Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 23:18


Ja då har fredagen gått relativt smärtfritt för min del i alla fall. Jag pratade med Liam innan i telefonen o han frågade mig så konstigt.


Liam - Fammoo vad har du hemma ?

Jag - Ja, vad har jag hemma ?  Teddy är hemma

Liam - Men va har du mer hemma ?

Jag - Ja jag vet inte vad du menar ? Men jag har äpple hemma o päron

Liam - Jaha men har du nåt godis hemma ?

Jag - Nää de har jag inte. Har du de ?

Liam - Jaaa de har jag.

Jag - Vad bra, fick du köpa godis den här helgen då ?

Liam - Ja de fick man.


Jag drog en vit lögn förra lördagen han va här för han fick inte äta nåt godis så jag sa att affären inventerade o de gick hem.


Liam - Fammoo får jag komma till dig en stund i morgon ?

Jag - Javisst får du de. När kommer du då ?

Liam - Jag kommer på morgonen..


Här fick jag prata med sonen. Liam ska komma hit så dom kan packa inför flytten så Liam ska vara hos mig ända till kvällen.. De ska bli så roligt..

Han kommer vid 10-tiden ungefär så de är dags för mig att hoppa i säng nu.


Hoppas ni har haft en bra fredag. Va rädda om er o andra. Dröm sött.


Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 22:30


Ja då va de dags för ett av paren att åka ut...


Tony sitter o är väldigt elak ,,, tycker han själv . Men jag håller med honom om att de har varit flera som har varit skitdåliga ikväll.


Favoriten ikväll är självklart ANTON HYSEN igen.......... Jag har sagt de innan o jag säger de igen, Anton kommer att ta hem hela skiten.


Juryn tror att Camilla Henemark får åka hem, o de är oxo mitt ena val.. 

Eftersom Marcus Schenkenberg gick vidare så borde de stå mellan Camilla H o Bengt...


NÄ fan de är inte sant... Ja nu är Svenska folket tokiga, dom har fått hjärnsläpp... Camilla H fick vara kvar..


NU står de mellan Camilla Läckberg eller Bengt F..........


Den som åker ut är;


BENGT FRITHIOFSSON


Ja vad ska man säga ? Nån rättvisa va de trots allt..

Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 21:25


Ja de är flera som inte va bra ikväll. För min del står de mellan ;


Camilla Henemark

Marcus Schenkenberg

Bengt Frithiofsson


Jag tror att Bengt Frithiofsson åker ut. 


Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 21:19


CAMILLA HENEMARK - Nä jag kan inte hjälpa de men jag tycker bara att de ser sliskigt ut.. Jag ser mig själv där på dansgolvet fet o äcklig.. Att de är jag som ser ut som en strandad val...

Hon va håller inte måttet, hon missar väldigt mycket.. Nä hon kan ligga risigt till ikväll..


Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 21:07


MARCUS SCHENKENBERG -  Ja de va ju snygga höftrörlese men han har svårt att hålla takten.. Nä de va inget vidare faktiskt,, han ser bara stel o klumpig ut.. Sen kan jag inte glömma att han är så lik Thorsten Flinck..

De är möjligt att han åker ut ikväll. 


Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 21:07


MARCUS SCHENKENBERG -  Ja de va ju snygga höftrörlese men han har svårt att hålla takten.. Nä de va inget vidare faktiskt,, han ser bara stel o klumpig ut.. Sen kan jag inte glömma att han är så lik Thorsten Flinck..

De är möjligt att han åker ut ikväll. 


Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 21:04


MOLLY NUTLEY -  Ja nu såg jag inte hela dansen för en glödlampa small jädrans i min låda så den lämnade själva lampan o proppen gick så allt stängdes av.. Men nu är jag tillbaka.. De jag såg va njae,, inte de bästa.. Men de va helt ok, hon kommer att få stanna kvar, ja detta avsnittet.


Av Anneli Gustavsson - 20 april 2012 20:48


BENGT FRITHIOFSSON - Ja vad ska man säga om den här dansen o Bengt ? De kommer inte att gå bra för honom.  Nä han är inte bättre den här gången ..  Han är helt i otakt, undra om dom dansar samma dans ?  Jag har börjat tycka att han är lite "slemmig" när han är så tafsande på tjejerna... 


De är stor chans att han åker ut ikväll.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards