Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 16 mars 2012 22:01


Nu är det klart att Thorsten Flinck nästa år sjunger PRO ´s bidrag till melodifestivalen

med låten ”Han reser sig igen”


Text och musik: PRO     =))))


Av Anneli Gustavsson - 16 mars 2012 22:00



Oskar (76) hade nyss flyttat in på hemmet, och eftersom han såg kry och prydlig ut blev damerna intresserade. 
Elsa (74) kom först och bjöd hem honom på kvällskaffe, och Oskar tackade ja. 
"Men det blir inget sex", sa Elsa. 
"Nähä, men du kan väl hålla i den?" sa Oskar. Efter viss tvekan samtyckte Elsa. 
Kvällen kom, och så även Oskar. De satt i soffan och kollade Bingo-Lotto, och Elsa höll i den. 
Detta upprepades några kvällar, men så uteblev Oskar. Elsa spanade i korridoren och såg att Oskar knackade på hos grannen Vera (77). 
Nästa morgon frågade hon Oskar: "Jaha, och var var du i går?" 
"Hos Vera, din granne" svarade Oskar. 
"Och vad hade ni för er?" frågade Elsa. 
"Samma sak som du och jag" svarade Oskar. 
"Jaha, och vad har hon som inte jag har?" frågade Elsa. 
"Parkinsons" svarade Oskar.



Av Anneli Gustavsson - 16 mars 2012 19:35


Jag försökte få tag på dom på Ica o berätta om de lilla extra som fanns i Teddys mat... Hmmm undra om jag fick betala mer för den här eller om de är samma pris som vanligt =)

Nä jag ska inte skämta för de kunde gått riktigt illa.. Den kunde satt sig i halsen på Teddy eller vilken hund som helst. 


Plastbiten är inte jättestor, men den är tillräckligt stor för att nåt skulle kunna hända.. Sen ska de Inte vara nåt extra i maten på det sättet. 

Nu mosar jag hans mat för jag vågar inte chansa ifall de finns mer skräp i maten. 

Jag tog kort på när biten satt kvar i maten o sen några fler bilder som jag ska skicka till dom.

         

Den är rundad på den här sidan.



O platt på den här.. Den har gått av från nåt,, de syns på den nedersta delen..

Nog om de, jag ska kontakta dom så får jag sa vad dom säger.


Har inte mått alls bra.. Har fått gå på toan flera gånger, har ont i huvet o är frusen. Så de blir inget firande i morgon för min del.. Hoppas vi kan ta de snart så jag får träffa dom.


Har inte ätit riktigt som jag ska, men de gör inget för jag är så noga i vanliga fall med maten o att jag ska äta ofta.. Sitter o dricker lite kaffe nu o hoppas att skallevärken ska försvinna..


Är de bara skit på tv;n ikväll ?


Jag vill att dom ska visa en film så man känner att man sitter som på nålar..  


Ni får inte missa Maria Montazami på Skavlan ikväll kl 21 =)


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards