Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 26 mars 2012 23:09



Sol, sol, sol o lite dis.. Har suttit på altenen i dag oxo. De blåser kallt men skönt att sitta i lä. 

Teddy njuter verkligen av att få vara ute han oxo. 

Jag hade tänkt på en runda idag ,men jag hoppade över den. Annars har dagen varit bra. Har handlat lite smått o gott.

  

Måste ju visa mina sexiga ben.. Dom har blivit lite smalare =)

Teddy somnar ,, han njuter för fullt.

Syskonen Bus.. Snobben är äldre än Teddy. Snobben fyller 14 år den 1 maj.


De är så mysigt att ligga i mormors rabatt... Ja ok ,, de är ju hon som är mamma nu egentligen fast Snobben är min, men han bor hos mormor.. 


Han är så söt o fin.



Söt liten måne o en liten planet,, har ingen aning om vilken de är.. Är så dålig på sånt..


Nu ikväll fick jag stopp i toan o jag blir så trött på de. Den är kass, men de är mitt fel att jag har den sån för jag har glömt säga till våran "kära" vaktmästare =)

Nu fick jag istället ringa securitas så dom fick ringa in en gubbe.. Han sa att den läcker o dom ska kolla upp de igen, jag va bara nöjd nu att den funkar att spola med för hela muggen va fylld med vatten.


Nu ska jag försöka komma i säng snart.. 

Ska försöka komma ihåg att ringa ica ang hundmaten oxo, de har jag glömt bort. Kommer alltid på de försent. 


Dröm söta drömmar go vänner.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 26 mars 2012 19:00


Jag fick oväntat besök av en going M, vi satt o pratade om allt möjligt som har hänt under åren som gått. 

Efter ett par timmar gick vi ut på en härlig promenad... Vi hade kommit till en parkering, jag vet inte om vi befann oss på en bensinstation eller nåt sånt. De fanns i alla fall folk omkring oss. 


Rätt som de är kommer de ett MC- gäng o dundrade fram till oss. Dom såg inte glada ut o jag undrade va fasen M hade hållit på med ?

Dom hoppar på M o slår skiten ur honom, han ligger helt blodig o jag är livrädd. Jag försöker få dom att sluta, men dom lyssnar inte på mig.

När dom är klara med M så kommer dom fram till mig.. Jaja tänker jag,, dom är tuffa i gäng men är dom lika tuffa om dom skulle vara ensamma ? Men de vågade jag inte fråga.


De va egentligen mig dom va ute efter.. Dom frågade vad pengarna fanns ? Jag förstod inget o frågade vad de va för pengar dom pratade om ?


Mc - Spela inte dum för då spelar du med livet som insats.

Jag - Men jag lovar, jag vet inte vad ni menar, vad är de för pengar ?

Mc - Du är skyldig oss 100,000..

Jag - Vaaaa är jag ? Varför då ?

Mc- Ja de är väl egentligen inte du som är skyldig oss pengarna de är din son .. 

Jag - Min son ? Vad har han gjort ??

Mc - Han köpte 2 cd-skivor på cdon.com förra året så de blir straffavgift på de oxo.

Jag - Men dom kostar för fan inte så mycket.


Killarna tar tag i mig o slänger upp mig på en av cyklarna o dundrar iväg. Ner till Hovslätt, vid stationen hade dom nåt tillhåll.  Dom va hur många som helst. Dom tillverkade vapen o lite annat "gott" om ni förstår vad jag menar ?

Dom började slåt mig för att jag skulle säga var Marcus höll hus ,, jag sa att jag inte visste de. Aldrig att jag skulle avslöja de. Dom skulle inte få några 100.000 för ett par skivor ... Jag försökte hålla mig kall o tuff, men nu hade dom slagit på mig så länge så jag orkade knappt mer.


Den ena killen började få nog o sa att de räckte med stryk för min del. Han började tycka synd om mig o försökte prata med resten av gänget. 

De gick i alla fall ett par dagar o dom va något snällare mot mig. Jag va orolig för hur de hade gått för M,, levde han ?

Killen som va  snällast  mot mig började tycka om mig o försökte med allt för att jag skulle bli fri. Han försökte t o m fixa pengar åt mig, men han fick inte fram några. Jag hade måndagen på mig att "hosta" fram alla "stålarna" som dom sa.. 


Banken i Hovslätt (finns ingen bank där) öppnade ganska sent så jag va jättenervös ,, tänk om jag inte skulle få ta ett lån ?

Medans jag gick till banken så "tappade" dom bort mig o jag smet iväg.  Jag kommer ihåg att jag tänkte mitt i allt att tack o lov att jag har gått ner 48 kg för nu klarade jag av att springa, de hade jag aldrig gjort annars .


Väl hemma så hade Marcus hört talas om vad som hade hänt. Han hade tagit deras sparkapital för att rädda mig.. Va har ni hört nåt så jädrans dumt, han ville rädda mig när de va han som hade köpt skivorna o inte betalat dom. Inte nog med de, han hade gömt alla påminnelse som hade kommit för mig, därför hade de blivit en sån stor summa.

Hur som helst så sa Marcus till mig att jag absolut inte fick säga nåt till Nina om pengarna för hon skulle bli galen. 


Mc-killen som tyckte om mig, stod jämte mig när Marcus kom hem o vi pratade alla 3. Rätt som de är så kommer resten av mc-gänget o skjuter deras "kompis"för att vi fattade tycke för varandra. 

Jag blev så lessen o de kändes som allt bara försvann för mig. 

Sonen stod med en stor penga bunt i handen o sen vet jag inte mer.


Har ni de lika jobbigt på nätterna när man egentligen ska ligga o sova lugnt o skönt ?


Jag är även den här gången väldigt glad för att de bara va en dröm.


Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 26 mars 2012 08:00


Ja de va nåt nytt för här i Jönköpingslän har dom inte velat ge sprutor dom sista åren .. Visst har man kunnat få om de har varit alldeles för jobbigt. 


Men dom sista åren, ja sen jag gjorde min gbp-operation har jag inte behövt något. Inte ens receptfria medel tjohoo, de är jag bara glad för. 


MEN jag vet inte hur de blir den här våren/sommaren.


VACCINERA DIG MOT POLLEN. Beroende på vart du bor ?



SpökPusSen ♥


Av Anneli Gustavsson - 26 mars 2012 00:00


Nu är de dags att stänga datoriet o försöka få lite sömn. Lillsnorre sover ju redan, men jag ska väcka honom så han får ta en sista pink.. 


Dagen har varit bra, har suttit lite på altanen i solen. Men de har banne mig inte varit varmt. Just nu visar de på -1 på min dator.. Hurraburra. 

Dröm söta drömmar go vänner. Va rädda om er o varandra.



Puss I Pannan ♥


   

 

Teddy ligger o lyssnar även när han sover .. Öronen står rätt ut =)


 

Han sover nästan alltid med ögonen lite öppna.. Han kanske vaktar mig =)

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards