Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 23:15


Ca halv 11 kom Liam till mig i morse, sen dess har de varit full rulle... Han har busat, tittat på film, hjälp mig o busat ännu mer..

Jag låste fast honom när han blev för busig o där fick han vara halva dagen..... 

NÄ de fick han ju inte alls.. Han kom loss när han själv ville komma loss =)

 
Hans egna handfängsel,, ja nu lät de som jag oxo hade såna men de har jag inte..... Än =)

   
Man ska köra med dom små,, jobba jobba. Man kan inte bara ha skoj... Han vill hjälpa till o säger man nej så blir han sur istället =)

 
Sen måste han träna lite,, han hade lite träningssaft i sin träningsflaska oxo men den glömde vi ta kort på ..

 
Här smög jag på honom,,, fattades bara att han hade fastnat med handen i vasen... Han fick ett fullifangrin o skrattade högt när han såg att jag såg honom.

   
Träna ännu mer.. Ja han kommer att bli vältränad.

 
Fammoo, de ser lite konstigt ut.. Men jag fixar de säger han.

 
Sådär ja,, man måste skruva på allt som går att skruvas på så blir de kanoners.

 
Här tränar Liam o Linus tillsammans på trappmaskinen. Nu får dom en snygg rumpa =)

De har inte varit lätt att fota honom idag, för de är inte många sekunder som Liam har varit stilla.

 
Han fick ju prova Linus moppemotorcykelhjälm.. Hjälmen va så tung så man fick hålla lite i Liams huvud så han inte åkte bakåt =)

   
Bara en massa bus =)

                     


Som ni ser blev de väldigt god mat.. MEN jag missade att fota rulltårtsbakelsen... Slurp sa de sen va den slut. De va gott, men efter en stund så blev jag tung i magen. 


Påskägg till Liam o Toffifee till Tilda o Linus..


Sonen o Liam åkte hem till sitt,, ja dom hämtade upp Nina från jobbet först. Hoppas att hon har haft en bra dag på jobbet..


Nu sitter jag här o ugglar.. Jag såg precis att Tilda hade en tävling inne på sin blogg, en gissabildentävling men jag va försent ute... Kika in där för de verkar som hon ska ha lite fler tävlingar o om jag förstod de rätt så kan man bli länkad på hennes blogg... Va de är inte fy skam =)


Jaha så va långfredagen snart slut.. Den har faktiskt varit ganska lång.. Undra vad morgondagen har att bjuda på ?


Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 22:20


Ja då är röstningen avslutad, nu är de bara att se VEM de är som får åka hem ?


Jag tror att de står mellan Bonden Pär Ola & Camilla Henemark,,, Anders Timell kan oxo ligga risigt till.


Den som åker ut är,,,,,,,,,  bonden PÄR OLA.................. De fanns en rättvisa =)

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 21:46


ANTON HYSEN - Han är söt killen... Jag missade när han dansade förra veckan, men han fick visst bra poäng. Ja de är ju otroligt bra dansat... Han kommer att ta hem hela skiten. Snyggt jobbat.....................



re; orättvisa poäng !!!


Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 21:34


MARCUS SCHENKENBERG - Han är lite skum,, han påminner om Thorsten Flink =)

En tuttkladd blev de... Njae, jag tycker han är ryckig ,, men han va ganska ok... 


Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 21:20


CAMILLA HENEMARK - Nä de ser slampigt ut.. Klänningen liknar nåt som farmor hade på sina toarullar,, ja de va iofs virkade "klänningar" till toarullarna. Nä ,, de va inte bra.. Men de kanske inte är sämst, för bonden är sämre.


Låten dom dansade till är underbar... O Tobias är toppen,, han skulle jag vilja dansa med =)



Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 21:14


MOLLY NUTLEY - Hon är jätteduktig... De finns inte så mycket mer att säga... En go tjej =)


Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 21:02


ANDERS TIMELL -  Oj de va halt..  Liten miss blev de.. Han är alldeles för "mekanisk" när han dansar idag.  Han rycker för mycket i henne o är fumlig.. Nä de va sådär...........


Av Anneli Gustavsson - 6 april 2012 20:57


PERNILLA WAHLGREN - Ja där såg jag bara de sista när hon kanade iväg... Jag va inne hos mamma o hämtade lite mat =)


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards