Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 11 mars 2012 21:59


Jag visste inte om jag skulle kunna ta mig därifrån eller inte...  De började med att han skällde på mig ,, sen flög han på mig helt utan förvarning... 


Jag höll på att ramla ner från sängen men lyckades hålla mig kvar... Hela jag blev blöt av alla pussarna jag fick. 


OK,, så här var de..


Jag frågade mamma om hon kunde ta Teddy en stund så jag kunde gå bort till Eddie,, jag har inte träffat honom på länge.. Ja självklart Rohde oxo.. Hon tog Teddy så jag fick en stund med Eddie,, de går inte ha dom tillsammans.. 


Eddie blev så glad så han vrålade.. Han pratade väldigt högt o hoppade upp o ner.. Han hämtade sin boll o hade den i munnen samtidigt som han skulle försöka pussa mig.. De lät nästan som han skulle svälja bollen så höll han igång. 


Han är något större än Teddy o mer musklig,, så de är som att klappa o busa med en stor hund.. Skulle jag klappa Teddy med samma styrka som jag gör med Eddie så hade jag skickat iväg Teddy all världens väg.


Eddie är så mysig o go,, jag saknar den kontakten vi hade innan.. De va ju inga problem när Rohde hade Iza för Teddy älskade henne o hon honom. Men de funkar inte med Teddy o hanhundar så de är som de är.. Jag får ta mig lite småstunder utan Teddy..


Sitter o tittar på filmen Taken,, den är så bra.  Missa inte den.


       


Akta så jag inte käkar upp dig.... Näää han skulle pussa mig här...

       


Titta så fin han är.. Han liten o väldigt musklig,, o helt underbar.  Tack för gosestunden ..


Nu är de dags för filmen igen.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 11 mars 2012 17:45


Tre män var på en skogstur när de plötsligt kom till en stor, brusande älv. De måste komma över till den andra sidan men de hade ingen aning om hur de skulle gå tillväga.


Den förste mannen bad till Gud:

”Käre Gud, ge mig styrka att korsa den här älven!”

Och Pang, så gav Gud honom starka armar och ben så att han kunde simma över älven på två timmar, efter att nästan ha drunknat flera gånger.


Den andre mannen bad också :

”Käre Gud, ge mig styrka och verktyg så jag kan korsa den här älven!”

Och Pang, så gav Gud honom en roddbåt så att han klarade av att ro över älven på en timme, även om båten var på väg att välta flera gånger.


Den tredje mannen hade sett hur det hade gått med de två andra, så han bad också en bön:

”Käre Gud, ge mig styrka, verktyg och intelligens så jag också kan komma över älven!”




Och Pang, så skapade Gud om mannen till en kvinna. Hon såg på kartan, gick uppför älven ett par hundra meter och gick sedan över bron till den andra sidan.

Av Anneli Gustavsson - 11 mars 2012 16:47


Middagen är avklarad o den bjöd mamma på... De va söndagsstek med potatis, blomkål o sallad ... Jag åt 1 ½ köttbit, blomkålsbuketter ,, 3 st tror jag de va o sallad. Drack kranvatten, eller rättare sagt jag skulle dricka men gjorde inte de. 

Till efterrätt fick vi fruktsallad med vispad grädde o glass.. Muuuums.. Ja de åt jag, både glass o grädde o de va så jädrans gott. Men nu är helgen över o de börjar en ny vecka i morgon.


Syrran m familj va oxo där, ja alla utom Sanna som är i Boston. Hon har varit där nu i ca 7 månader o hon trivs jättebra.. Får se OM hon kommer hem igen. ? ! . 


Dricker mitt goa kaffe,, ja de är inte riktigt lika gott som de brukar för jag köpte Lövbergs Lila den här gången för de va billigare än Gevalia.. Gevalias kaffe är mycket godare. 


Hoppas att de fina vädret som är idag får stanna o att de inte blåser så som de gör .. De är inte skönt för musklerna.. 


Ikväll kommer de nog en bra film på fyran. Taken  kl 21,, jag har inte sett den,, eller de tror jag inte i alla fall. Men jag ska se den..

Hmmm är inte Firman på söndagar ?  Har de slutat ?


Nää jag har ju inget vettigt att skriva,, haaaa de va inget nytt de heller =)


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards