Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 20:01



"De som inte tror på alltets mening har inget hopp, med de som ser mening med allt kan leva lyckligt liv."
 ur "Himlen är nära" av Dean Koontz

Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 19:29


Kim Zolciak som strular med Big Poppa,, den gifta mannen ....


NeNe tycker att Kim ska hålla ihop sina ben o inte ge sig på gifta män...


Så här ser han ut,, lite läcker är han allt =)


 

Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 18:43


Tidigare på dan hörde jag några "ungar" utanför min altan,, jag är så van vid de så jag tänker inte mer på de utan låter dom vara.. Ja ,, är de så Teddy är ute så vill jag se så de inte skulle hända nåt.. 

Hur som helst så har jag några killar som älskar att busa med mig,, ja dom busar nog med allt o alla kan jag tänka mig. 


Jag skulle släppa ut Teddy på altanen så han fick kissa lite. När jag ska öppna altandörren så tog de tvärstopp, men jag försökte igen men fick inte upp dörren.. Teddy kom ut i alla fall o jag fick ut huvet så jag kunde se vad de va som gjorde att de inte gick öppna dörren... 


En leksaks skottkärra med sand hade blockerat min dörr,, då slog dig mig .... Skit ungarna som va här innan i dag hade ju busat igen =))


Jag orkade inte ta på mig o gå runt huset för att ta bort skottkärran ( en liten skottkärra )  så jag ringde in till mamma o bad om hjälp.. 


Hon gick ut från sin lägenhet o in till mig o tog bort den... Tack tack... 


Ja så kan de gå.. Men dom ska akta sig väldigt noga dom här skitungarna för jag kommer att ge igen med ränta haaaa haaaa haaaa.... 

De tråkigaste är att dom inte ens är rädda för mig om jag inte smyger mig på dom =)




Så här såg de ut,, visst har jag blivit smalare men inte tillräckligt för att komma ut här =)



Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 16:52


Då va de dags igen med en liten bild..

Är de någon som kan gissa vad bilden föreställer ???


 


Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 15:45



-Mustafa El Ekh Zeri?
Här.
-Achmed El Kabul?
Ja.
-... Fatima Al Chadoury? 
Här.
-Abdul Alu Ohlmi?
Här.
-Mohammed Ibn Achrha?
Här.
-Mi Cha El Ohl Son.
ingen reaktion och fortsatt tystnad medan alla tittar runt i klassrummet Läraren upprepar.


Finns någon här vid namn Mi Cha El Ohl Son?


En pojke reser sig och säger 
-Ledsen magistern. Jag tror det måste vara jag. 
-Mitt namn uttalas Michael Ohlson.......


Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 15:20




Never trust in SECOND hand information. Always seek the TRUTH for yourself



Av Anneli Gustavsson - 1 mars 2012 14:33



En man går fram till en snygg storbystad tjej på ett varuhus.
-Ursäkta, jag har tappat bort min fru.
Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter?
Kvinnan blir förvånad.
-Varför? frågar hon.
-Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina
så hoppar den skatan fram från ingenstans.


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards