No shit !

Av Anneli Gustavsson - 23 april 2012 19:44


Dom sista nätterna har jag sovit o somnat så gott. De va längesen som jag kunde somna fort utan att behöva ligga o vända o vrida. 

Jag fick ju en ny tablett sist jag va hos läkaren.. Tryptizol 10 mg till natten, jag har inte haft myrkryp i benen heller så de känns så bra.


Men jag har ju mina drömmar eller rättare sagt mardrömmar o de är så jobbigt. Dom förstör oftast hela dagen för mig.. 

Inatt drömde jag om min lille tuttenutte.. Jag ville inte ha honom kvar längre så han fick en spruta o somnade in. När andra frågade mig var Teddy va så sa jag att jag hade hört att han skulle bli sjuk snart så jag ville spara honom de lidandet o därför fick han somna in. MEN så jag ljög,, de va inte alls sant.. 

Jag ville helt enkelt inte ha honom kvar. 


Gissa om jag va lessen när jag vaknade, men glad att de bara va ännu en hemsk mardröm..

Tack o lov att jag har honom kvar lillsnutten. 


   


Lite bilder från promenaden idag... 

                     

Den rundan vi tog idag finns en stor schäferhund på, ja inte på hela rundan men vid ett hus.. Den hunden litar jag inte ett dugg på, han ser ut som han ska hoppa över staketet på en sekund o sluka Teddy.. 

De har hänt några olyckor pga den hunden o andra hundar så därför vet jag att de kan sluta illa. Jag tänker inte på de förrns jag kommer till de huset, men jag ska tänka på de tills nästa gång. Då får de bli andra gatan hem istället.,


Till middag idag blev de kroppkakor som mamma, moster o några kusiner till dom har gjort.. De va så gott, men mäktigt så jag åt lite drygt 1 + lingon o sallad.. Mätt o go blev jag. 


Nu ska jag ut med Teddy o sen hoppas jag att de är nåt bra på tv;n.


Hoppas ni har haft en bra dag .. Fasen nu lackar mitt tangentbord ur,, måste ladda med nya batterier.. 


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 23 april 2012 16:39


  1. Anneli Gustavsson
  2. 23 april 2012 - 16:36
  3. Träning - Gång
  4. 4,54 km
  5. 0:50:00
  6. 11:01 min/km
  7. 0 / 0
  8. Visa detaljerad info om rundan
  9. km 4,44
    steg 6264
    kcal 167,15 / speed sonic
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards