Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Anneli Gustavsson - 5 april 2012 23:15


Nu mina goa vänner sticker vi iväg till Blåkulla & har de supermysigt tillsammans.

Jag lovar att min havremoppe är helt säker så de är bara att hoppa på så kör vi..


Nu ska ni alla se till att ha de så bra ni bara kan, o när ni har de så bra ni bara kan försöker ni lite till så blir de kanoners =)


GLAD PÅSK


Puss I Pannan




   

Av Anneli Gustavsson - 5 april 2012 21:45


Idag har de inte hänt så mycket. Jag har dammsugit, handlat lite.. 


Sonen ringde ikväll o frågade om jag kunde ta trollet medans han tränar i morgon ?

Jomenvisst kan jag ju de.. Dom ska ändå komma hit på eftermiddagen, tyvärr jobbar Nina men jag hoppas att vi träffas snart igen.

Syrran m familj ska oxo till mamma i morgon o äta gott. De ska bli trevligt.


Jisses vad min mage är tjatig i kväll, den bullrar o lever rövare. Undra vad den har att säga ?  Skitsnack kanske =)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o titta på filmen som är på tv4,, jag tror att jag har sett den innan, men att den är bra.


Puss I Pannan ♥



 
Månen är mäktig..

 



Jag kan inte låta bli att fota mina fina tulpaner.

   

Jag ville bara visa att jag har guldigt hår nu =)


Av Anneli Gustavsson - 5 april 2012 21:34


Två gamla fröknar delade på en lägenhet. På andra sidan gatan bodde en karl som

varje morgon gjorde morgongymnastik naken. Damerna tyckte detta var sedlighetssårande

och bad prästen i församlingen komma över en morgon för att se eländet och sedan

förmå mannen att sluta med sina förehavanden.

Prästen kom och tittade:

- Men ni ser ju bara överkroppen på honom. Det kan väl inte vara så farligt.

- Men käre pastorn, stig upp på stolen så får han se!


Till sist:


En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:

- Jag ser att du också är omskuren.

-  Omskuren? Sa norrlänningen. I Norrland kallas det för slitage!


Av Anneli Gustavsson - 5 april 2012 14:30



En man kommer in på baren med armen i mitella.


- Vad har hänt med dig? frågar bartendern.
- Jag hamnade i bråk med en kille.
- Hade han ett tillhygge?

- Ja, en spade.
- Hade inte du nåt i din hand då?
- Jo, hans frus ena bröst. En underbar känsla, men inget vidare att försvara sig med.

Av Anneli Gustavsson - 5 april 2012 00:58


Idag gick de fort hos veterinären.. När vi kom in i undersökningsrummet så blev Teddy helt galen o ville slicka runt på golvet.. 

Jag frågade veterinären om de hade varit en löptik här inne , o hon svarade att de hade varit en tik som hade fått valpar o de kände Teddy av.. 


Hur som helst så va hon nöjd med hans öga o hans öron så vi slipper åka dit på fler återbesök.. De är bara att vänta på nästa gång de blir dags..


Återbesöket  480 kr

Zilk Eye,, de är droppar till hans ögon som ska smörja 159 kr

Moms 127,80 kr   /  639 kronor......... Ja va fasen ,, de drabbar ju ingen fattig,, eller hur ?

Dom tom tog inte betalt för färgen som dom kollade Teddys öga med de gjorde dom förra gången.


   
Så här grön o fin blev han, men de är borta nu.


   
Han va helt slut stackarn. Han tycker inte alls om att gå till "doktorn".. Men han är så duktig.


När vi hade varit hemma en stund så åkte jag in till min gamla faster o hämtade mamma. Vi gick upp en stund, de är längesen jag träffade henne..

Jag kommer inte ihåg hur gammal hon är, men hon är lite "roligt" senil... Humor har hon alltid haft o den har hon fortfarande kvar.


Hon skulle berätta nåt som nån annan sa för längesen o hon kom ihåg de första gången, men när hon skulle säga de igen så glömde hon helt bort vad hon hade sagt så jag o mamma började skratta. Hon tar inte illa vid sig, men hon skojade med mig att jag inte skulle skratta åt henne för då skulle hon klappa till mig hahaha..

Allt är bara skämt.. Hon är rätt go den gamla damen. 


Har suttit o slitit med mitt ritprogram som hängde sig så jag fick avinstallera de för att sen köra om de helt igen. Jag vet inte varför de blev så,, men en bild fastnade o ville inte stängas ner..

Nu är de fixat men de tog några timmar. Jag ville göra en bild till en vän som har en tung dag i dag.. 


Tänker på dig Birgitta ♥


Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas ni har haft en bra dag. 


Dröm sött, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards