Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 15 april 2012 21:44


Jaha, då är jag fammoo på avstånd igen, tråkigt   tråkigt. Liam är hemma med sin mamma o pappa o har de mysigt. 

Vi har haft ett härligt dygn med mycket skratt o en del promenader. Har varit o hälsat på syrran m familj idag sen gick vi hem till gamlemormor o fikade.. De va Liam o Teddy som fikade o de går alltid hem. 


Som vanligt har de blivit en del filmer o foton på Liam men dom får jag ta hand om nån annan dag,, har lite ont,,,, igen. Ja de har ju inte gått över men de har verkligen inte blivit nåt bättre men de gör inget


De är ju väldigt mycket kiss o bajs som kommer ur Liams mun o han tycker att de är så roligt så vi kör på de tills han tröttnar.. Jag menar,, de är ju den åldern o så funkar alla barn =)


Får se vad som kommer sen ,, de lär bli en överraskning..  Som heter duga kanske =)

Ska snart se filmen som börjar på tv4 The Box.. Har nog inte sett den, har jag tur så somnar jag till den o sover gott hela natten lång.


Hoppas ni har haft en bra helg allesammans. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥



               

Av Anneli Gustavsson - 15 april 2012 10:24



"Få människor lever idag, de flesta förbereder sig för att leva i morgon."
J Swift

Av Anneli Gustavsson - 15 april 2012 09:25

Liam har sovit gott hela natten medans jag somnade gott men vaknade efter ca 30 min igen. Hade jättesvårt att somna om. Liam envisades med att ha ena foten i ansiktet på mig då han vill ligga tvärs över våra sängar o Teddy ska ligga skönt nere vid mina fötter så jag inte kan röra på mig.
Så fort jag har rört på mig så har han morrat,, ja de får han faktiskt göra när jag stör honom så jag säger inte ifrån för jag vet att de betyder "låt mig vara"...
När Teddy ligger så skönt kan jag inte med att flytta honom heller så jag ligger snällt på min lilla del av sängen tills han behagar att flytta på sig.
Jaha tänker ni nu,,, då får hon skylla sig själv att hon inte kan sova för de är bara att flytta hunden... NÄ så funkar de inte här,, han har lika stor rätt att ligga i sängen som jag har fastän han har en egen säng, o en soffa att sova i =)
Jag somnade nog när kl va 4 o sen vaknade Liam kl 8... Så några timmar fick jag i alla fall.
Solen skiner ute o de blåser lite. Vi ska snart ut med Teddy så han får göra ifrån sig. Jag ska bara dricka upp mitt kaffe först.. Jo då,,, han har redan kissat så de är ingen panik. Kissa ute i trädgården är de första han får göra....
Liam har börjat titta på sin första film UPP tror jag den heter. Igår hann vi inte med några filmer för vi hade fullt upp hela dan o kvällen.
Så nu är både frukost o kaffe avklarat så nu ska vi ut. Ha en bra dag.
Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards