Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 23:37



"Jag gillar tanken på att månen finns kvar även när jag inte tittar på den."
Albert Einstein

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 23:30

Tjäna pengar på DIN blogg/sida... HJÄLP mig att tjäna pengar genom att klicka på reklamen som finns i detta inlägg. Klicka gärna flera gånger / dag så blir jag JÄTTEGLAD =D



Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis! 
Har du en blogg? Tjäna pengar på den! 
ADsettings.com



    



   





Mer Trafik till din Blogg !!


De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.


Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg


 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 




 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart






 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se Svenska Bloggar




 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 21:32


SEAN BEBIS BANAN åkte ut.... THORSTEN FLINK slog honom.. De kallar jag rättvisa,, jag har kommit över min surighet över att Dynazty åkte ut även att jag tycker att de är skit på ren svenska. 


Jag har lärt mig tycka om Thorstens låt o jag är absolut inte lika rädd för honom nu, de är väl jättebra =)


Grattis Thorsten & Top Cats 

Nu ska jag fixa lite mat till Teddy o ta nåt gott att tugga på.. Lite popcorn kanske =)


Ha en mysig kväll, va rädda om er.


Puss I Pannan ♥



Vad tyckte ni om kvällens program ?


Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 21:30


Thorsten Flink - Thorstens låt blir bättre o bättre ju mer man lyssnar på den. Jag blir inte lika rädd när jag ser honom nu  =))


Han kan tom vara lite sexig ibland.....


Han har ett "horn" i pannan =)



Sean "BEBIS" Banan - Allt jubel bådar inte gott.. Han kommer att slå Thorsten o de vill jag INTE


Hejja Hejja Thorsten


VEM går vidare ?   Thorsten eller BEBISEN ?


Röstningen är nu avslutad... Vem vinner ?


Tadaaam... Taadaaaam.... Taaaadaaaaam. Men säg då !!!


THORSTEN FLINK VANN ÖVER BEBISEN YES


 Top Cats o Timoteij ?


Jaaaa Top Cats gick vidare. 





Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 21:08


Top Cats - Jag ångrar mig o säger att de här är visst en riktigt go vinnarlåt. Den skulle kunna ta hem allt.


Timoteij -  Dom sjunger jättebra, o låten är glad o svängig, men de är för mycket barbie över dom.  Plastigt. 


Här håller jag på Top Cats... De ska jag väl inte göra för de blir alltid den som kommer sist när jag har fått säga mitt.



Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:55


Youngblood - Ett gäng söta pojkar,, precis som alla andra grupper. Dom sjunger väldigt bra. Jag gillar låten.. Dom kan gott få vinna över BEBISEN,, men de är väl ingen risk.  Jag håller tummarna för dom.


Nä fy fan Sean bebis banan vann över Youngblood...........

Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:50


Sean " BEBIS" Banan - Ska de vara så svårt för honom att växa upp o bete sig ganska ,, då menar jag inte överdrivet utan bara ganska "normalt" ....  Om Liam är vaken nu o tittar på detta så lovar jag att han diggar för fullt. 


NÄ han kanske skulle vara mycket bättre OM han inte va en stor BEBIS..........



Av Anneli Gustavsson - 3 mars 2012 20:42


Lotta & Krister - I vanliga fall så tycker jag att Lotta sjunger bra, men inte den här låten. Jag retar mig på hennes engelska..  Lotta & Krister sjunger bra tillsammans men nä hon gör inte sitt bästa i den här låten. 


Vem blir de ? Thorsten eller Lotta & Krister ??



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards