Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 22:41


Ja de va minsann inte de lättaste att hitta på nån design. Jag förstår inte varför de är lättare att göra åt andra än åt sig själv ?


Skitsamma de blev som de blev o så får de vara,,, ett tag i alla fall. 


Känner att jag måste ta mig lite yoggi, sen får de bli sängen är lite trött. Får se vad som händer i morgon ? Jag måste handla lite till söndag i alla fall så mycket vet jag =)


Hoppas ni har haft en bra dag, va rädda om er o varandra. 


Dröm sött.


Puss I Pannan ♥



( nu slipper ni fler inlägg från mig ikväll hahaha )

 

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 20:53


Snart börjar Revenge så de ska jag se.. Ville bara slänga in lite bilder, ja jag vet att ni tröttnar på de. Men de gör inte jag =)


Puss I Pannan ♥


                 

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 18:43


Jag är en stolt mamma, dotter & syster ♥


   

Jag kommer inte ihåg om de är jag som har tagit den här bilden, men jag har för mig de. Rätta mig gärna om jag har fel......

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 18:26


Sitter o kollar runt i datorn när jag hittar några bilder när Marcus, Sanna, Tilda o Teddy är små "valp"...


 
Här är Marcus o Sanna.. Sanna va helt tokig i Marcus, han fick inte vara ifred utan hon skulle hålla handen, pussas ja tom mata honom när man skulle äta ibland... Badrocken hon har på sig har jag gjort, den blev jättefin men tyvärr finns den inte kvar.


 
Här är Sanna o Fridolf, mammas birma.. Han blev 19 år, sen fick han somna in.. De går ju bra att använda honom som en häst,, hoppla hoppla..  Ingen kom till skada =)


 

Lilla Teddy o Tilda,, dom va inte gamla..  När Tilda låg på golvet så tog Teddy tag i hennes tofs o drog henne på golvet.. Vad hon skrattade o Teddy slet som bara den =)   Ingen kom till skada här heller..

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 17:45



"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
Samuel Baulder

Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 15:28


Jaha då har mitt besökt åkt iväg uppåt landet..  De va Helena o hennes lille Alwin som tittade förbi. De va så trevligt men tiden går så fort.


Vi satt o pratade o fixade lite med hennes dator .. Fikade o åt lite mat. 


De blev några bilder på busungen..



 

Alwin o Spöket Laban buhuuuu

   
Alwin målar o mamma är nyfiken =)

     
Titta här Addedeli  ,, de är jag de =)  Innan hette jag Allie o Nellie .. I alla fall så blir håret jättebusigt när man står emot tv;n.


Jaha blir de oväder ?

   


En sömnig liten söt liten Teddy, de är väl inte så konstigt när han har satt i halsen hela natten. 


De är snart dags att gå ut o kissa lite, sen blir de mellanmål i form av en frukt o lite kaffe.


Ha en bra dag.......


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 mars 2012 09:33


God morgon på er.. Hoppas ni har sovit gott. Jag kan ju säga att min o Teddys natt har varit jobbig ,, eller rättare sagt Teddys natt. Han har haft en såndär jobbigsättaihalsen natt.. Han har haft de jobbigt en period igen o jag blir så nervös, men han är duktig eller vi är duktiga tillsammans rättare sagt.


Nu sitter han i sitt fönster o tittar ut på allt som rör sig..


Jag sitter o äter lite frukost o dricker mitt kaffe i en mugg med en snögubbe på,,,för snart får jag besök.... 


Ha nu en bra dag go vänner. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards