Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2012 23:15


Innan idag gick jag över till mamma så vi satt o solade oss lite på hennes altan.. Jag hade tagit på mig ett linne o kortbyxor...


Jag tittade o såg att de va 34,4 grader i solen,, i lä... Men vet ni vad ?



JO,,, jag satt o FRÖS så jag fick tuppaskinn... Jag lovar,,, de har ALDRIG hänt... Under dom sista dryga 10 åren har jag svettats floder..


Jag har fått duscha åtskilliga gånger för att kunna hålla mig fräsch ,, ja på sommaren  bodde jag i duschen..  Jag kunde inte duscha varmt för jag blev svettig även av ganska kallt vatten. När jag hade duschat klart , så va de nästan så jag fick börja om igen..


Ansträngde jag mig minsta lilla så sprutade svetten. Satt jag o inte gjorde nåt så blev de likadant. 


Jag gick alltid o torkade svetten som "duschade" över hela mig. Jag hade alltid med mig svettpapper eller en handduk som fick göra sitt jobb.

Jag bytte kläder väldigt ofta. Men sen va de så att när jag va hemma så gick jag endast i ett stort lakan virat om mig .. Ja så gick jag även på vintern o jag svettades. Jag kunde gå ute på vintern förr i bara t-shirt o svettas, de är inte klokt.

Jag hade sovrumsfönstret öppet vintertid, jag hade takfläkten på o jag svettades. 


Jag tror inte att ni förstår hur himlans skönt de är att frysa, att slippa svettas som en gris.. Ja hur dom nu svettas,, de vet inte jag ?


Mamma sa till mig att jag får söka för att jag sitter i 34 graders sol i lä o fryser,, ja de är klart att man kan tycka de men de är så skönt =)


JAG KAN FRYSA !!!


Jag säger inte att jag älskar att frysa, men jag klär hellre på mig för de går inte att få av sig tillräckligt om man svettas som jag har gjort i många år.


De är så skönt,,, så skönt att jag Inte svettas såna kopiösa mängder längre............. 

Visst svettas jag som så många andra, men jag skäms inte längre o jag behöver inte gå dyblöt =)


Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2012 19:00


What is going on ?


Pratade med Sanna innan på skypen, jag har inte gjort de så ofta.. Hon har ju varit, ja hon är ju fortfarande i Boston o jobbar..

Hon har varit där drygt 6 månader,,, de är långt hemifrån...

Sen kommer hon hem om ca 6 månader.... 


Eller hur blir de egentligen, kommer du hem ?


Finns de någon/t som lockar där nu ?


Love you sweetie ♥



   
Sanna jobbar mycket, men hon har de oxo mysigt med "sina" barn, dom är så söta ♥
 






Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2012 18:59



"Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet."
 E. Cleaver

Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2012 16:34


De finns många roliga klipp... Kolla in alla,, jag skrattar för fullt.

MISSA INTE DEN HÄR FILMEN... LOOK HERE  =)

Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2012 00:37


Med den här låten önskar jag er en god natt o en Trevlig Helg.


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards