Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 27 mars 2012 23:29


Sweet Dreams önskar vi er...


Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 27 mars 2012 22:21


Självklart tog jag med mig kameran när vi gick ut innan. 

Jag började ta tiden jag stannade o pratade med alldeles för många för att de skulle bli en "träningspromenad", så de blev en lullpromenix..


Först träffade vi på syrran o Marie,, efter de så kom vi fram till hästarna o jag älskar att stå o titta på dom. Dom hade precis fått lite hö så dom va inte alls intresserade av att föra nåt samtal idag, men jag gjorde allt vad jag kunde så jag pratade på..

Teddy han tittade på mig o undrade säkert om jag fick nåt vettigt svar från hästarna =)


Dags att fortsätta rundan genom att drrrrrraaaa Teddy,, han va omöjlig idag med att vilja stanna o pinka eller så ville han gå åt andra hållet. De är nog nån löptik på gång igen.  Jag va riktigt sur en stund o de va då jag träffade på Pernilla, Ola o Amanda.. Jag lugnade ner mig o fortsatte promenaden, de va så skönt ute. De blåste knappt någotså jag njöt. 


Till sist kom vi till Åsa o där blev jag stående en stund o pratade med Peter, de va skoj att se honom . Har knappt sett honom på hela vintern. 


Hann inte så långt, jag blev stående o pratade med Aronsson. Vi pratade hundar o ägare som kanske inte borde ha hundar. Eller rättare sagt att hundägarna borde se efter sina hundar lite bättre.


Ytterligare en bit till ,, snart skulle vi vara hemma.. Jag såg Eva o Camilla stå o prata så jag skojade lite med dom o drog näsan i "taket" o låssades inte vilja prata med dom. Oh fy så hemskt,, tänk att de faktiskt finns såna människor som bara kör pipen rätt i vädret o går förbi..

NÄ, de är inte min grej. Jag blev ståendes där oxo.. Dom är så goa.. Vi ska ta en promenad nån gång, jag måste få upp flåset lite så jag hinner med dom =)


När vi kom in så va jag rätt frusen o lite trött.. Har fortfarande ganska ont, men nu känns de skönt efter en varm dusch. 

Vilken tur vi har som har sån lyx... Varmt vatten för att inte tala om rent vatten.


 
Den här grinden har sett likadan ut i många år. Varför fixar man inte till de ?  

 
Trevligt vid en busshållplats.. 

 
Här kan du få gula bananer men även,,,,

 
övermogna =)

 
Jag älskar de som har vissnat.. Jag kan inte förklara varför ?

 
Titta här,,, t o m min skugga har blivit smalare =)

 

Lillsutten ♥

   
Tur att man kan zooma med kameran, för dom va inte alls sugen på att prata/gosa idag =)

 

Solen går o lägger sig. De är så otroligt vackert, jag får ingen rättvisa med bilderna. Men dom får duga.


Hoppas vi får fint väder i morgon. 


Förresten, de står en toa ute i trappan.. Undra om jag ska få en ny ? Min läcker ju o är kass så den är nog till mig ..


Ha en mysig kväll. Nu ska jag ta lite kaffe innan de blir dags för sängen. 


Nu är de inte långt kvar till ???


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 mars 2012 19:59


Km 4,63
Steg 6532
Kcal 174,30 / Speed Sonic

Stannade o pratade med många goa människor så jag brydde mig inte 
om att "klocka" tiden. Men vi va ute i 2 timmar.

  1. Anneli Gustavsson
  2. 27 mars 2012 - 19:58
  3. Träning - Gång
  4. 4,32 km
  5. 0:00:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0

Av Anneli Gustavsson - 27 mars 2012 15:20



"Det är lättare att vara efterklok än klok innan man tänker efter."
Jonas 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards