Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 23:02


Ja de blev inget mer tittande för min del. Fick lite annat att göra =)

Har en liten trollunge som sover gott nu så jag ska strax oxo krypa ner i sängen.. Får se om jag kommer ihåg att titta på reprisen av Let´s  Dance eller så får de vara =)


Dröm sött , va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 21:01


CAMILLA LÄCKBERG - Tjusigt,,,  de är så vackert , sensuellt. Jag ryser faktiskt.. Oj oj oj vad nervös hon va, de såg man nu när hon kom i närbild...  Höga poäng vill vi ha..


re ; 5  5  4 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:55


BENGT FRITHIOFSSON -  Hahaha han är en sköning.. Hoppas han kommer långt, han bjuder verkligen på sig själv.  Hahaha snygga höftrörelser,, ops får inte glömma armarna hahaha.. Hahaha snygga moves, de gjorde han bra.. 


re ;  3  3  1 Poäng... De kunde man räknat ut att Tony skulle ge en ETTA...



Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:39


MARCUS SCHENKENBERG - Ja han är ju ganska stilig.  Wow,, snygg  vals o vilken häck =)

Wooooow säger jag igen.Vilken hållning.  Dom satte den i mina ögon helt felfritt...........De måste bli höga poäng.. 

Bra jobbat Marcus.


re ; 4  5  4 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:32


MOLLY NUTLEY - Yngsta tjejen.. Tjyvstartade lite men hon fanns sig direkt.  Jädrans vilka snygga ben hon har tjejen. Uffa vilken avslutning, den va snygg.. Hon va duktig för att vara så osäker... Hon tuffade till sig o gjorde de. Bra gjort.


re ; 2  4  3 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:18


ANDERS TIMELL - Ja han är ju ingen favorit i vanliga fall. Hade jag gjort den snurren så hade jag fått äta åksjuke tabletter =)

Njae, de va faktiskt hyfsat bra.. Nåt snedsteg men annars helt ok.....


re ; 3  3  2 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:11


PERNILLA WAHLGREN - Hon är snygg i den glittriga klänningen, snygga ben. Lite väl ryckigt men mycket bra gjort. Ja hon satte ribban ganska högt men de borde dom andra klara av =)


re; 3  4  2 Poäng.

Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 18:16


De är nåt visst med min lille Teddy. Ja så säger väl alla som har både barn o djur om sina egna, men Teddy är verkligen mitt hjärta.

När jag har så fruktansvärt ont som jag har så känner han av de o han blir så mysig o vill vara nära. Jag älskar när han kryper upp o lägger sig bakom min rygg, så vi ligger rygg mot rygg. 


Jag blir varm i hela kroppen o jag mår så bra i själen. Annars är han sån så han kan ligga o mysa en stund, men sen vill han vara ifred o sova o de får han för jag vill oxo ha andrum o kunna bre ut mig.. Han tar faktiskt ganska stor plats i sängen, de kan man inte tro..


Jag har nyligen fått reda på att hans mamma ska fylla 15 år o hans pappa blev 15 år o 5 månader så om jag har tur får jag ha Teddy i många många år till. 


Nä nu ska jag städa lite o sen blir de tv;n.. Måste se Let´s Dance,, hoppas att man får skratta lite =)


Trevlig helg................

Puss I Pannan ♥




   Se så fint han vinkar =)

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards