Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2012 22:09


Ja de kanske är lite svårt att finna 5 fel, men gör så gott ni kan ;o)



 

Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2012 22:00


Den äkta maken åt frun: 


-Älskling, kan du lova mig att den dag jag ligger som en grönsak, helt beroende av elkontakt, stirrandes rakt fram och intagandes all näring i flytande form, kan du då avsluta mitt lidande??? 


-Jo, svarade frugan och knyckte fjärrkontrollen, stängde TV:n , släckte datorn och hällde all öl i diskhon !


Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2012 18:55


Nu har jag suttit o fixat lite med fotona som jag tog... En del är lite suddiga men de får ni ta.. 

Klicka på bilderna så blir dom större.


     

Spanar lite på tv;n      Se fammoo mitt plåster    Oj oj nu är de spännande


   

Wroooom                              Coca Cola lypsyl är gott    Nä men ett plåster på tån ? Ja de måste man ha när man har låssas ont...


   

Nu ska vi åka o handla fredagsmys. Liam ville ha en egen vagn. Här handlar han av Camilla. De är så roligt för de är samma Camilla som Marcus alltid hjälpte när vi va o handlade,, o han va i Liams ålder när han började.  Bältet ändrade jag så de INTE va snott innan vi åkte iväg,, så ni vet de mamma o pappa =)


   

Liam tittar när         Måste ju leka karusell      Titta vilken stor godispåse

Camilla skivar upp   med vagnen

4 tunna skinkor.    


   

Man måste äta mat            Tack fammoo jag älskar   Liam hjälper fammo o hämtar in Teddy..

innan de blir godis..             mitt godis...                      Teddy nu får du lyssna på "jag" säger han o dom traskar in...


   

De är ju dags att gå ut med Teddy så han får göra sitt. Liam passade på att åka lite "skridskor" på isen för att sen stampa sönder den så all snö ska försvinna ... Bra jobbat Liam..


   

Teddy sitter o väntar på   De stormar i badkaret..   En liten punkare ♥

Liam när han är inne hos

gamlemormor... 


Min lille gosesnutt ♥


 

Punkelipunk                 Metall


 

NU ska jag berätta vad vi lekte jag o Liam. Vi lekte BIO,, jag vände på fåtöljerna ,, poppade popcorn .. Sen hade jag gjort en lapp till oss där de stod bio på.. Vi bestämde oss för att leka bio nästa gång oxo, de va skojigt.. Gamlemormor va oxo med en stund men hon ville inte vara med på bild =)


     

De går åt lite att dricka. Jag blev full i skratt när    De är inte lätt att               De här är min favorit

                                                 jag såg hur Liam hade         sitta som man ska....        gömställe säger Liam.

                                                 sina strumpor. OM jag har

                                                 strumpor på mig så går jag

                                                 oxå med dom så. Hälen ska

                                                 vara utanför strumpan.... 


   

Fammoo jag är         Får jag låna din mobil ?    Ja ibland dyker Liam upp

cool eller hur ?                                                           var som helst =))


   

Ja så va de dags för Teddy att gå ut igen. Vi gick till hembygdsgården där fammoos Tomte bor. Han låg nog o sov nu eller så kanske han va o handlade med sina barn trodde Liam ....


   


Man blir allt lite trött av att busa, leka o gå ut på promenader så Liam gick direkt o la sig i Teddys lilla säng.. 


Ja de va dom bilderna. Mycket skratt o ett härligt dygn.. Nu ligger han säkert hemma o sover gott. Jag vet inte om han har dagis i morgon eller om mamma Nina är ledig ?


Nu ska jag ut med mitt lilla spöke så han får göra ifrån sig... 


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2012 17:32


Här har ni en som inte skäms för något.. Han gör de som faller honom in. De spelar ingen roll om man är o handlar,, får han ett "ryck" så får han o gör de han ska =)


Metal  fammoo säger han o skrattar .....




Sonen har precis sagt till mig att jag stavar som en kratta... Ja egentligen gör jag ju inte de  men just nu blev de fel..

De ska ju inte stå Metall utan Metal.. De va Metallica jag tänkte på när jag skrev =)


Av Anneli Gustavsson - 26 februari 2012 16:05


Liam tycker att de är väldigt roligt att gå in till gamlemormor o fika lite,, ja eller bara tjata =) 

Medans dom åt muffins med choklad i åt jag ett halvt mariekext,, jag delade den med Teddy .. Jo han fick oxo mormors muffins... 

Chokladen hade gömt sig här,, de va mycket mer choklad i o dom va säkert supergoda för Liam tryckte i sig dom..
     
Eftersom jag inte har nåt badkar så blir de bad inne hos "Neta" o de är skojigt. Särskilt när man blir skrynklig om både händer o ,,,,,,,

 

Fötter.... När dom är så här små är fötterna helt underbart goa, men när dom blir äldre går inte fötterna hem hos mig sas =)))

 

Måste ju blåsa lite såpbubblor oxo o jag är snabb med kameran.. 


 



När trollet sov passade jag på att ta ännu en bild på hans goa lilla fossing..



Ska fixa till lite fler bilder o nån filmsnutt.. Sen ska jag berätta vad vi gjorde på vårat fredags mys...


De blåser lite kallt idag men de är inga minusgrader i alla fall.. De känns nästan som de stormar inne i kroppen istället för musklerna värker aj aj aj ... Men fåglarna har kvittrat på o de är snart vår...


Nu är de dags för lite mat.. Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan  ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards