Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:37


Thorsten Flink - Jag reser mig igen.. Jag förstår inte hur han har kommit vidare bara av att prata ? Finns de inga regler alls ?


Ja vad ska jag säga, självklart kommer han vidare........... Baaah.  Han skrämmer mig lite =)


Jo men jag såg nu vem han möter i andra chansen så han får gärna vinna över Lotta o Krister......


Men de lär han väl inte göra bara för att jag vill de nu då =)


 Ja men de va ju tur att han vann över Lotta & Krister ..


Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:27


Timoteij - Timoteij Timoteij, ja vad ska jag säg ?

Dom är söta, dom sjunger bra men de är heller ingen vinnarlåt...  Jo jag är fortfarande sur för Dynazty åkte ut..........


Andreas Johnson måste vinna över Timoteij.......... Men de lär han inte göra bara för att jag sa så.


Jag visste de. Dom gick vidare.............. Jag har inte sett den här delen på flera år för de är sjukt idiotiskt på många sätt. Nu sitter jag här o är sur.......

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:23


Andreas Johnson - Jag gillar honom o låten är helt ok.. Han är faktiskt lite sexig =)

Nä de är alldeles för mycket lalalal laaa lalalala..


Jag är sur för att inte Dynazty vann över Top Cats ......................


Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:18



Top Cats - Jag gillar faktiskt den här låten, den svänger så skönt. Har väldigt svårt att sitta still,, vill bugga NU.. Njae de är ingen vinnarlåt...


Men självklart vann dom över Dynazty baaaaaaaah


Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:16


Dynazty - En grupp med väldigt söta småkillar... Sångaren är så söt med sina förföriska ögon o den underbara sångrösten.. Dom tar för sig o "äger" scenen.. Bra gjort killar.. Tur att dom inte är äldre hmm jag börjar känna mig "kärringsjuk" =)  Dom borde helt klart vinna allt....  Dom SKA vidare.


Skål,,,, nä då de är ingen fara. Jag dricker bara lite kaffe .


  Finns de ingen jävla rättvisa ?



Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:06


Sarah Dawn Finer borde Inte ha så tajta kläder,, jag tycker de ser hemskt ut.. Visst kan man ha tajta kläder men då ska dom vara lite diskretare....


Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 16:32


Usch o tvi säger jag bara. Vilken hemsk natt, jag tittade på klockan halv fem sista gången sen måste jag äntligen ha somnat. 

Hela kroppen har värkt o värker än.. Jag låg o sprattlade för jag kunde inte ligga still så ont hade jag. Vet inte hur många gånger jag har fått gå upp i natt ?


Jag skulle ju tvättat idag men jag fick ändra tiden,, som tur va så fanns de en tid i morgon.. Ja jag hade inte brytt mig om de inte hade funnits nån . Jag hade ju fått ta den tid som fanns helt enkelt.


Ska strax gå ut en liten sväng med Teddy de är inte mer än +3, ska bara dricka upp mitt kaffe .. Jag har börjat dricka väldigt mycket kaffe dom sista månaderna.. 


Min lille älskling njuter i sitt fönster ...



   


Lille pluttesnutten.. Mammas gull ♥  Snart fyller vi år =)

    


Nä nu kan jag inte sitta längre. Ha en underbar Lördag go vänner.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards