Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 28 mars 2012 23:54


Nu är jag nyduschad o go tills jag får besök i morgon.. Skriver mer om de då =)


Dags att hoppa i säng så jag önskar er en god natt. Ska titta på sista avsnittet av Mästerkocken.. Dom är ju lika duktiga båda två...


Avslutar med lite tråkiga bilder.. Dom bygger nya lgh vid Ica, dom har kommit ganska långt. Dom kommer att bli svindyra...


     
Skulle ni våga sitta ända där uppe ??  Jag skulle inte göra de.

Är ni i närheten av Taberg så titta upp på toppen o ät en räkmacka.


Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 28 mars 2012 19:45


Ja,, om Du fick en chans att välja vem du vill träffa igen eller för första gången VEM skulle de bli o Varför ?


Jag skulle vilja träffa min ♥ mormor Mary ♥. Hon dog tyvärr när jag va mycket liten så jag kommer inte ihåg henne.. Mormor blev bara 46 år, jag va ca 3 år..  



Av Anneli Gustavsson - 28 mars 2012 17:43


Jag sitter o lyssnar lite på när Kikki Danielsson pratar med Birro o jag tycker att hon tappar orden rätt mycket. Hon verkar inte riktigt skärpt..


I ca 20 års tid har hon haft sömnproblem. De har berott mycket på stressen, folk som arbetar skift vänder dygnet.

Hon ville inte ha nån sömntablett, utan en insomningstablett.


Hon beställde från en sajt  o inte från Indien som de påstås. De är sajten som bestämmer varifrån dom skickar efter tabletterna.  ???  Eh OK.


Hon fick inte tabletterna för dom tog tullen.


Kikki blev kallad till ett förhör pga att de är för de är en tablett som innehåller substansen Diazepam, som är narkotika­klassad enligt läkemedelsverket.  240 tabletter à 10 milligram, ja de kan bli en go dimma..


De kan max bli dagsböter, men hennes barn hade läst i tidningen att de kunde bli fängelse.


Kikki säger - Med min bakgrund  skulle hon inte bli förvånad alls om de är en nitisk åklagare, hon har ju trots allt ett förflutet med alkohol o hon är kvinna...  Hade de gällt Plura mm så hade dom blivit hjältar, men jag är kvinna.. 


Varför skulle hon få ett strängare straff bara för att hon är kvinna ???

De är skitsnack.. Hon får väl stå för de hon har gjort. Hon har handlat droger på nätet. Då blir de smäll på fingrarna punkt slut.


Skärpning för fan Kikki o va den kvinna du är o stå för de Du har gjort. 


OM hon nu hade såna sömnproblem så skulle hon kontaktat sin läkare. Jag tror att de är så att hon redan HAR kontaktat sin läkare o blivit nekad pga allt missbruk.. En läkare nekar inte till en simpel insomningstablett när man har stora problem med sömnen. De är så viktigt att kunna sova för att man ska må bra.


Så mao har hon bränt sina broar o därmed vänt sig till drogsajterna.... 


Ta ditt straff nu............. Varför ska man dalta med henne när man försöker få bort alla droger ?  NO WAY !



Av Anneli Gustavsson - 28 mars 2012 17:10


Nu säljer Mats sin systemkamera med 100-300 zoom sigma objektiv,, pris på tradera 700 kr.


 

På  Bildnet.info  kan du nu se en film om denna minolta Dynax 4.



Han säljer även sin  Samsung GT-S8000 Jet mobiltelefon.


 


 Besök Tradera och sök påBildnet.info




Skynda Att Fynda !




Av Anneli Gustavsson - 28 mars 2012 14:54


Lite småtrist väder är de idag. De började regna ganska mycket, men just nu är de uppehåll o solen försöker titta fram.. Jag känner för att gå en längre runda idag, men jag får se hurpass de blåser sen. De blir i alla fall en med Teddy om de inte står som spön i backen.


Har varit in o hjälpt mamma lite med att fixa ett hotell i Boston, hemsidan strulade så de va därför som de inte gick som de skulle. Men nu är nästan allt klart. 

Ja hon ska åka alldeles ensam till Boston till Sanna o jag kan lova er att jag kommer att vara så nervös.. Jag vill att alla ska hålla sig hemma o i min närhet... 


Men jag tycker ju självklart att de ska bli roligt för mamma att resa iväg så långt o få se lite av världen. Hon behöver en skön semester.


Nu ska jag strax åka o handla lite sen blir de en runda med Teddy..


Ha en bra dag.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards