Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2012 22:30



 

Våren är här, de märks direkt i lekplatserna.. Jag vet inte vem alla pojkar är så jag valde att gömma dom.  Killarna är både högt o lågt =)


 

Den här skålen har legat ute i nåt år nu.. Ingen vet vems den är.. Jag skulle gärna vilja ha den, men nää inte när den har legat ute.


 

Får de lov att vara lite frukt ?  Ja ok,, skal då ?


Solen värmer så gott.


   

Någon är i behov av medicin mot Högt blodtryck, Kärlkramp, arytmi, Stabil symtomgivande hjärtsvikt , Hjärtklappning orsakad av hjärtsjukdom. Ja så nu vet ni de.


 
De är ju inte roligt att se de så här i naturen. 


 

Detta fanns på samma plats..



Skål.


         
Nån som saknar sin fotboll.


 

Sånt här vill vi se istället... De är vackert med levande ting o i fina färger.


   

Teddy fick en muffins av mormor idag oxo =)


 
Här växer de mossa så de står härliga till. Även på asfalten........


 


Lite mer utslagen idag ...


 
Vacker ....


 
Tjusfullt, så vackert att bara titta på.


 
Så grönt o fint.


 
Jag har nog kommit in i en vissen period igen.. Tycker även att de vissna är vackert.


 
Don ´t fight with me...


   
Snobben kom springande i full kareta..


 
Här ser man Snobben i två olika ställningar. De ser ut som anden lämnar kroppen...


 
Han är söt den lille knubbisen. Han blir 14 år nu den 1 maj.... 


Lite bilder från min dag. 


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2012 19:53


När jag o Teddy hade varit ute så hade posten "dumpit" ner i brevlådan.. De låg två kuvert, jaha tänkte jag vad är de för räkningar nu då ?

Mycket riktigt så va de en räkning från Vc på ett recept,, en påminnelse vilket jag INTE ska ha för jag har fritt nu så jag måste åka ner o prata med dom. Fasen att dom inte fattar. 


De ena va handskrivet så jag slet upp de o där fick jag se en riktig läckerbit.. Humpa bumpa,, vad är detta ?

När jag öppnade kortet o såg vem de va ifrån blev jag så glad så jag sa de tom till Teddy att vi hade fått ett kort från Sanna ... 


- Kom Teddy, vi måste in o visa mormor...........

Teddy rusade iväg o jag efter honom. Hon tittade o läste, o fattade inte först vem som hade skickat de.. Hon läste de en gång till o sa ;

Mamma - Nämen de är ju från Sanna...

Jag - Jaa jag fick de idag o jag blev jätteglad.. 

Mamma - Ja de va inte dåligt,, vad roligt. 


Klart att de är roligt, jag har knappt pratat med henne på 7 månader så jag längtar efter henne.. Hon skrev att vi ses om ca 6 månader så jag antar att hon kommer hem från Boston i alla fall =)


Eller,,,, gör du de ?  =)


 

Oh dear oh dear tänkte jag o skulle verkligen njuta av en liten sötnos...


 

Men ack så jag bedrog mig... Va fasen va han tvungen att stryka för hahaha... Ja den va lite rolig för armen rör sig,, så han kanske är duktig på hushållsarbete =)


TACK ÄLSKADE SANNA för kortet, jag blev verkligen superglad  ♥

Jag saknar dig oxo otroligt mycket, o längtar tills du kommer hem.

Love You ♥


Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2012 19:29


Har ni sett vilken söt liten tjej....



Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2012 17:33


Jag sitter i min bil o ser hur jag får möte med en mindre lastbil.. Lastbilen kommer mot mig  o snart ser jag personen i lastbilen o sen smäller de.


Jag flyger upp i sängen o skriker rakt ut ; NEEEEEEEJ


Fy 17 vilken hemsk dröm.. Jag somnade om när jag hade varit uppe o käkat frukost.. 


På natten drömde jag om min moster Camilla,, hon o jag skulle gå ut o festa lite. Jag hade köpt nya kläder men hittade inte kassen när vi kom hem till henne. 

Jag hade inte packat ner mitt smik eller nåt.. Deo;n hade jag glömt hemma o de får bara inte hända. 


Till slut hittade jag kassen som jag hade handlat. Fick på mig kläderna o skulle hölla upp lite vin från flaskan som jag hade tagit med mig. 

Ja,, de fanns ½ glas kvar till mig.. Precis när jag hade sett flaskan nästan tom kommer Camilla fram till mig glad i hågen o frågar om de finns mer vin ?

Jag blev så arg på henne för jag vågade inte gå ut o dansa OM jag inte hade druckit vin, hon sa till mig att jag fick väl köpa lite öl ute så jag "hann" ifatt hennes drickande..

Men jag hade inga pengar, jag hade bara så jag kunde köpa en öl. 


Vi kom ut i alla fall ,, hon bra i gasen o jag väldigt nykter o städad... Hela lokalen va full med idioter, de va en kille som va efter mig o jag blev nästan mörkrädd av hans sätt att vara.


Som tur är var ju detta en vanlig dröm igen ,,, tack o lov.. Ja att vara nykter o träffa på stollar upplever jag gärna, men den frontalkrocken vill jag inte vara med om.

Jag kände hur ont de gjorde...


Undra om min smärta gör att jag drömmer att jag krockar o har mig ? Att jag drömmer som en tok för att jag inte kommer till ro ?


Jo, jag tror att de är så.


Nu ska jag se om mina foton blev nåt att ha som jag tog innan. De är visserligen bara skräpbilder =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2012 15:19



"Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något."
 Edgar W Howe
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards